- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BodyGainer zei:mag ik er nog aan toevoegen dat de daders 2 afrikanen waren
Santoz zei:Wat mij verwondert is dat niemand reageert, geen omstaanders...niemand in zo'n overvol station, bad shit.

roxxe zei:denk meer dat de meeste verbouwereerd staan te gapen zoals een deer in headlights
Corazon zei:Die nutteloze toevoeging is al gedaan in de startpost.

Zal ik Corazon even een relevant feit geven:Speer zei:En waarom is deze informatie niet relevant?
Struisvogelpolitiek!![]()

guardian zei:Zo zullen er ongetwijfeld wel tussen zitten, maar dat is imo niet de meerderheid...
Herrinner jij je dat filmpje van dat ene meisje dat een kaakbeenfractuur geslagen werd terwijl iedereen hen lag aan te moedigen. Of wanneer je tijdens een avondje stappen iemand finaal in elkaar getimmert ziet worden (hoe zijn dan de meeste reactie's?).
Ik heb eerder de indruk dat redelijk wat mensen erop kicken maar eens het te dichtbij komt dat ze dan niets liever willen dan bang in hun holletje te kruipen. Er zijn maar zeer weinig "echte helden". Als 1/5 van de mensen die hier op het forum beweren anders te zijn, ook echt zouden tussenkomen, zou dat al heel wat zijn...
Nee dat niet, maar iedereen weet dat zoiets kan gebeuren als je met 2 op een meisje inbeukt. Een ijzersterk excuus iig om hen te staan aanmoedigen, broroxxe zei:
Nee, maar je denkt toch niet dat daar niks aan vooraf gegaan is; bedreigingen of wat dan ook... Grote kans dat er tijd genoeg was om tussen te komen. En dan doet zoals gewoonlijk niemand wat en is het natuurlijk te laat, wat jammer zegroxxe zei:en dat is nog altijd niet gelijk aan iemand 5keer gestoken te zien worden