Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ok nu ik het zo teruglees is het wat overdreven en onduidelijk misschien
'gyno' op 500mg teste is in een heel groot deel van de gevallen bloat/te hoog vp/paniekerige first time kuurders die obsessief in hun tepels zitten te knijpen en daardoor 'gevoelige tepels' krijgen
'gyno' op 500mg teste is in een heel groot deel van de gevallen bloat/te hoog vp/paniekerige first time kuurders die obsessief in hun tepels zitten te knijpen en daardoor 'gevoelige tepels' krijgen
WTF?! Blij zijn dat het gewone gyno is Ik werd er niet blij van dat ik onder het mes moest destijds... En misschien ben je wel te laat, ik zou het iig proberen met nolva!
Waarschijnlijk heb je gelijk dat vele starters te paniekerig zijn en er teveel aanzitten etc..
Maar TS heeft last van een harde schijf onder de tepels! Vele gevallen like me moeten er gewoon standaard nolva naast nemen.