Fitness Seller

Nieuws Belgische jongeren martelen zwakbegaafde

Eigenlijk geldt hetzelfde voor de uitspraak van Anonymouslector: hij wíl dat we reageren anders post ie het niet, hadden we dus niet moeten doen...

Laatst bewerkt:
Jongens waarom direct met zijn allen haten.
die jonge weet misschien niet eens meer dat dit gebeurd en daarvoor die daders straffen?
Hopelijk doet wilders wat aan deze straffen want hier straffen voor geven dat kan natuurlijk niet.
Misschien subsidie intrekken die deze mensen krijgen en ze gewoon vanaf hun 12e hard laten werken in de fabrieken?

Lijkt me vrij duidelijk dat die Anon een /b/-trolletje is.

Je noemt jezelf anonymous en vraagt niet wat ik bedoel met /b/

lijkt me duidelijk wel

Belgische jongeren martelen zwakbegaafde

Belgen vs zwakbegaafde? Lijkt me een gelijke strijd...

:p

Maar OT: De daders zijn waarschijnlijk de echte zwakbegaafden. Jammer dat de westerse wereld geen lijfstraffen kent.

in de 2e wereld oorlog werden mong*len afgemaakt.
Zo erg vind ik dit niet laten ze hem lekker martelen en doen hij is toch zwak begaafd die snapt dat niet eens hij heeft geluk dat hij mag leven.

Spijtig dat je zo'n 40 jaar te laat bent geboren :(

Idd een beetje jammer want dan had hij waarschijnlijk zelf in een mooie douchecabine verdwenen met zijn verstandelijke vermogens.

Laatst bewerkt:
Maar belgen zijn toch allen zwakbegaafd ?

En Nederlanders zijn onorigineel (kijk maar es ff hoeveel snuggere mensen voor jou deze woorden gebezigd hebben ;))

Nu ja, eigenlijk moeten we medelijden hebben met de daders, hoe laag moet hun zelfbeeld al niet zijn als ze zich moeten verlagen tot het kwellen van een zwakbegaafde jongen, omdat dat blijkbaar het enigste is wat ze aankunnen :rolleyes:

Aan het filmpje te horen zijn het eerder (Nederlandse)Limburgers dan Belgen.

Pfff, wat doet nationaliteit ertoe, ik denk dat iedereen hier het er wel over eens is, dat de kerels in kwestie gewoon marginale sukkels zijn :dunno:

+1 meer exposure aan dit soort gefilmde praktijken lijdt zet aan tot meer van dit soort praktijken uitvoeren en die dan filmen. De maker wil dat je kijkt anders hadden ze niet gefilmd. Gaan we dat gedrag belonen door massaal te kijken?

Maar je opzet zal onmogelijk slagen. Je zal altijd mensen hebben die zullen kijken en je kan je ganse leven weiden om mensen te doen stoppen met kijken, het zal je nie lukken. Als er ook geen aandacht komt, dan zullen ze mogelijk iets erger doen totdat het de aandacht wel trekt.

Terug
Naar boven