MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

• Topic Starter Topic Starter
ik moest van bikerbabe kijken en me aanmelden.. maar als NL-er is het wel een stukje rijden. ;-)

wanneer was het ookalweer ? 10 nov ? ach who cares.. weet iemand de kosten etc al ?

zet mij maar op de misschien lijst.

ik heb een mail gestuurd naar olympia ivm prijzen enzo, maar heb nog niks teruggehoord

deze mail kreeg ik terug...

Beste,

U vind al onze prijzen terug op onze site :index

Wij beschikken ook over speciale school- en bedrijfstarieven. ( afhankelijk van het tijdstip en dag )

Ook deze vind u op onze site.

Indien u ons laat weten wanneer u zou komen en met hoeveel, kunnen wij u natuurlijk ook een offerte maken.

U kan ons ook altijd telefonisch bereiken op het volgende nummer : 011/25 30 31.

Met vriendelijke groeten,

Stevens Mimi

Sportcentrum Olympia

:rolleyes:

is dan simpel he op de site staat een losse training 8 euro
buffet koud en warm met bowlen komt op 30,50 euro
zal wel misshien nog wat korting op komen maar daar gaan we niet van uit
dus als we dat gaan doen zou het op 38.50 euro komen .....
ik heb toch goed geteld he:eek:

Ja, lijkt me niet te duur.

Maar als we 1 spelletje bowlen gaan doen zullen we snel uitgespeeld zijn. Je doet toch minstens 2 spellen.

gratis drinken erbij?

Ja, lijkt me niet te duur.

Maar als we 1 spelletje bowlen gaan doen zullen we snel uitgespeeld zijn. Je doet toch minstens 2 spellen.

Voor een meerprijs van € 13,00 per persoon :

- Aperitief van het huis

- 3 glazen wijn per persoon + Spa bruis

- 2 uren bowling (minstens 6 personen per baan)

- niet inbegrepen (drankjes tijdens het bowlen)

Men kan enkel beginnen met bowlen tussen 18u00 en 19u50 (niet later !)
asjeblieft

hmmm zie nu net de begintijd is wel vroeg eigenlijk.....

Regel nu dat je drank afkoopt ook tijdens bowlen. Desnoods 50 PP, maar dan ben je wel klaar;)

Gaan we nadien nog stappen ofniet? Zoeken jullie tot in de ochtend door te feesten of tegen middernacht braaf naar huis te rijden?

Je bent 15 jaar. Ik leg je persoonlijk om 23:00 uur op bed:D

Je bent 15 jaar. Ik leg je persoonlijk om 23:00 uur op bed:D

:thumbs:

:p

thanks om te tellen jacky-san dus we tellen met drinken erbij iets van een 50euro pp
is imo goed te doen, maar ik verwacht natuurlijk wel dat de vaste kosten vooraf betaald worden, drinken kunnen we de dag zelf nog regelen

thanks om te tellen jacky-san dus we tellen met drinken erbij iets van een 50euro pp
is imo goed te doen, maar ik verwacht natuurlijk wel dat de vaste kosten vooraf betaald worden, drinken kunnen we de dag zelf nog regelen

Hoezo vooraf?

omdat hij dan 1500 euro heeft [als er +-30 mensen komen zoals vorige meets], en op de dag van de meet wij voor gesloten deur staan bij de afgesproken plek en hij in een hutje zit ergens op Aruba met ons geld ;)

En als er iemand afvalt dan moet Sanca alles terug gaan storten, wat een miserie.

hahaha als ik tot de 50 euro dan mag gaan ben ik zo klaar en ik denk nog wel enkele ....maar wat Ries zegt is op zich een goed idee als dat zou lukken :D
krijg het idee dat de meet er toch echt wel gaat komen.....nu even weten wie er mee gaan......Sanca bij mij Annuska er bij zetten die doet mee....

damn, jonko heeft me door, dan maar de zaak afzeggen :D

tja, als er zalen afgehuurd moeten worden, zal er op voorhand betaald moeten worden, ik ga dat echt niet voorschieten hoor...

vorige meet hebben ze het ook zo gedaan!

hahaha als ik tot de 50 euro dan mag gaan ben ik zo klaar en ik denk nog wel enkele ....maar wat Ries zegt is op zich een goed idee als dat zou lukken :D
krijg het idee dat de meet er toch echt wel gaat komen.....nu even weten wie er mee gaan......Sanca bij mij Annuska er bij zetten die doet mee....

daarom wou ik de drank terplaatse regelen ;)

Moet toch wel iets te regelen zijn met de drank Sanca ,.... iets van €50 de man idd en dan 5 á 6 drankjes bovenop de normale gratis drankjes :D

En idd gewoon vooraf betalen ,... ff een rekening openen speciaal voor Meets, kan iedereen op storten via internet bankieren ( gewoon ff bij de overmaking de scherm-naam vermelden )

Terug
Naar boven