MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

ok.. i am out.. ik ga zo als ik terug ben de foto's bekijken .. sweet.. ik ga wederom in mijn broek pissen van het lachen denk ik :D

Het was ook wel mooi toen sin en ik terugreden van het hotel waar ik in had gecheckt. Belt sanca en ik verstond er geen reet van. . ben je al op het trottoir verstond ik.. Sinlath zei toen ja mop we komen eraan en tot zo moppie. Ik kwam niet meer bij en sanca ook niet. Was echt master.

hahaha ja dat verhaal komt me bekend voor!
manman, zit hier opnieuw met big smile, zo'n meet is super voor je lachspieren!

Volgens mij hadden ze ook een bejaardenhuis leeggetrokken in die discotheque. Ik heb nog nooit zoveel grijze haren in een toko gezien.

@ Emile ... volgende keer bel ik je hoor , want het is niet ver van hier namelijk ..
Kheb wat gemist lees ik :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.367
Het was ook wel mooi toen sin en ik terugreden van het hotel waar ik in had gecheckt. Belt sanca en ik verstond er geen reet van. . ben je al op het trottoir verstond ik.. Sinlath zei toen ja mop we komen eraan en tot zo moppie. Ik kwam niet meer bij en sanca ook niet. Was echt master.

er viel een doodse stilte aan de sanca kant :roflol: dat was de eerste introductie met de Nederlanders :D

ik dacht eerst wat een bende geflipte zotten heb ik nu aan de lijn :roflol: :roflol: :roflol:

heb hier net Cypress Hill opstaan, Insane in the brain, hahaha sweet memories!

• #1.369
  • #1.370
volgende keer ga ik wss ook mee , zag er leuk uit !

volgende keer ga ik wss ook mee , ziet er leuk uit !

Zal mijn verslagje in stukjes posten, dan kunnen de foto’s er vlugger op :thumbs:

Zaterdagmorgen: beetje verslapen, dus nog mogen haasten om op tijd te komen in Olympia. Trouwens ook nog een stukje verkeerd gereden. Wist het nl ‘ongeveer’ zijn…, maar net niet ‘goed genoeg’ :D

Bleek dat ik toch nog bij de eersten was. Daarna in de cantine van sportcomplex Olympia een paar drankjes genutttigd en gewacht tot iedereen aanwezig was. Enkele fotootjes van toen we zaten te wachten:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
van links naar rechts: Sanca, mevrouw ‘Eigen Bouwer’ :) , Michiel 4 en El Monstro

Emile, Bikerbabe, BramV

El Monstro, Beast en een ‘wazige’ Own

El Monstro, Beast, weer ‘wazige Own’ en Deadsmurf

Vervolg komt … :grinny:

• #1.376
:thumbs:

Ben altijd al wazig geweest dus...:D

Ik heb de aansteker van het meissie van own sculp als aandenken van de meeting. De aansteker doet het nog steeds goed. :cool:

Ik zei ook voor de gein tegen haar dat ik half chinees ben. Ook omdat ibij de afhaalchinees en ik zo beter een menu kan kiezen. Ik dacht die belgen hebben het door dat het slap geouwehoer is maar ze geloofden het nog ook fftjes :cool:

Terug
Naar boven