AndroidHealthClinic

Belgische jongen vermoord om mp3-speler

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
69
donderdag 13 april 2006 08:22
Belgische jongen vermoord om mp3-speler
Een Belgische tiener is gisteren op een overvol station in Brussel doodgestoken door een jongen die uit was op zijn mp3-speler.

Jongen werd doodgestoken om mp3-speler
Dader had het voorzien op mp3-speler

Het slachtoffer, dat nog geen 18 jaar was, zat rond 16.30 uur met een vriend op een muurtje in de stationshalte wachten op een vriendin die met de trein zou aankomen. Op dat moment was het druk in de hal.

Hartstreek
Zij werden benaderd door twee jongens. In eerste instantie begonnen die een gesprek, maar al snel bleek dat ze het hadden voorzien op de mp3-speler waarnaar het slachtoffer aan het luisteren was. Toen de twee jongens de berovers van zich af probeerden te slaan, trok een van de daders een mes en stak hij de eigenaar van de mp3-speler in zijn hartstreek.

De jongen is 's avonds in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden.
bron: [Link niet meer beschikbaar]

Om zoiets belachelijk vermoord, daders waren Noord-Afrikanen (o rly?) hoor ik net op het nieuws. Hopen dat ze deze snel vinden, levenslang verdienen ze :mad:

Ongelooflijk.

Las het vanochtend ook al, een mensenleven is tegenwoordig niks meer waard.
enige gepaste straf is dat ze allebij apart achterlaten worden op een onbewoond eiland

Wat dit vooral zo tragisch maakt is het feit dat het dus in klaarlichte dag in een drukke plaats is gebeurd. En dan om iets stoms als een mp3 speler, heel erg triest. Hopen voor de familie (en maatschappij) dat ze de daders vinden.

Het boeit geen reet wat de afkomst was van de daders, het is gewoon een laffe daad. (ik betwijfel trouwens of je dit bericht had gepost als de daders blanken waren).

Big_T zei:
Wat dit vooral zo tragisch maakt is het feit dat het dus in klaarlichte dag in een drukke plaats is gebeurd. En dan om iets stoms als een mp3 speler, heel erg triest. Hopen voor de familie (en maatschappij) dat ze de daders vinden.

Idd, bij ons op het station kan ik me niet voorstellen dat zoiets gebeurt...
Vlak voor het station zou kunnen maar binnen?
Er lopen daar constant security mensen rond

Neergestoken voor een I-pod

ON-GE-LO-FE-LIJK

spiertje16 zei:
Idd, bij ons op het station kan ik me niet voorstellen dat zoiets gebeurt...
Vlak voor het station zou kunnen maar binnen?
Er lopen daar constant security mensen rond
Ja het feit dat de daders ontsnapt zijn zegt wel wat over de toestand daar ...

Idd big T
Je gaat er toch wel vanuit dat er wat beveiliging rondloopt op een station van dat formaat, laat staan de politie

Tja je bent een thug n**ga of je bent het niet he.

De snij-pod :roflol:

Mja het gaat weer helemaal nergens over die moord.

Ik kan het me al inbeelden, Brussel centraal is een broeiplaats voor dat gespuis.

alweer een bbbui......*Martie denk aan je waarschuwing*!

Er worden mensen neergestoken voor minder dan een mp3-speler hoor. Het tragische is alleen dit keer dat het een minderjarige jongen betreft.

Jizza zei:
Er worden mensen neergestoken voor minder dan een mp3-speler hoor. Het tragische is alleen dit keer dat het een minderjarige jongen betreft.

offtopic: wist je nog toen zo'n klein jongetje werd neergeschoten omdat hij een sneeuwbal gooide?

Naar het schijnt was het een doodbrave jongen. De getuigen van deze daad die nalaten zich te melden om de daders te identificeren zijn ook laf te noemen.

gewetenloos afval die dit gedaan heeft, afmaken voor ze vermenigvuldigen

Wat mij verwondert is dat niemand reageert, geen omstaanders...niemand in zo'n overvol station, bad shit.

Terug
Naar boven