XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Niet dan Henk, ik kom terug van toilet en bleek men naam nog niet ingevoerd te zijn in bowlgame. Dus Hènk regelt het even. Hoor ik Own roepen Bram jij bent. Zie ik daar toch wel een andere naam staan.:roflol:

ziet ernaar uit dat het een geslaagde meeting was :) Wie was er nu eigenlijk breder, sculp of sanca? :D

ik wilde van Bikerbabe eigenlijk "bromfiets mokkel" maken :roflol:

maar was al te laat, game was al begonnen :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.352

gewoon snel in en uit :D

ik wilde van Bikerbabe eigenlijk "bromfiets mokkel" maken :roflol:

maar was al te laat, game was al begonnen :(

:roflol:

die strike deed het em..

oh crap ik motweg inderdaad... zucht..te weinig dagen in een uur...

denk dat ik maar moet dbb-en vanuit de auto :o

:eek: je kan misschien onderweg even je tentje opzetten om te dbb'en :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Ik 'dacht' Own.

Het was ook wel mooi toen sin en ik terugreden van het hotel waar ik in had gecheckt. Belt sanca en ik verstond er geen reet van. . ben je al op het trottoir verstond ik.. Sinlath zei toen ja mop we komen eraan en tot zo moppie. Ik kwam niet meer bij en sanca ook niet. Was echt master.

Het was ook wel mooi toen sin en ik terugreden van het hotel waar ik in had gecheckt. Belt sanca en ik verstond er geen reet van. Ik verstond er geen reet van .. ben je al op het trottoir verstond ik.. Sinlath zei toen ja mop we komen eraan en tot zo moppie. Ik kwam niet meer bij en sanca ook niet. Was echt master.

er viel een doodse stilte aan de sanca kant :roflol: dat was de eerste introductie met de Nederlanders :D

Terug
Naar boven