AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Jep, alles was dik in orde :)
Enkel spijtig dat ik zo vroeg naar huis moest, moest me laatste trein naar huis nemen rond 22u15. Heb zeker nog wat dingen gemist later op de avond, dat hoor ik zo al :D

Ik was wel één van de stillere mensen maar heb me zeker en vast ook goed geamuseerd, vooral het trainen tussen al die beesten vond ik wel eens tof.

Tot de volgende :wave:

ps: Zonder de Nederlanders zou de sfeer zeker minder geweest zijn :D

Leuke foto's, en sanca wat ben jij gegroeid man ! :eek:

Bikerbabe ik heb gelachen met je en ik was aardig onder de indruk van je dansmoves. Succes op 7 december hiermee.

hahahaha men dansmoves? wanneer heb je die dan gezien? ik stond me hele tijd te ergeren aan het volk en had men jas nog bij enzo, niet veel moves laten zien hoor :p
maar 7 december komt vast wel goed, with a little help... ;)

ben hier net wakker
nog niet wakker genoeg om een deftig verslagje te schrijven maar jongens toch, ik heb me echt rot geamuseerd, kunnen we niet elke week of maand ofzo een meet doen? ;)
hahaha, nee, het was echt wel big fun, triceps doen nog pijn van de training :D
eten was lekker, vooral het ijs ;)
bowlen was big fun, he sinlathje :p
en dan zijn we naar bilzen getrokken om wat te stappen, tsjaaaaaaaaaa, was gewoon super!!!

dikke merci aan sanca om dit allemaal te regelen!!!!!

valsspeler ....

Jep, alles was dik in orde :)
Enkel spijtig dat ik zo vroeg naar huis moest, moest me laatste trein naar huis nemen rond 22u15. Heb zeker nog wat dingen gemist later op de avond, dat hoor ik zo al :D

Ik was wel één van de stillere mensen maar heb me zeker en vast ook goed geamuseerd, vooral het trainen tussen al die beesten vond ik wel eens tof.

Tot de volgende :wave:

ps: Zonder de Nederlanders zou de sfeer zeker minder geweest zijn :D

:D

we hadden toch echt wel belgen nodig om het zo leuk te maken :roflol:

Ik wou dat ik er bij was:(, maar het was wel een eindje van mijn huis.

de rest slaapt nog zeker? :p

Sanca is aan het meegluren :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.275

echt wel :roflol:: zeker met je flashy dancemoves :roflol:

het was dus echt wel een geslaagde meet, in het begin had ik er een beetje bang voor
we zaten allemaal een beetje onwennig te wezen, maar eenmaal in de gym kwam iedereen los, het was echt leuk om met own te trainen, damn, hij heeft me mn pr op neckpress zomaar eventjes 35kg laten verhogen zonder dat ik het in de gaten had :D
de rest was ook goed in shape, sterke kerels allemaal!

het eten was echt lekker, doordat xxltje had afgezegd was er nog lekker een dubbele portie voorzien :D

het bowlen was dikke fun, vooral met jacky en fousia heb ik me ziek gelachen :roflol: bramv en milky blijken bowltalent te hebben!

naderhand zijn we een beetje blijven chillen in de olympia, spijtig genoeg zijn own, zina, nous, jacky, bram en michiel vroeger doorgegaan terwijl de rest van ons nog een stapje in de wereld ging zetten
het was overal retedruk, maar dat kon de pret niet drukken, vooral dankzij sinlath's dancemoves hadden we in no time plaats genoeg :roflol:

ik heb me echt goed geamuseerd en rotgelachen, zeker voor herhaling vatbaar, spijtig dat we zo ver van elkaar afwonen allemaal

@ jacky nice pics, ik kijk al uit naar die van milky :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.277
heeeee waar blijft onze milky met zen fotos? :(

echt wel :roflol:: zeker met je flashy dancemoves :roflol:

het was dus echt wel een geslaagde meet, in het begin had ik er een beetje bang voor
we zaten allemaal een beetje onwennig te wezen, maar eenmaal in de gym kwam iedereen los, het was echt leuk om met own te trainen, damn, hij heeft me mn pr op neckpress zomaar eventjes 35kg laten verhogen zonder dat ik het in de gaten had :D
de rest was ook goed in shape, sterke kerels allemaal!

het eten was echt lekker, doordat xxltje had afgezegd was er nog lekker een dubbele portie voorzien :D

het bowlen was dikke fun, vooral met jacky en fousia heb ik me ziek gelachen :roflol: bramv en milky blijken bowltalent te hebben!

naderhand zijn we een beetje blijven chillen in de olympia, spijtig genoeg zijn own, zina, nous, jacky, bram en michiel vroeger doorgegaan terwijl de rest van ons nog een stapje in de wereld ging zetten
het was overal retedruk, maar dat kon de pret niet drukken, vooral dankzij sinlath's dancemoves hadden we in no time plaats genoeg :roflol:

ik heb me echt goed geamuseerd en rotgelachen, zeker voor herhaling vatbaar, spijtig dat we zo ver van elkaar afwonen allemaal

@ jacky nice pics, ik kijk al uit naar die van milky :wl:

je vergeet de momenten dat ik die dame met die anus kolossus probeerde aan te randen en die superdudes probeerde in hun oor te likken :roflol:

dat genereerde ook wat ruimte :o

Terug
Naar boven