MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
mhhh, ben eens benieuwd of ik dat daar morgen makkelijk ga vinden...

ik kijk er alleszins naar uit!

• #1.203
bedankt voor de info ;)

de McDonalds weet ik daar zijn :meal: dus zal de rest wel z'n eigen uitwijzen :D

• #1.205
Wie neemt er een fototoestel mee???mijne is gaar.:(

Sanca denkt breder dan mij te zijn dus dit word hier 100% gepost.:evil2:

@Claw:Jammer man,veel sterkte en gecondoleerd.:aai:

17u30 tot 19u30 eten

waar gaan jullie eten?

• #1.209
da's slecht nieuws :(

het was me al opgevallen dat hij de laatste tijd niet meer online was.

:sad:

Wie neemt er een fototoestel mee???mijne is gaar.:(

Sanca denkt breder dan mij te zijn dus dit word hier 100% gepost.:evil2:

ik heb alleen mn gsm

toen ik achter je stond staken mn schouders een beetje langs je uit, zij aanzicht spreek ik wel niet van :D
@Claw:Jammer man,veel sterkte en gecondoleerd.:aai:

17u30 tot 19u30 eten

waar gaan jullie eten?

in de olympia zelf

zalmcoctktail en kipfilet :lick:

hehe,dat gaan we eens checken als we bijde gepompt zijn bro.;)

Je bent een beest sanca.:wl:

Toch moet jij dan wel behoorlijk brede schouders hebben,dit is namelijk wel 1 van mijn pluspunten,mss leek ik zo klein door al die frieschevlaggenstokken op de weilandgames.:roflol:En het feit dat je daar 15min koud staat te worden en dan 10sec.moet knallen,gevolgd door weer 10min.kou lijden!!!!

Bij ons in de gym (waar michel on top of the foodchain staat) krijg ik van vele gasten te horen dat als ik eenmaal opgepomt ben veel groter oog als hem.:cool:

Maak je borst maar nat;)

Gaat iig een gezellige dag worden samen,heb me al voorgenomen om maar 1 oefening per spiergroep maximaal te pakken,heb ik meer tijd voor analyses van anderen,qua techniek/uitvoering etc...;)

Tot morgen iedereen.:bow:

hahaha het "maar ik ben toch lekker groter dan jou"-gedoe is al begonnen! :)
achja, hopen dat ik morgen wat kan trainen, heb er nog geen idee van wat ik ga doen dus zal wel ff rondkijken eerst wat jullie doen...

• #1.212
hehe,dat gaan we eens checken als we bijde gepompt zijn bro.;)

Je bent een beest sanca.:wl:

Toch moet jij dan wel behoorlijk brede schouders hebben,dit is namelijk wel 1 van mijn pluspunten,mss leek ik zo klein door al die frieschevlaggenstokken op de weilandgames.:roflol:En het feit dat je daar 15min koud staat te worden en dan 10sec.moet knallen,gevolgd door weer 10min.kou lijden!!!!

Bij ons in de gym (waar michel on top of the foodchain staat) krijg ik van vele gasten te horen dat als ik eenmaal opgepomt ben veel groter oog als hem.:cool:

Maak je borst maar nat;)

Gaat iig een gezellige dag worden samen,heb me al voorgenomen om maar 1 oefening per spiergroep maximaal te pakken,heb ik meer tijd voor analyses van anderen,qua techniek/uitvoering etc...;)

:roflol:

zou maar erg zijn als jij niet 'groter' was dan mij, anders ga ik gelijk wedstrijden doen ;)

lijkt me leuk voor morgen http://forum.dutchbodybuilding.com/f161/hoeveel-tijd-doe-jij-100-chins-wedstrijd-137057/#post2340712 :D

ga m'n rug een beetje trainen, denk ik

op het gemakje zo :)

ik zal het wel eens op mijn gemakske afkijken daar zal wel een camera meenemen verwacht er geen wonderen van ;hoop dat XXLtje komt die heeft een goede .....als het lukt ben ik er al tijdens de training kan ik daar wat foto's van maken..

ik zal het wel eens op mijn gemakske afkijken daar zal wel een camera meenemen verwacht er geen wonderen van ;hoop dat XXLtje komt die heeft een goede .....als het lukt ben ik er al tijdens de training kan ik daar wat foto's van maken..

Heb helaas alles geprobeerd jacky , maar ik kan er echt niet onderuit komen en moet dalijk om 21.00 op het vliegtuig ,.. 3 dgn naar duitsland met een klant :(

Zoals ik al had zei hoef ik geen geld terug, daar kunnen diegen die er wel zijn wat van drinken ( of iig dat geld bijleggen )

Allemaal alvast veel plezier , en jacky , wel wat plaatjes schieten he ;)

Ja, goed idee :cool:
Kan wel nog wat tips gebruiken, ik ga vanavond rug trainen en morgen borst-schouders

:wave:

• #1.218
Heb helaas alles geprobeerd jacky , maar ik kan er echt niet onderuit komen en moet dalijk om 21.00 op het vliegtuig ,.. 3 dgn naar duitsland met een klant :(

Zoals ik al had zei hoef ik geen geld terug, daar kunnen diegen die er wel zijn wat van drinken ( of iig dat geld bijleggen )

Allemaal alvast veel plezier , en jacky , wel wat plaatjes schieten he ;)

spijtig :(

by the way

E313 afrit 27 dan richting kuringen hasselt, op die baan ligt het, dict bij de carrefour en macdonalds, tegenover een ford/mazda garage

Ik train morgen ook mee, kan ik nog mee met je Johan?
Ik neem wel een fototoestel mee dus we zullen morgen zien Sanca en Own.

• #1.220
Ik train morgen ook mee, kan ik nog mee met je Johan?
Ik neem wel een fototoestel mee dus we zullen morgen zien Sanca en Own.

fijn dat je meetraint! ik zal je komen uithalen bro', maarre blijf je dan de hele dag? dat zou wel het gemakkelijkste zijn dan...

Terug
Naar boven