XXL Nutrition

Ben je naturel als je shakes gebruikt?

ectomorphi

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m76
Massa
63kg
Beste members,

Er zijn genoeg topics over het naturel zijn als body builder,
Maar ik kan nergens vinden of je nog naturel bent als je eiwit shakes gebruikt.
Daarom de vraag of je nog naturel genoemd wordt als je shakes gebruikt?

Groeten,

Nee, dan ben je het ergste soort gebruiker.

Nee, vind het persoonlijk nog erger dan AAS.

Helaas.

ik dacht dat ze zomer voorbij was?!

^ onzin, ik hoop dat je dat wel doorhebt.

eiwitten die in de shakes zitten zorgen gewoon voor een compleet aminozuur profiel die nodig is voor goede en snelle spieropbouw/herstel.

Zit ook in voeding maar een shake is gewoon een stuk makkelijker en wordt sneller opgenomen. Zo'n complete voeding samenstellen om elke dag al die aminozuren binnen te krijgen is erg moeilijk zoniet onmogelijk(lijkt mij).

User!!!!

Eiwitshakes zijn de leiders bij de producten met de hoogste kans op zwaar tot zeer zware leverschade, absoluut niet natural die rommel!

eiwitten die in de shakes zitten zorgen gewoon voor een compleet aminozuur profiel die nodig is voor goede en snelle spieropbouw/herstel.

Zit ook in voeding maar een shake is gewoon een stuk makkelijker en wordt sneller opgenomen. Zo'n complete voeding samenstellen om elke dag al die aminozuren binnen te krijgen is erg moeilijk zoniet onmogelijk(lijkt mij).

onmogelijk om al die aminozuren binnen te krijgen zonder shakes???

Ja ga hem vooral nog wat motiveren om die rommel te nemen.

Je zit in de verkeerde sectie...vraag even aan big maus of hij deze naar de anabolen sectie wilt verplaatsen... Daar zal je wel serieus antwoordt krijgen..

weer eentje die meteen aan de eiwitten wil :windup:

Shakes = juice = AAS = niet naturel ;)

Zolang je de naturel smaak neemt is er geen probleem.

Ban! :mad:

Terug
Naar boven