XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
hahaha dat zal ik dan wel tegen Own zeggen:D

Have fun guys

Net terug van het werk se.

Can't wait to see the pics.

kben ook eens benieuwd

Die liggen nu lekker te roflollen in de kroeg met z'n allen.

zo ben ook wakker en zal een verslagje schrijven.......
ik ben zelf ongeveer om 14.30 aangereden dus ik heb niet meegetrained,maar ik dacht ik rijd toch wat op tijd aan om nog wat van de beesten mee te maken.Op zich was het een simpel ritje bijna steeds rechtdoor op een paar keer afslaan na:D.We komen aan op de straat waar we moesten zijn en het was maar goed dat sanca vermeld had dat het tegenover een garage was daardoor zaten we meteen goed.Met veel moeite een vrij plaatsje gevonden op de parkeerplaats ,ik weet niet wat er nog meer te doen was maar het was er druk en het was nochthans een mooie grote parkeerplaats.Wij die gelegenhied naar binnen en onze eerste indruk was oei dat is groot hier....dus de bordjes fitness gevolgd en niet gevonden wat bleek was er een of andere activiteit en waren ze zo slim geweest een tafel voor een bord te zetten ,wat dus een slimme actie is,maar toch gevonden.Even met iedereen kennis gemaakt en even bij verschillende gedacht zo van jij ben twel groot manneke,maar er staken er wel een paar echt bovenuit en dat was own en vooral El monstro maar ja die is ook een kop of twee groter als own maar er werd toch goed getrained door alle aanwezigen.Ja daar sta je dan en begint het toch te kriebelen en heb je spijt dat je niet mee doet maar na een pint was ik dat gevoel zo kwijt;ik aan een pint en de andere trainen dat is goed he.Na het trainen even bij elkaar gezeten en toen naar het zaaltje waar we moetsen eten tja eeuh het was een leuk steriel zaaltje maar onder elkaar toch leuk...af en toe zaten er ineens de helft minder mensen maar in Belgie mag je niet meer roken in restaurants trouwens in de hele Olympia mocht je niet roken dus naar buiten die rokers.Om even kort te zijn het eten was goed we kwamenniets te kort dacht ik ik heb daar iig niemand over gehoord .Na het eten was het tijd om te bowlen wat was ik blij dat ik niet bij de andere baan zat verdomme daar gooiden ze de ene strike na de andere ik geloof dat BramV 161 pt had en Milky 151 :eek:.
Alleen ik met mijn eigewijze kop moest en zou ook mee bolwen nou daar heb ik nu nog plezier van mijn knie is nu nog twee keer zo dik :eek: en het resultaat gisteren was dat ik besloot om niet meer mee op stap te gaan sorry nog jongens volgende keer doet Jacky niet meer mee bowlen maar wel stappen.....dit was mijn verhaaltje foto's plaats ik ook Milky heeft de foto's van het trainen die volgen ook nog bij de eerste foto's zet ik namen en dan herken je ze wel .............verder even nog Sanca bedanken het was goed geregeld goed eten bowlen was ook goed dus bedankt namens ons tweetjes.......

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Deadsmurf....Milky en Bikerbabe
Sanca en Own Sculpterer
Bramv en Michiel 4
Emile en Sinlath

Annuska en Zina (vriendin van Own)
nee nee own geen ijsje voor jou jij moet op je eten letten

of toch wel dan maar??

na het eten kwam het bowlen ....dus schoentjes aan en gooien met die ballen

Was een gezellige boel zie ik ...
Leuke picaaaaas !!!!
En wat een sjiek etentje ... nice nice ... en Emile lekker gebunkerd ;)

betere foto van Emile was moeilijk die blijft niet echt plakken
heel toevallig een strike van Annuska

dit waren mijn foto's de foto's van het trainen volgen nog die heeft Milky gemaakt inclusief wat posing pics van El Monstro:eek: Own sculpterer:eek: en Beast :eek:
moet eerlijk zeggen dat de andere minder waren als die maar allemaal een goede fysiek dat viel echt niet tegen ....nog een compliment aan bikerbabe dat die gewoon mee getraind heeft :thumb:

Het was heel dichtbij van mijn home town , maar heb me niet aangemeld voor de meet .
Had het wel tof gevonden nu ik dit zo allemaal zie ..:cool:

ziet er gezellig uit !

ben hier net wakker
nog niet wakker genoeg om een deftig verslagje te schrijven maar jongens toch, ik heb me echt rot geamuseerd, kunnen we niet elke week of maand ofzo een meet doen? ;)
hahaha, nee, het was echt wel big fun, triceps doen nog pijn van de training :D
eten was lekker, vooral het ijs ;)
bowlen was big fun, he sinlathje :p
en dan zijn we naar bilzen getrokken om wat te stappen, tsjaaaaaaaaaa, was gewoon super!!!

dikke merci aan sanca om dit allemaal te regelen!!!!!

Alleen maar salade en ijs?
What about the proteïn of was dat na het stappen :suckit:

Zo net weer thuis in mijn hometown rotterdam. Was was het toch gezellig. Na aankomt zat ik toch ff te kijken of ik nog mensen herkende. Ik zag aan tafel sancaklaas zitten en wat andere belgen. :cool: Lekker geouwehoerd waarna ik van bikerbabe gelijk het commentaar kreeg of we hollanders wat langzamer konden praten. :D Gelukkig kwam ome sin ook binnen zetten ik was als hollanders niet in de minderheid.

Na een bakkie koffie en cola was de groep zobeetje zowat compleet. Na omkleden was het tijd om ff lekker te trainen. Er zaten best wel wat buffels tussen. Na heel heel veel ouwehoeren en af en toe wat trainen met sin was het tijd om aan de trog te gaan. Aan het eind van het eten stopte ik ff de dvd slap ouwehoeren in mijn hersengleuf gestopt en dat lukte wel aardig. Ik wist niet dat ik zo kan slap ouwehoeren en ik geef de alcohol de schuld :cool:

Na het eten nog ff downunder vlakbij sanca. Het was wel op zijn rotterdams gezegd retedruk en damn wat word ik daar agressief van. De superdudes rage is trouwens ook niet belgie ontschoten en de credo ecto for life was ook voor menig bezoeker in die toko van toepassing. Na dit alles heeft sin mij veilig naar mijn hotel gebracht en het bed slaapte wel redelijk. Nog bedankt kerel voor het brengen.

Tot slot dank aan onze grote vriend sanca die het toch voor elkaar heeft gekregen om dit te organiseren.

Bikerbake ik heb gelachen met je en ik was aardig onder de indruk van je dansmoves. Succes op 7 december hiermee.
Sinlath , gab het was weer oude jongens krentebrood en top
Sanca, aadige kerel en je hebt een leuke meid man
Own Sculpter, jezus aardig huge ben je en je meisje hebt wel aardig goede humor man.
Milky, aardige gast en goed bezig met trainen
Jacky, aardige gast ben je met leuke vrouwke. Mooie bowlingsmove trouwens met gooien. Anoes, ik werd nog gebeld dat er de baan op wat gatenkaas is verandert door stuiterende gooiballen. :D

Voor de andere die ik niet gesproken heb. Het was gezellig mensen en wanneer ;)

Alleen maar salade en ijs?
What about the proteïn of was dat na het stappen :suckit:

hahaha tja op dat moment zat ik zelf dus zo te bunkeren dat ik even niet aan de foto's gedacht heb .....maar dat was ook voorzien gebakken aardappelpartjes met een goed stuk kippefilet overgoten met een sausje wat boontjes erbij een stuk witloof en een tomaatje gevuld met brocoli maar die wilde bikerbabe allemaal hebben want die vond ze wel zo lekker:D

Terug
Naar boven