Fitness Seller

Belgische verkiezingen

Peiling Peiling Op wie heb jij gestemd?

• Vlaams belang

Stemmen: 9 23,7%
  • N-VA

Stemmen: 16 42,1%
  • cd&v

Stemmen: 1 2,6%
  • vld

Stemmen: 0 0,0%
  • groen

Stemmen: 7 18,4%
  • sp

Stemmen: 3 7,9%
  • pvda

Stemmen: 2 5,3%

• Totaal stemmers
    38
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Yup, alle 2 beter dan een 1 serie :yes:

29vo1er.gif

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Aan de eerste resultaten te zien zullen Vlaams Belang en vooral LDD bijna volledig gedecimeerd worden. Wat mij betreft verhogen ze de kiesdrempel naar 10%. :)

2570902-2847777005-anton.gif

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Deze contrarevolutionaire propaganda valt me tegen van je Mat. :(

Het zielige aan dat krantenartikel is dat het citaat uit de kop, niet in het artikel voorkomt.

Btw, Vermeersch is niet bang om soms heel domme dingen te zeggen.

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Ga groen stemmen, ondanks het feit dat ik voor een strenger migratiebeleid ben.

Ik ook.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Ik dacht net hetzelfde, scrolde naar beneden en zag je opmerking; ROFLOL.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Vlanederen
Nevladeren
Homoland
Nieuw-marroko
Verenigde Republiek der multiculturelen
Asielzoekersparadijs

Marokko is met 1 r en 2 k's.

Idioot.

Het zielige aan dat krantenartikel is dat het citaat uit de kop, niet in het artikel voorkomt.

Btw, Vermeersch is niet bang om soms heel domme dingen te zeggen.

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Ik ook.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Ik dacht net hetzelfde, scrolde naar beneden en zag je opmerking; ROFLOL.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Marokko is met 1 r en 2 k's.

Idioot.

Oh ja? naar mijn weten was de vraag om suggesties te geven voor een nieuwe naam, snap jij dat, 'nieuw'? maakt dus geen ene reet uit, kan zelfs met 5 k's zijn.

Idioot.

68dedd99c58146e0a6f150fea7179976.gif

Laatst bewerkt:
Proficiat aan Bart De Wever in elk geval. Heb in feite wel een stuk meer respect voor hem gekregen dan vroeger. Dan wel niet voor z'n politieke ideologie maar wel voor z'n persoonlijkheid, hoe hij zich altijd kan beheersen, nooit laat gaan.. 'Met euforie koop je niets', hoorde hem dit daarjuist zeggen.. een uitspraak die ik zeker zal onthouden.

Proficiat aan Bart De Wever in elk geval. Heb in feite wel een stuk meer respect voor hem gekregen dan vroeger. Dan wel niet voor z'n politieke ideologie maar wel voor z'n persoonlijkheid, hoe hij zich altijd kan beheersen, nooit laat gaan.. 'Met euforie koop je niets', hoorde hem dit daarjuist zeggen.. een uitspraak die ik zeker zal onthouden.

Wat is er met je gebeurd? Even een heldere periode :p?

Terug
Naar boven