XXL Nutrition

Ben ik goed bezig ?

ilan4

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m69
Massa
61kg
Vetpercentage
6%
Ik vraag me dus af of ik goed bezig ben voor mijn leeftijd enzo
Train nu klein jaartje met tussenin nog wat gestopt
Zonder eigenlijk op voeding of dergelijke te letten
Heb wat foto's toegevoegd aan men profiel hoop dat die beetje duidelijk zijn
en dat jullie me misschien wat advies kunnen geven waar ik meer aan moet werken.

Mvg

Laatst bewerkt:
ik zie geen pics

o ja, ik zie het in je album. je staat wel droog, maar als je wat meer in massa wilt aankomen, zou ik toch meer gaan vreten.

nette armen heeft je stiefpa trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
op profiel in album staan ze :)
weet niet hoe ik ze hier krijg

---------- Toegevoegd om 04:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:27 ----------

ik zie geen pics

o ja, ik zie het in je album. je staat wel droog, maar als je wat meer in massa wilt aankomen, zou ik toch meer gaan vreten.

nette armen heeft je stiefpa trouwens.

ja dacht al dat ik meer moest eten ben er nu de laatste dagen ook volop werk van aan het maken ;)
ja niet alleen armen zal er nog wel eens wat fotos van opzetten als ze op men pc staan

op profiel in album staan ze :)
weet niet hoe ik ze hier krijg

---------- Toegevoegd om 04:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:27 ----------

ja dacht al dat ik meer moest eten ben er nu de laatste dagen ook volop werk van aan het maken ;)
ja niet alleen armen zal er nog wel eens wat fotos van opzetten als ze op men pc staan

om dan antwoord te geven op je vraag: dan ben je idd goed bezig:)

om het te controleren, zou je je voedingsschema kunnen posten. krijg je ook nog eens feedback. dan weet je of je helemaal goed bezig bent. iig succes man.
mja voedingsschema heb ik niet echt eigelijk de mama kookt en ik eet zo goed ik kan
maar kan er wel eens over nadenken inderdaad
thx iig

Als je snelle progressie wilt dan zou je toch een bulk schema moeten maken.

eet veel brood met pindakaas,kipfilet. eet 6 maaltijden op een dag. eet bijv een halve bak kwark 250g voor het slapen.
brinta of havermout als ontbijt.
standaard tips voor voeding.

Goed droog, ziet er netjes uit, nu eten! ;)

Heeft je stiefvader je nog niet geholpen met eten dan? (aan zijn armen te zien lijkt het me dat ie je daar wel wat over kan vertellen).

Heeft je stiefvader je nog niet geholpen met eten dan? (aan zijn armen te zien lijkt het me dat ie je daar wel wat over kan vertellen).
nee hij heeft zen eige methode..
dagelijks 3 tot 4 duuvels sigaretje na (en voor) de training enzoo van die dingen
dus daar gaat hij me niet zo zeer mee kunne helpen
training tips wel meer maar voeding mindr ;)

Probeer in ieder geval meer te eten.

okeej thanks allemaal
denk dat ik hieruit kan opmaken datk meer moet eten xD
thx

wees niet te streng voor jezelf, je bent nog jong en je komt er echt wel. doe je best

Vind het wel nice, iets meer massa zou wel mogen natuurlijk :)

Terug
Naar boven