Marijn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
guardian zei:Dat is heel normaal. Mensen zien zoiets wel graag, maar eigenlijk kan het hen gewoon geen barst schelen. De volgende dag zijn ze dat weer bijna vergeten en hebben ze gewoon een straf verhaal om aan hun vriendjes te vertellen. Denk maar aan de vele ramptoeristen die altijd rond een ongeluk verzamelen en de werking van de ordediensten verstoren terwijl ze zelf geen fl**ker uitsteken...
Oja; Brussel Centraal is in verhouding een veilig station hoor![]()
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ze die jongen hebben gestoken met het doel hem te vermoorden, wel om hem zwaar toe te takelen, hoe raar het ook klinkt. Wat de ernst wel niet wegneemt.Marijn zei:ik denk dat die jongens blijven moorden, als je om zoiets klein al iemand van kant maakt zit er toch wel een steekje los.
Harde ****ing waarheid.Juriaan zei:Ik zat vanmorgen in de kerk en de pastoor preekte ''tegenwoordig als iemand voorbij loopt en je zegt gedag word je aangekeken van ''ken ik jou'' en loopt met met een stijf gezicht door''.
En ik denk net van niet, straffen voor minderjarigen? Ik denk niet dat die vele jaren écht gevangenisleven gaan meemaken.RubenSossa zei:En ik zeg altijd maar zo: iedereen krijgt wat ie verdient. Zo ook voor de moordenaar. Zijn straf komt nog wel.
Speer zei:En waarom is deze informatie niet relevant?
Struisvogelpolitiek!![]()
nijntje zei:
Dit is eerder Belgisch/Nederlandse cultuur en vooral dat stukje waar iedereen te bang is om in te grijpen.Oh my god, als je serieus denkt dat blanken geen misdaden plegen is het tijd om wakker te worden.nijntje zei:Afkomst doet er ook niet toe. Maar het klopt wat je zegt; ik zie zoiets nooit staan met de daders waren "blank" .... maar dat komt denk ik omdat het nooit voor komt ( of zeldzaam ).
En dat is precies de reden waarom de afkomst erbij gezet wordt, om de kloof te vergroten. Als je naar aanleiding van nieuwsberichtjes besluit om met een grote boog om 'dat soort mensen' heen te lopen ben je gewoon een simpele ziel en hebben de mensen die de nieuwsberichtjes schrijven hun doel bereikt.nijntje zei:En dit klinkt hard maar; ik vind het prima dat ze een beschrijving erbij geven van zulke figuren, dan kan ik in vervolg met een grote boog om dat soort mensen heen lopen. Actie - > reactie
Navy Seal zei:Dat niemand reageerde heeft niets te maken "dat mensen zoiets graag zien"
Er zijn verschillende factoren waarom mensen niet reageren in zo'n crisissituatie:
- Het is (gelukkig maar) een extreem ongewone situatie. Men heeft normaal gezien zo'n situatie nog nooit meegemaakt. Men twijfelt wat men moet doen en blijft twijfelen. Ondertussen is het voorval al gedaan.
- Men heeft schrik dat de daders zich tegen hen zal keren en zo zelf slachtoffer wordt
- En er is ook zoiets als "gedeelde verantwoordelijkheid". Als mensen in groep zijn en er moet geholpen worden of verantwoordelijkheid opgenomen worden, dan verwacht men dat iemand anders het wel zal doen. Men schuift dus een deel van zijn eigen verantwoordelijkheid op een ander. Dit is een heel normaal fenomeen wat altijd voorkomt als mensen in groep zijn.
Men kan omstaanders niets verwijten, dat er niemand gereageerd heeft, heeft niets te maken met onverschilligheid. Natuurlijk zullen sommigen hier beweren dat als zij daar stonden, wel iets gedaan zouden hebben. Je kan jezelf dit best voorliegen, maar de realiteit toont dat dit bijna nooit het geval is.
Mijn medeleven gaat uiteraard naar de familie en vrienden van het slachtoffer. Ik hoop dat men de daders vlug zal vatten en zwaar straffen. Een duidelijk voorbeeld stellen dat zo een weerzinwekkende daad niet getolereerd wordt.

RubenSossa zei:R.I.P. voor het slachtoffer.
En ik zeg altijd maar zo: iedereen krijgt wat ie verdient. Zo ook voor de moordenaar. Zijn straf komt nog wel.

Is ook zo, lees mijn post nog maar es: http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=1105777&postcount=33nijntje zei:Corazon;
Je vat me verkeerd op. Ik bedoelde dat ik het nooit zie staan en daarmee ga ik er vanuit dat het zo goed als nooit gebeurd. Het enige wat je ziet staan is; turk steekt leraar neer, afrikaan steekt jonge neer. Ik zie nooit staan blanke (of belg / Nederlander) steekt leraar neer om ruzie of wil een ipod.
. Het heeft geen nut om boos te worden op jullie, ik heb eerder medelijden. Jullie leven constant in angst en het enige wat jullie kunnen doen is je woede uiten op het internet, dus hierbij: leef je uit. Als jullie willen heb ik wel een betere forum voor jullie hoor.Rob G zei:Ach me nichtje is ook politie agente en voor ze begon was het allemaal koek en ei met onze allochtone medemens. Maar na een jaartje of 4 is ze er heel anders tegen aan gaan kijken. Meer dan 90% van de geweldsdelicten is afkomstig van allochtonen. Dat is echt geen gelul ofzo, dat zijn gewoon feiten.
Ik ben het wel eens met Corazon dat daar het misdrijf niet van veranderd, maar om nu nog in 2006 met verweer woorden als de media laat alleen weten wanneer het een allochtoon is e.d. is wel erg achterhaald. Pak er de statestieken op na en dan zal je achter komen.