Fitness Seller

Belgische verkiezingen

Peiling Peiling Op wie heb jij gestemd?

• Vlaams belang

Stemmen: 9 23,7%
  • N-VA

Stemmen: 16 42,1%
  • cd&v

Stemmen: 1 2,6%
  • vld

Stemmen: 0 0,0%
  • groen

Stemmen: 7 18,4%
  • sp

Stemmen: 3 7,9%
  • pvda

Stemmen: 2 5,3%

• Totaal stemmers
    38
  • Peiling gesloten .
zet die ploat af!

Vele mensen zijn afgehaakt om op het vlaams belang te stemmen, omdat dat een weggegooide stem is vanwege het cordon sanitaire, niemand wil met vlaams belang regeren dus kan je beter op een andere partij stemmen.

Oh ja? naar mijn weten was de vraag om suggesties te geven voor een nieuwe naam, snap jij dat, 'nieuw'? maakt dus geen ene reet uit, kan zelfs met 5 k's zijn.

Idioot.

68dedd99c58146e0a6f150fea7179976.gif

Ja, want ik ben er zeker van dat de schrijffout te wijten was aan het idee er een nieuwe naam van te maken. Ga met je leuter spelen analfabeet.

Vele mensen zijn afgehaakt om op het vlaams belang te stemmen, omdat dat een weggegooide stem is vanwege het cordon sanitaire, niemand wil met vlaams belang regeren dus kan je beter op een andere partij stemmen.

Of omdat dat gewoon een hoop randdebielen bij elkaar zijn? :rolleyes:

Ja, want ik ben er zeker van dat de schrijffout te wijten was aan het idee er een nieuwe naam van te maken. Ga met je leuter spelen analfabeet.

Ben jij boos dat NV-A gewonnen heeft lieve yasmine? of wat ligt er op je maag? Maakt in principe ook niet uit, you've been lawyered.

Leberecht, pas je ****ing poll aan of ik word kwaad.

De foertstemmers van enkele jaren geleden die VB een 'monsterscore' gaven, zijn nu gewoon simpelweg overgestapt naar N-VA als je de cijfers bekijkt. Niet meer, niet minder. Vind het bovendien echt erg dat blijkbaar (als je polls moet geloven) een groot deel van die mensen niet eens weet waar de partij eigenlijk voor staat. Idioten.

Heb het trouwens echt niet voor Bartje De Wever, nooit gehad. Zijn zet-die-plaat-af-reactie van een tijd geleden toonde voor mij nog maar eens hoe hij eigenlijk in elkaar zit. Een gecrispeerde controlefreak die even uit zijn rol viel en public.

Een zeer intelligente man, dat wel, maar dat maakt hem net een gevaarlijk figuur imo.

Zijn zet-die-plaat-af-reactie van een tijd geleden toonde voor mij nog maar eens hoe hij eigenlijk in elkaar zit. Een gecrispeerde controlefreak die even uit zijn rol viel en public.

Uitgerekend iemand als jij moet weten dat je niet van iemand een profielschets kan maken door 1 klein uitglijertje.

Met iemand als jij bedoel ik dat je in de jeugdzorg werkt en wel wat verder moet kijken dan zwart-wit.

De foertstemmers van enkele jaren geleden die VB een 'monsterscore' gaven, zijn nu gewoon simpelweg overgestapt naar N-VA als je de cijfers bekijkt. Niet meer, niet minder. Vind het bovendien echt erg dat blijkbaar (als je polls moet geloven) een groot deel van die mensen niet eens weet waar de partij eigenlijk voor staat. Idioten.

Heb het trouwens echt niet voor Bartje De Wever, nooit gehad. Zijn zet-die-plaat-af-reactie van een tijd geleden toonde voor mij nog maar eens hoe hij eigenlijk in elkaar zit. Een gecrispeerde controlefreak die even uit zijn rol viel en public.

Een zeer intelligente man, dat wel, maar dat maakt hem net een gevaarlijk figuur imo.

Beschrijf je nu niet de gemiddelde kiezer van eender welke partij?

Uitgerekend iemand als jij moet weten dat je niet van iemand een profielschets kan maken door 1 klein uitglijertje.

Met iemand als jij bedoel ik dat je in de jeugdzorg werkt en wel wat verder moet kijken dan zwart-wit.
Iemand als ik (;)) bedoelt daarmee dat mijn algemeen beeld van De Wever nog eens bevestigd wordt door zijn reactie toen. Als ik De Wever een interview zie geven, geeft hij me altijd een aanvallende, zelfs beetje gefrustreerde indruk. Weet niet hoe groot hij is, maar 'napoleoncomplex' schiet me altijd te binnen.

Beschrijf je nu niet de gemiddelde kiezer van eender welke partij?
Jammer genoeg wel.

Kan ik over het algemeen wel mee leven, behalve als het echt gaat over de basics. Op mijn werk durfden er twee toegeven dat ze N-VA stemden, maar ze wisten blijkbaar niet dat die partij de regeringsuitgaven wil drukken. Laat dat net ons loon zijn en de subsidies waarmee we het op het werk moeten doen... Sterk bezig :rolleyes:

Mijn vorige post was nogal cassant als ik het zo teruglees. Te weinig geslapen en een drukke dag gehad ;)

ik vind de wever wel een baas

Wat is er met je gebeurd? Even een heldere periode :p?

Haha, nee eerder onhelder, veracht hem alweer.:P

+++

Is totaal geen integer persoon De Wever, enorm dom om die man je vertrouwen te geven.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn zet-die-plaat-af-reactie van een tijd geleden toonde voor mij nog maar eens hoe hij eigenlijk in elkaar zit. Een gecrispeerde controlefreak die even uit zijn rol viel en public.

Monster analyse, je bent verpleger zeker?

die partij de regeringsuitgaven wil drukken. Laat dat net ons loon zijn en de subsidies waarmee we het op het werk moeten doen... Sterk bezig :rolleyes:

Denk dat quasi iedereen de regeringsuitgaven wil drukken.

Wat gebeurt er dan denk je? Vierde Rijk onder BDW?

Hier in Leuven hangen er stikkers op verkeerspalen met het opschrift: "**** N-VA. Geen derde Rijk in onze mooie wijk".

Gewoon wat spanning die vrijkomt na een lange, stressvolle periode.

de kracht van verandering kent geen grenzen :

DeWever_photobomb.jpg.568.jpg
:lol:

ze heeft anders wel iets weg van een konijntje :ds:

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven