AndroidHealthClinic

Ben je al zomerklaar?

Helemaal niet. 16% bf. Ik ga beginnen cutten in juli... lekker lopen in het zonnetje :D

90% op dbb trained niet eens, wat een vraag ookalweer.

Zomer, lekker boeiend. Gewoon doorvreten man!

Wrijf het er anders nog even in:mad:....nee dus:(

Dit jaar zeker niet, mischien volgend jaar als ik een beetje massa opgebouwd heb en kan gaan cutten.

Neuh, nog te weinig massa en te hoog BF voor mijn zin. Maarja, komt vanzelf wel. Lekker knallen en vanaf augustus tenminste een actievere baan dan in een callcenter zitten ;)

Ik sta op 14-15% atm. Dus nee niet zomerklaar :p
Als ik even mijn cut fatsoenlijk verder zet voor de maand Juni sta ik wel beachproof, maar lukt slecht door men projecten & examens :( Eten op school is maar zozo :mad:

Ja ben zo goed als klaar met cutten, ik ga maandag weer bulken. :)

Nee, lekker bulken. :)
Six pack hoeft niet voor de dames, als ze zeuren trap ik ze de keuken in en zeg dat ze volgend jaar moeten terugkomen :D

Nee, lekker bulken. :)
Six pack hoeft niet voor de dames, als ze zeuren trap ik ze de keuken in en zeg dat ze volgend jaar moeten terugkomen :D

Ik geef ze een spiegel zodat ze d´r eigen vette cellulitisreet eens kan bekijken.
Dat werkt meestal wel.

dit jaar helaas niet en gaat niet lukken ook. Volgend jaar daar en tegen hoop ik beachproof te zijn:D

Idd. Vroeger wel vaak gedaan maar gevolg was dat ik overal pigmentvlekken bij kreeg. Nu mijd ik dus liever fel zonlicht en vooral zonnen doe ik ook liever nooit meer. Gaan zwemmen zou ik wel nog doen, maar dan met factor 50 op ofzo, maar aangezien ik nu toch niet op vakantie ga hoef ik niet vlug droog te staan en kan ik rustig m'n tijd nemen om verder te cutten. :cool:

Over 2 jaar hoop ik van wel!

begint aardig te komen nu. zit ergens tussen de 10 en 11%. Ga nog 2 maanden rustig door met cutten........hoop op 7% te komen. Misschien nog lager........:p

Wordt geen probleem. Deze week gecut , 1.2kg kwijt. Taille gaat al meer naar de 80cm ipv 81. Abs schemeren (ontspannen) door als er goed licht is. Binnen 3 weken sta ik hard :D.

Dan heb ik weer een hele zomer om te junken :)

F*ck yea ! dat ik zomerklaar ben, kom maar op met al die BB'Qs.
Lekker door bulken, f*ck die 6pack ecto's, massa FTW ! :D

Terug
Naar boven