MuscleMeat

Nieuws Belgische jongeren martelen zwakbegaafde

kijk s aan dat lijkt er meer op
ben ook van mening dat ze flink ach weet je gewoon afknallen

zielige kids :S

waarom zoiets op youtube zetten, dan wordt je toch gepakt:roflol:
denk dat zn belagers ook een beetje zwakbegaafd zijn

Blijkbaar is aandacht krijgen het doel en ik ga ze niet belonen door het filmpje te kijken en ze daarmee die aandacht te geven. Exposure geven aan happy slapping achtige zaken werkt alleen averechts. Mijn mening is dat het ook beter zou zijn als TS of wie dan ook het NIET posten. Maar snap het wel dat je verontwaardigd bent en het andere wil laten zien.

Wie is hier nu GVD zwakbegaafd :mad:
klote volk...:rolleyes:

• Like
Waarderingen: CoD
zou het dus niet een idee zijn dat het filmpje verwijdert wordt van dit forum

in de 2e wereld oorlog werden mong*len afgemaakt.
Zo erg vind ik dit niet laten ze hem lekker martelen en doen hij is toch zwak begaafd die snapt dat niet eens hij heeft geluk dat hij mag leven.

Zo erg vind ik dit niet laten ze hem lekker martelen en doen hij is toch zwak begaafd die snapt dat niet eens hij heeft geluk dat hij mag leven.

ik gok dat je IQ niet veel hoger is dan je postcount :rolleyes:

edit: je moet het maar gewoon zeggen als je niet weet wat de term IQ betekent, daar hoef je je niet voor te schamen

Laatst bewerkt:
zou het dus niet een idee zijn dat het filmpje verwijdert wordt van dit forum

+1 meer exposure aan dit soort gefilmde praktijken lijdt zet aan tot meer van dit soort praktijken uitvoeren en die dan filmen. De maker wil dat je kijkt anders hadden ze niet gefilmd. Gaan we dat gedrag belonen door massaal te kijken?

hij vindt zichzelf wel heel wat omdat ie een paar jaartjes met gewichtjes traint en miss een kuurtje heb gehad eet je danoontje nou maar op snotneus en heb is wat respect voor mensen

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

+1 meer exposure aan dit soort gefilmde praktijken lijdt zet aan tot meer van dit soort praktijken uitvoeren en die dan filmen. De maker wil dat je kijkt anders hadden ze niet gefilmd. Gaan we dat gedrag belonen door massaal te kijken?

dat bedoelde ik eigenlijk ook alleen jij verwoordt het beter haha dank u

Terug
Naar boven