Fitness Seller

Belgische jongen vermoord om mp3-speler

Diep triest dit, ik heb er heel wat voor over als ze de daders vinden.

Triest, maar het zal de komende jaren alleen maar erger worden, vrees ik. We zijn niet alleen een culurele afspiegeling van Amerika geworden, maar ook het Amerikaanse geweld krijgen we er gratis bij.

Enkeltje Iran, zou dat geen oplossing zijn?

Want een betere oplossing kan ik zo één, twee, drie niet bedenken.

mag ik er nog aan toevoegen dat de daders 2 afrikanen waren en dat de jongen 5 messteken in het hart kreeg. het was idd een brave jongen ... op belgische tv lieten ze de foto, kamer, hobby's , ouders enzovoort zien van die jongen... ik vind het een schande dat het zover moet komen met deze wereld !

Santoz zei:
Wat mij verwondert is dat niemand reageert, geen omstaanders...niemand in zo'n overvol station, bad shit.

Dat is heel normaal. Mensen zien zoiets wel graag, maar eigenlijk kan het hen gewoon geen barst schelen. De volgende dag zijn ze dat weer bijna vergeten en hebben ze gewoon een straf verhaal om aan hun vriendjes te vertellen. Denk maar aan de vele ramptoeristen die altijd rond een ongeluk verzamelen en de werking van de ordediensten verstoren terwijl ze zelf geen fl**ker uitsteken...

Oja; Brussel Centraal is in verhouding een veilig station hoor ;)

denk meer dat de meeste verbouwereerd staan te gapen zoals een deer in headlights

5 mes steken duren minder dan 3 seconden. In totaal duurt het misschien 10 seconden.

En dat is als je het hele gebeuren meteen al zag aankomen. Probeer dan maar is in te grijpen.

Schandalig is het. :mad: Ik ga er niet eens op in vuile k*ta... :mad:

roxxe zei:
denk meer dat de meeste verbouwereerd staan te gapen zoals een deer in headlights

Zo zullen er ongetwijfeld wel tussen zitten, maar dat is imo niet de meerderheid...

Herrinner jij je dat filmpje van dat ene meisje dat een kaakbeenfractuur geslagen werd terwijl iedereen hen lag aan te moedigen. Of wanneer je tijdens een avondje stappen iemand finaal in elkaar getimmert ziet worden (hoe zijn dan de meeste reactie's?).

Ik heb eerder de indruk dat redelijk wat mensen erop kicken maar eens het te dichtbij komt dat ze dan niets liever willen dan bang in hun holletje te kruipen. Er zijn maar zeer weinig "echte helden". Als 1/5 van de mensen die hier op het forum beweren anders te zijn, ook echt zouden tussenkomen, zou dat al heel wat zijn...

mijn god....

gadverdamme gewoon. Een mp3 speler... ziek ziek ziek
Overigens is het aanzicht van iemand die zojuist 5 maal in zijn hartstreek is gestoken voor het grootste gedeelte van de bevolking een iig verlammende ervaring. Maar ik heb ook ondervonden dat mensen gewoon doorlopen bij incidenten van welke aard ook.

RIP voor het slachtoffer...

omfg, lees het bericht nu pas, maar jezus hey...dit gaat nergens meer over.

Speer zei:
En waarom is deze informatie niet relevant?

Struisvogelpolitiek! :(
Zal ik Corazon even een relevant feit geven:
Vriend van me werkt in Brussel als agent. Bij een oproep met persoonsbeschrijving, is het bijna altijd een Noord-Afrikaan die als beschrijving wordt opgegeven. Blank of Belg (weet niet wat ze juist zeggen dan, vermoed blank) komt bijna niet voor. Pure realiteit. :(

Wat een fijne paasgedachte zeg. Waar is respect van mensen toch gebleven, we leven in een maatschappij dat iedereen een MP3 speler kan kopen. Dan ga je bij de MAC werken of je gaat vakken vullen. Zonde dat zulke dingen gebeuren, hier heb je ook geen woorden voor.

Ik zat vanmorgen in de kerk en de pastoor preekte ''tegenwoordig als iemand voorbij loopt en je zegt gedag word je aangekeken van ''ken ik jou'' en loopt met met een stijf gezicht door''.

absurt gewoon, ze waren met ze 2 en hebben dan nog een mes nodig om 1 persoon te beroven
Ik denk dat het een impulsieve moord was omdat de dader flipte ofzo

die moord terzijde, waarom zou je iemand beroven voor een mp3 speler :S

NEKSCHOT!!!:mad::shoot:

R.I.P. voor het slachtoffer.

En ik zeg altijd maar zo: iedereen krijgt wat ie verdient. Zo ook voor de moordenaar. Zijn straf komt nog wel.

guardian zei:
Zo zullen er ongetwijfeld wel tussen zitten, maar dat is imo niet de meerderheid...

Herrinner jij je dat filmpje van dat ene meisje dat een kaakbeenfractuur geslagen werd terwijl iedereen hen lag aan te moedigen. Of wanneer je tijdens een avondje stappen iemand finaal in elkaar getimmert ziet worden (hoe zijn dan de meeste reactie's?).

Ik heb eerder de indruk dat redelijk wat mensen erop kicken maar eens het te dichtbij komt dat ze dan niets liever willen dan bang in hun holletje te kruipen. Er zijn maar zeer weinig "echte helden". Als 1/5 van de mensen die hier op het forum beweren anders te zijn, ook echt zouden tussenkomen, zou dat al heel wat zijn...

besefte iedereen dat ze een kaakbeenfractuur had?
en dat is nog altijd niet gelijk aan iemand 5keer gestoken te zien worden

Openbare ophanging moet gewoon weer wederkeren. De burgers mogen de daders zelf brengen en binnen 30min. moeten ze gewoon terecht staan.

"heeft u nog een laatste wens? Ja ik wil graag nog even naar mijn nieuwe MP3 speler luisteren als dat zou mogen"

roxxe zei:
besefte iedereen dat ze een kaakbeenfractuur had?
Nee dat niet, maar iedereen weet dat zoiets kan gebeuren als je met 2 op een meisje inbeukt. Een ijzersterk excuus iig om hen te staan aanmoedigen, bro :D
roxxe zei:
en dat is nog altijd niet gelijk aan iemand 5keer gestoken te zien worden
Nee, maar je denkt toch niet dat daar niks aan vooraf gegaan is; bedreigingen of wat dan ook... Grote kans dat er tijd genoeg was om tussen te komen. En dan doet zoals gewoonlijk niemand wat en is het natuurlijk te laat, wat jammer zeg :eek!:

Terug
Naar boven