MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

en idd de volgende meet komen ik en monstro ook mee tot het bittere einde, vond het spijtg dat we zo vroeg door moesten gaan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Zaterdag rond 12u15 zou Johan (Sanca) me komen uithalen.
Om 20 na 12 arriveerde hij en reed ik mee naar de Olympia.
Deadsmurf was al daar. Aangename kerel maar moest wel moeite doen om zijn Oost-Vlaams accent te verstaan.:p Na wat met hem gepraat te hebben kwam de rest ook binnen gelopen.
Kevin (Own sculpture) ziet er al groot uit op foto’s maar toen ik hem in het echt zag binnenkomen verschrok ik wel. :eek:Zeer toegewijde sporter. Alle maaltijden zaten netjes in doosjes en zakjes. (nog succes met je voorbereidingen) Nog veel mee gelachen en je had lekkere rozijnen bij. ;)Ook Zina was erbij (Kevin’s vriendin).
Kelly (bikerbabe) en Steven (milky) waren ook al aangekomen.
Michiel (Michiel4) werd door Sanca afgehaald en voegde zich bij de groep.
El monstro en beast maakten ook hun intrede en die hebben hun namen echt niet gestolen.
Wat een machien is el monstro wel niet, eens zo indrukwekkend als op zijn foto’s. :eek:Er hing nog een rustig sfeertje en iedereen was wat aan het aftasten tot dat de 2 Hollanders aankwamen. Emile en sinlath (de Hènk) waren ook daar en die laatste ambiance in de zaak.
Na wat gedronken te hebben besloten we te gaan trainen. Goed wat gepraat door heen de trainingen en ogen open getrokken. Er hing een fijne sfeer en iedereen hielp elkaar en er werd met gewicht gegooid.En de glaatsuitdrukkingen van de sportschoolhouder te zien was hij hier niet zo tevreden mee.:D Er werden nog foto’s gemaakt van de posende ‘beesten’. (mijn foto’s volgen). Tijdens de training liepen Jacky en Annuska binnen. Jacky was de opa:D van de groep maar dat was niet te merken. Fijne kerel die informatie deelt.
Na het trainen zijn we nog wat gaan drinken en werden we verzocht naar het zaaltje te gaan om te eten. Het eten was ècht goed. Een lekker voorgerecht en daarna kip met witloof, boontjes en een speciaal tomaatje. XXL’s portie werd verdeeld. En witloof werd van bord verwisseld. Na het eten zijn we gaan bowlen. Goed plezier gehad en Steven heeft nog filmpjes gemaakt van de techniek van sommige onder ons dus die zullen wel volgen.
Na het bowlen nog wat gedronken en dan ben ik door gegaan.
Ik vond het een hele leuke meting en vond het fijn om de gezichten achter de forumnaams te zien. Ik kijk al uit naar de volgende meeting!

ja, die bowling filmpjes :roflol:

edit: bij nader inzien misschien beter pm'en aan degen die erbij waren ...

:roflol:

Laatst bewerkt:
precies goed geamuzeerd , die pics wil ik ook wel eens zien van in de gym

heeeee waar blijft onze milky met zen fotos? :(

damn, milky, we wachten op de actionpics... :(
;)

damn milky is er wel maar die zegt niets

hèhèh kom es met die trainingpics!

Enzovoorts....

Sorry mensen, ben nog maar pas wakker :D Was even aan het meelezen, maar er blijven nieuwe posts komen, dus dat schiet niet op zo. Ik ga dus nu beginnen met de pics van mn camera over te zetten op pc.

binnen een half uurtje staan de pics dus op het forum hoor! :p

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

En ik heet geen Henk :roflol: maar gisterenavond wel :D

Had het laatste half uur pas door dat Sinlath dus Dennis heet. Ik sprak hem continu aan met Henk:roflol:

hahahaa hmmm eigenlijk zou Henk wel bij je passen

Enzovoorts....

Sorry mensen, ben nog maar pas wakker :D Was even aan het meelezen, maar er blijven nieuwe posts komen, dus dat schiet niet op zo. Ik ga dus nu beginnen met de pics van mn camera over te zetten op pc.

binnen een half uurtje staan de pics dus op het forum hoor! :p

cool :D

• #1.331
ok Arie... ;)

volgende meet doe ik wel gewoon zoals ik altijd doe..lekker rustig en kalm.. kijken of jullie dat ook leuk vinden :D

@anoes... ik heb weer heerlijk van je genoten tijger ;)

nope, dat is géén optie, blijf maar lekker adhd-henk :D

@Bram:Relaxte gast,aardig wat gelachen man.Vooral toen je met bowlen je broek had gescheurd:roflol:Kijk eens op deze pic waar je net toevallig je hand had gelegd.:roflol:Nicely covered up.

Haha Own. Te fanatiek. Hand lag er wel toevallig ja.

• #1.333
@Bram:Relaxte gast,aardig wat gelachen man.Vooral toen je met bowlen je broek had gescheurd:roflol:Kijk eens op deze pic waar je net toevallig je hand had gelegd.:roflol:Nicely covered up.

Haha Own. Te fanatiek. Hand lag er wel toevallig ja.

jaja....

;)

• #1.334
nog 25 minuten...

Ik heb nog enkele foto's van het poseren gemaakt maar die zullen voor volgende week zijn. Kabel ligt bij men vriendin. Dus nu nog even wachten op Melkje.

• #1.338
Terug
Naar boven