MuscleMeat

Ben ik nou gek of zie ik nog niks groeien?

kensha

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
13%
1 maand geleden had ik de 1e foto gemaakt en deze 2e maand weer een nieuwe foto, het ligt misschien aan mij maar het lijkt of er niks bij is gekomen.

Sinds vorige week ben ik van de machine trainingen af en trainen we nu dus zeg maar los momenteel wel even onder de oog van mijn Sport Instructeur.
Hierbij heb ik de full body schema.

Maar zien jullie in die 2 maanden enige vooruit gang?, het lijkt meer op achter uitgaan maar dat kan aan de positie van de foto liggen.
"Ik verwacht natuurlijk niet gelijk een totale gespierde lichaam dat gaat nog wel een paar jaar duren voor dat ik daar ben"

ps; Momenteel sport ik net iets meer dan 3 maanden.

2013-04-09 21-46-24.102.jpg

2013-05-07 23-03-49.007.jpg

2 maanden is niks maat ;)
half jaar maar meer een jaar...

En we blijven erop hameren !! ETEN goed ETEN ! Rusten..etc...

Je ziet niet barveel inderdaad..
Misschien wel iets minder vet. Probeer ff wat informatie op te doen wat betreft eten en trainen etc en leer je lichaam kennen. En gewoon verder trainen, 2 maanden is ook nog erg weinig tijd..

een goeie fysiek opbouwen is als een marathon, geen sprint, wat had jezelf na een maand verwacht.

• Topic Starter Topic Starter
Nog niet veel maar wel iets van een bepaalde groei dat had ik tenminste verwacht maar blijkbaar moet ik voor die groei zicht nog maar even mee wachten en momenteel maar door trainen en mijn voeding schema aanhouden.

Wel mooie tanninggains gemaakt.

@kensha: Er gebeurt inderdaad nog niet zo veel nee. Hoe ziet je trainingsschema eruit? En je voeding?

@de rest: Na twee maanden zou ik wel wat resultaat verwachten, als je alles goed doet. Hell, als ik bezig ben, zie ik mijn lichaam van week tot week veranderen! Beter dat hij er nu achter komt als hij niet efficiënt bezig is dan dat hij nog een half jaar doorsukkelt.

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
@Poison:

Ik zal v/d week even mijn hele training schema door geven.

Ik heb daarnaast ook de 1e 3 maanden aan de machines gezeten zoals ik in de start post zei en sinds vorige week train ik los misschien dat die machines voor mij helaas niks uithaalde dan het laten wennen van de gewichten.

Zoek maar op Google naar rippetoe starting strength en ga er veel bij eten tot dat je bijna moet kotsen. Over 2 maanden post je weer pics. Geen dank.

• Like
Waarderingen: mat
waarsch is je voeding slecht

Slecht nieuws: je bent niet gek.

weinig verschil inderdaad, maar keep up the hard work !
Als je graag wil veranderen en bereid bent daar alles voor te doen gaat het je lukken;)

Je wilt te snel, geef het tijd.
De een gaat harder dan de ander, en wat gezegd is hierboven, in kort tijdsbestek kun je ook niet teveel verwachten.
Met 2 maanden zou je iets moeten kunnen zien gok ik, maar afhankelijk van hoe je traint, je eten en je rust. Maar dan nog groei je in die tijd geen meters.

Geduld en doorzettingsvermogen is de key.

je eet niet goed?
Zonder goede voeding maak je nauwelijks progressie

2 maanden is niks maat ;)
half jaar maar meer een jaar...

En we blijven erop hameren !! ETEN goed ETEN ! Rusten..etc...

@de rest: Na twee maanden zou ik wel wat resultaat verwachten, als je alles goed doet. Hell, als ik bezig ben, zie ik mijn lichaam van week tot week veranderen! Beter dat hij er nu achter komt als hij niet efficiënt bezig is dan dat hij nog een half jaar doorsukkelt.
Daarom ;)
maar ik blijf er bij, dat 2 maanden echt niks is! zeker als je zelf in de spiegel kijkt :)
ik snap wel dat er wat te zien moest zijn (mits je goed EET- traint), maar wou de goede jongen nou weer niet helemaal neer sabbelen :(

Ray.......

Hij traint eerder niet goed. Starting strength is idd erg goed om je nu in te verdiepen en negeer die semi hardcore eten tot je kotst types, die sporen niet. ;)

Nogmaals: Starting strength met zijn eet richtlijnen, dan maak je het eerste jaar flinke gains.

Hij traint eerder niet goed. Starting strength is idd erg goed om je nu in te verdiepen en negeer die semi hardcore eten tot je kotst types, die sporen niet. ;)

Nogmaals: Starting strength met zijn eet richtlijnen, dan maak je het eerste jaar flinke gains.

Eten tot je kotst lijkt me inderdaad niets toevoegen.
Als je met die eetrichtlijnen bedoelt: in juiste verhoudingen en voldoende dan sluit ik me bij je aan.

Lol @ jullie dat kotsen totdat je neervalt serieus opvatten. Die richtlijnen zijn leuk op papier, maar laat hem maar eerst een kcal overschot zien te krijgen, volgens mij heeft die daar meer moeite mee. Naderhand zal hij zijn lichaam wel leren kennen. Is een veel gemaakte beginnersfout niet te weinig eten? In this case ook nog slecht trainen.

Terug
Naar boven