- Waardering
- 22.094
Het belangrijkste is dat VB + N-VA meer dan 50% haalt. De Vlaamse onafhankelijkheid kan dus meteen worden uitgeroepen.
Aansluiting bij Nederland: Groot-Nederland.
Mijn droom
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het belangrijkste is dat VB + N-VA meer dan 50% haalt. De Vlaamse onafhankelijkheid kan dus meteen worden uitgeroepen.

. Ik ging gewoon af op de percentages in deze poll
.Aansluiting bij Nederland: Groot-Nederland.
Mijn droom
. Het wordt tijd dat de vergissing van de separatisten van 1830 wordt rechtgezet.Ik ben akkoord mits het onder een andere naam is. Het wordt tijd dat de vergissing van de separatisten van 1830 wordt rechtgezet.
We zijn al vier jaar verder.
Rot lekker op met je 206cc naar Frankrijk.

![]()
---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
Deze contrarevolutionaire propaganda valt me tegen van je Mat.![]()
Ga groen stemmen, ondanks het feit dat ik voor een strenger migratiebeleid ben.
Vlanederen
Nevladeren
Homoland
Nieuw-marroko
Verenigde Republiek der multiculturelen
Asielzoekersparadijs
Het zielige aan dat krantenartikel is dat het citaat uit de kop, niet in het artikel voorkomt.
Btw, Vermeersch is niet bang om soms heel domme dingen te zeggen.
---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------
Ik ook.
---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------
Ik dacht net hetzelfde, scrolde naar beneden en zag je opmerking; ROFLOL.
---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------
Marokko is met 1 r en 2 k's.
Idioot.
Proficiat aan Bart De Wever in elk geval. Heb in feite wel een stuk meer respect voor hem gekregen dan vroeger. Dan wel niet voor z'n politieke ideologie maar wel voor z'n persoonlijkheid, hoe hij zich altijd kan beheersen, nooit laat gaan.. 'Met euforie koop je niets', hoorde hem dit daarjuist zeggen.. een uitspraak die ik zeker zal onthouden.
?