Albertheijn
Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt geen probleem. Deze week gecut , 1.2kg kwijt. Taille gaat al meer naar de 80cm ipv 81. Abs schemeren (ontspannen) door als er goed licht is. Binnen 3 weken sta ik hard.
Dan heb ik weer een hele zomer om te junken![]()
Je ziet toch meer spierdefinitie als het wat donkerder is niet?
Nee.. was afgevallen tot een respectabel six pack fysiekje, maar kon het niet aanzien( zat naar mijn wensen nog niet genoeg beef op om zo droog rond te lopen ). Dus besloten om terug te gaan bulken ( al probeer ik het zo clean mogelijk te houden ).
Bigger > six pack.
Ben juist aan het bulken. Volgend jaar voor de zomer maar cutten maar nu nog niet.
hij bedoelt goed licht. In de zin van licht waarin je fysiek er beter uit komt.

Of hij bedoelt dat hij er al scherp bij staat in een omgeving met veel licht?![]()
Je ziet toch meer spierdefinitie als het wat donkerder is niet?
Net niet. In het donker kom je misschien ''groter'' over. Maar om goeie definitie te zien moet je echt in goed , meestal fel licht staan.
Heb zo thuis 1 erg goeie lamp en in de gym ook. Je reflectie in het glas met zonlicht is meestal ook goed voor de spierdefinitie.
(en nee, niet ZO ver naar beneden ^^)Ja idd; in die kleine spiegel hier op mijn kot zie ik er altijd zo nice uit. Helaas is dat niet overal zo xD
Maar het slechtste beeld krijg ik nog steeds als ik gewoon naar beneden kijk naar mezelf gelijk(en nee, niet ZO ver naar beneden ^^)
.