Fitness Seller

Ben ik nou gek of zie ik nog niks groeien?

• Topic Starter Topic Starter
Geloof het of niet, maar ik kan een hoop door blijven eten.

Wat ik wel mist is het eten van fruit, ik ben sinds vorige week daar al mee begonnen en ook de vis in mijn schema toegevoegd.

Geloof het of niet, maar ik kan een hoop door blijven eten.

Wat ik wel mist is het eten van fruit, ik ben sinds vorige week daar al mee begonnen en ook de vis in mijn schema toegevoegd.

Dat denkt echt bijna iedereen, maar als je 66kg weegt krijg je een bepaald aantal kcal binnen. En dat is niet zoveel. Als je begint te leren om deftig te leren is een goeie tip niet eten wanneer je honger hebt maar zorgen dat je dat honger gevoel niet eens krijgt.

@insannity, okay bedankt voor die tip dat ga ik maar eens doen.

Verwacht niet dat je na 1 maand al duidelijk verschil gaat zien. Ten tweede, bij beide pics is de belichting totaal verschillend. Als derde, meet je armen elke maand eens op. Dit bewijst of ze daadwerkelijk groeien of niet aangezien je het zelf niet altijd ziet.

Laatst bewerkt:
Nou hier is mijn training schema, de gehele schema wordt op 1 dag uitgevoerd.

Als eerste is het 20 minuten op de loop band.
Met een oplopende snelheid in van 5 minuten naar een snelheid van 8.0 km/u.
Vervolgens na 10 minuten hard lopen, gelijkmatig de snelheid verminderen naar 3.5.

Dan komt deze schema aan de pas.

Bench Press
Bent Over Dumbbell Bankje
Dumbbell Press Incline
Chin UPs
Dumbbell Press Shoulder
Buikspieren rode bal
Hyper Extension Bench
Squats Kooi
Dead Lift Hex Barbell
Superset Bicep/Tricep

De oude schema, de 1e 3 maanden dat aan de machines was is

Abductor
Leg Press
Shoulder Press
Latt Pull Down
Seated Row
chest Press
Peck Fly
Buikspieren comby Hyper
Superset Bicep/Tricep

Overig heb ik vandaag gevierd dat ik een kg aangekomen bent, gisteren avond was dat een halve kg en nu een hele.
Waarschijnlijk dat, dat los trainen mij meer helpt dan het trainen aan de machines.

1 maand geleden had ik de 1e foto gemaakt en deze 2e maand weer een nieuwe foto, het ligt misschien aan mij maar het lijkt of er niks bij is gekomen.

Sinds vorige week ben ik van de machine trainingen af en trainen we nu dus zeg maar los momenteel wel even onder de oog van mijn Sport Instructeur.
Hierbij heb ik de full body schema.

Maar zien jullie in die 2 maanden enige vooruit gang?, het lijkt meer op achter uitgaan maar dat kan aan de positie van de foto liggen.
"Ik verwacht natuurlijk niet gelijk een totale gespierde lichaam dat gaat nog wel een paar jaar duren voor dat ik daar ben"

ps; Momenteel sport ik net iets meer dan 3 maanden.

Ik moet wel zeggen dat, toen ik een jaar of 25 was, en toen een paar jaar niet meer had gesport, ik na een maand toch een zeer opmerkelijke vooruitgang had geboekt, maar dat komt vermoedelijk door de muscle memory, en mss ook wel genetische aanleg. En natuurlijk beseffen dat je veel moet eten, goed eten, veel rusten, en trainen als een beest met losse gewichten.

Terug
Naar boven