Fitness Seller

Ben ik te laat of nog hoop? (gyno)

ramon67

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hallo,
Ik ben nu zo een 2 maanden verder na me kuur (nakuur erbij gerekend)
2 weken na met test 500 kuur begonnen met Nolva.
Dit 3 weken geslikt.
Ik bemerkte later dat ik gyno heb van ongeveer 1x1 cm.

Last heb ik er niet van,maar ziet er natuurlijk niet uit..zeker niet met dit warme weer,want t is echt puffy.

Wat kan ik nu nog doen?
Zijn er middelen die mij nog kunnen helpen of is t te laat en is alleen een operatie nog mogelijk?

Wie helpt mij aub?

je hebt al nolva genomen, dus als het door je kuur kwam was het al weer weg geweest.

14%

no sht dat je puffy nips hebt.

bij word het pas beter als ik onder de 11 ga.

Bij 14% heb ik ook wel wat puffy nips.
Als ik op de 10 zit is alles strak ook al heb ik wel wat puberale gyno.

Hallo,
Ik ben nu zo een 2 maanden verder na me kuur (nakuur erbij gerekend)
2 weken na met test 500 kuur begonnen met Nolva.
Dit 3 weken geslikt.
Ik bemerkte later dat ik gyno heb van ongeveer 1x1 cm.

Last heb ik er niet van,maar ziet er natuurlijk niet uit..zeker niet met dit warme weer,want t is echt puffy.

Wat kan ik nu nog doen?
Zijn er middelen die mij nog kunnen helpen of is t te laat en is alleen een operatie nog mogelijk?

Wie helpt mij aub?

op 500 test e gyno krijgen? ben je zeker dat je het gewoon voor je kuur ook al niet had?

• Topic Starter Topic Starter
Ok ok...laat ik duidelijker zijn.
Er zit een schijfje onder me tepel.
T is geen vet....Helaas

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

op 500 test e gyno krijgen? ben je zeker dat je het gewoon voor je kuur ook al niet had?

Ja op 500 test kan dat gewoon...op 250 ook

.

Tegenwoordig kan je het in Turkije bij plastische chirurgen voor iets van 750 ofzo laten verwijderen, mocht medicatie niet helpen. Is geen groot probleem meer, met al die plastische chirurgen.

Ja..optie voor als ik dalijk daar op vakantie ben haha.
Nee daar ga ik niet aan beginnen

Vertrouw dat niet

hahhaha, er zijn goede artsen hier, die van internationale bekendheid genieten, effe serieus. ;-)

Zekeriya Kul is een goede bv. check zijn facebook en website voor voorbeelden.

Mes is wel altijd laatste optie vindt ik, als niets anders meer lukt. suc6

Zonder dollen, in al je topics in het verleden is volgens mij herhaaldelijk opgemerkt dat je je beter moest inlezen, je vrij vet stond om te gaan kuren, en dat er een verhoogde kans op oestrogene bijw is en je vooral erg eigenwijs was IIRC. Ik denk dat je nog weinig duidelijk bent geweest in al je topics qua relevante aspecten, en dit is voor mij een beetje zo'n zelfde verhaal.

Als je verder tijdens je kuur nolva hebt genomen om gyno in control te krijgen, daarna hebt nagekuurd, en het zit er een poos na je nakuur nog, dan zal het ws niet meer weggaan. Ik denk dat het er al zat, of dat het alsnog wegtrekt als je eens echt wat doet aan je vetperc.

Voor de volgende x alvast even inlezen over evt Aro laten meelopen preventief mocht dat evt van toepassing kunnen zijn.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Ik zou iig niet nu met gek zware middelen gaan gooien als je nog zo hoog in vetperc staat, laat staan als er nog een volgende kuur komt. Eerst eens goed zakken in BF.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Ik zou iig niet nu met gek zware middelen gaan gooien als je nog zo hoog in vetperc staat, laat staan als er nog een volgende kuur komt. Eerst eens goed zakken in BF.

Bedankt

Zonder dollen, in al je topics in het verleden is volgens mij herhaaldelijk opgemerkt dat je je beter moest inlezen, je vrij vet stond om te gaan kuren, en dat er een verhoogde kans op oestrogene bijw is en je vooral erg eigenwijs was IIRC. Ik denk dat je nog weinig duidelijk bent geweest in al je topics qua relevante aspecten, en dit is voor mij een beetje zo'n zelfde verhaal. Als je verder tijdens je kuur nolva hebt genomen om gyno in control te krijgen, daarna hebt nagekuurd, en het zit er een poos na je nakuur nog, dan zal het ws niet meer weggaan. Ik denk dat het er al zat, of dat het alsnog wegtrekt als je eens echt wat doet aan je vetperc. Voor de volgende x alvast even inlezen over evt Aro laten meelopen preventief mocht dat evt van toepassing kunnen zijn. ---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ---------- Ik zou iig niet nu met gek zware middelen gaan gooien als je nog zo hoog in vetperc staat, laat staan als er nog een volgende kuur komt. Eerst eens goed zakken in BF. ---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ---------- Ik zou iig niet nu met gek zware middelen gaan gooien als je nog zo hoog in vetperc staat, laat staan als er nog een volgende kuur komt. Eerst eens goed zakken in BF.

Ik kan je tot zover volgen,maar 1 ding begrijp ik niet.
Ik heb geen dikke tiet van vet oid,maar echt weefsel/klier/schijfje.

Dan rest mij de vraag hoe het dan mogelijk is dat als ik in vetpercentage zak(nu 13%)de gyno weg kan trekken.

En wat je zegt dat je denkt dat t er altijd heeft gezeten is niet zo.

Want als ik nog verder zak in vetpercentage dan ga je t toch nog meer zien?
Je huid wordt dan strakker maar die klier/weefsel is dan voor het oog meer aanwezig.

.

Ik krijg ook met 500mg al gyno hoor..

OT: Als het echt een schijf is.., als de donder nolvadex gaan slikken nu!!!

Waarom krijg ik dan zoveel reacties dat dat geen zin meer heeft 2 maanden na me kuur?
Al die reacties met ga je vetpercentage terug brengen gaan er bij mij niet in.

ik vrees dat je te laat bent bro. 2 maanden na je kuur hoort je hormoon productie al weer normaal te functioneren, tenminste het overgrote gedeelte dan al. Wat er nu zit ga je met nolvadex niet meer repareren. Wees in ieder geval blij dat het gewone gyno is en niet pseudo, dat is nog redelijk makkelijk te verhelpen.

WTF?! Blij zijn dat het gewone gyno is???
Ik werd er niet blij van dat ik onder het mes moest destijds...

En misschien ben je wel te laat, ik zou het iig proberen met nolva!

Gewoon eens gaan zakken in je BF. Wordt het iig niet erger van.

gyno op 500mg test is echt bijna nooit echt gyno

gyno op 500mg test is echt bijna nooit echt gyno

Zit nu op 750mg icm winny en krijg toch echt weer gyno hoor, nu na 2 weekjes nolva 10mg ed en het trekt weer weg..
Dan zeg je natuurlijk ja is 750, maar kreeg het vroeger ook op 500.
Het verschilt gewoon enorm van persoon tot persoon.
De een krijgt deca-d*ck, de ander hoor je nergens over....

Terug
Naar boven