XXL Nutrition

Belgische verkiezingen

Peiling Peiling Op wie heb jij gestemd?

• Vlaams belang

Stemmen: 9 23,7%
  • N-VA

Stemmen: 16 42,1%
  • cd&v

Stemmen: 1 2,6%
  • vld

Stemmen: 0 0,0%
  • groen

Stemmen: 7 18,4%
  • sp

Stemmen: 3 7,9%
  • pvda

Stemmen: 2 5,3%

• Totaal stemmers
    38
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Verdorie Mat, vroeger was je cool. :(

vlaams belang

N-VA natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Leberecht, ik vind je poll wel erbarmelijk slecht opgesteld. Je gaat er blijkbaar van uit dat iedereen op elk niveau (Vlaams, federaal, Europees) hetzelfde stemt?

Het eerste slachtoffer van het N-VA-model is gevallen!

Man (79) overlijdt in stembureau

In het West-Vlaamse Eernegem, een deelgemeente van Ichtegem, is een man van 79 jaar overleden terwijl hij zondag zijn stem wou uitbrengen. Dat bevestigt burgemeester Karl Bonny.

De man wou rond half twaalf gaan stemmen toen hij plots onwel werd in het stemlokaal. De hulpdiensten waren snel ter plaatse. Er kwam zelfs een helikopter aan te pas. De medische diensten moesten meteen overgaan tot reanimatie, maar er kon geen hulp meer baten. De man overleed ter plaatse.

Bron

Verdorie, ik heb al spijt van mijn stem :(.
Niet getreurd! Ook het PS-model maakt slachtoffers.

Voorzitster overslaapt zich in Heule

Chaos en ongenoegen in Heule, waar de voorzitster van stembureau 42 wel heel lang op zich liet wachten. Ze kwam ruim anderhalf uur te laat aan in de sporthal op het Lagaeplein. Hierdoor kon het stemmen pas na 9.30 uur starten, tot groot ongenoegen van de vele tientallen wachtenden.

"Ze verdient een klets op haar kaak, ons hier zo lang laten staan", klonk het boos. De voorzitster, Ann Debrauwere uit Heule, bleef er rustig onder. "Ik heb me gewoon overslapen, heb jij je nog nooit overslapen misschien in je leven?", stelde ze. "Toen ik wakker werd, schrok ik heel erg omdat het al zo laat was. Ik ben meteen in mijn kleren gesprongen en ben naar hier gekomen. Ondertussen verloopt alles vlot", aldus de voorzitster, die de ene boze blik na de andere over zich heen kreeg. "Een voorzitster mag zich niet overslapen op zo'n belangrijke dag, ze is serieus in de fout gegaan", klonk het unaniem.

Mongolenkrant

Vlaams Belang tot in de kist.

Vlaams Belang tot in de kist.

seqduh.gif

Laatst bewerkt:
vlaams belang.

Man,echt iedereen die ik ken stemt links zo te zien. Niet goed.

DBB is geïnfecteerd met Vlaams Blokkers en PVV'ers. :(

Terug
Naar boven