XXL Nutrition

Ben je naturel als je shakes gebruikt?

afblijven van die rommel kerel, ik zie dagelijks mense er kapot aan gaan.

hier in de sportschool wordt je ook vuil aangekeken als ze weten dat je shakes gebruikt..

Beste members,

Er zijn genoeg topics over het naturel zijn als body builder,
Maar ik kan nergens vinden of je nog naturel bent als je eiwit shakes gebruikt.
Daarom de vraag of je nog naturel genoemd wordt als je shakes gebruikt?

Groeten,

In theorie ben je natural zolang je geen produkten gebruikt die op de lijst van verboden dopingprodukten staan. Eiwit shakes bevatten normaal geen substanties die in die lijst voorkomen. Het zijn nl. meestal gewoon eiwitten uit melk gefilterd...

Gezien er nogal veel gelogen wordt over dopinggebruik moet je in de praktijk de definitie van 'natural' wel wat ruimer zien. Zolang je er in slaagt de meerderheid van de mensen wijs te maken dat je de laatste tijd niets verkeerds hebt gebruikt, ben je natural. Dat is de praktijk. Een beetje triest, maar waar.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor degene die de moeite nemen/hebben genomen om een serieus antwoord te geven op mijn vraag :o

Beetje jammer dat sommige dat niet doen, en nee ik wil niet aan shakes beginnen, het is gewoon iets dat ik me afvroeg aangezien ik bij sommige topics foto's zie van '' naturel body builders '' die dat als ecto hebben bereikt.

Bedankt voor degene die de moeite nemen/hebben genomen om een serieus antwoord te geven op mijn vraag :o

Beetje jammer dat sommige dat niet doen, en nee ik wil niet aan shakes beginnen, het is gewoon iets dat ik me afvroeg aangezien ik bij sommige topics foto's zie van '' naturel body builders '' die dat als ecto hebben bereikt.

niet aan beginne jonge. ik wou dat ik er nooit aan begonnen was.. maar dat is achteraf.. kon ik het maar terugdraaien :rolleyes:

Beste members,

Groeten,

shake van Deca en Test of eiwitshake?

wat een vraag weer..

als je 1sec googled weet je de oplossing,
snap zoiezo niet dat je hier aan twijfeld.

wat een mensen zijn er tegenwoordig haha

eiwit shakes ? ronnie coleman en jay cutler nemen dit toch ??

Haha, dat krijg ik ook altijd te horen als ik zeg dat ik train... "Zit je dan ook aan de eiwitten en de creatine??" :roflol::roflol:
Ik antwoord dan ook gewoon met: "Nee, ik ben gewoon naturel."

haha en wat nou nog het mooiste is, is dat de helft van het forum dit nog gaat gelove ook:p straks hele teruggang in de verkoop bij xxl :roflol:

Beste members,

Groeten,

ja

Maar weet jij dan toevallig waar je dat ergens kan krijgen want ik kan der echt met geen mogelijkheid aan komen..misschien dat er nog wel mensen zijn die het ergens in een donkere kluis hebben staan maar denk dat dat er maar weinig zijn....is echt sterk spul!

In theorie ben je natural zolang je geen produkten gebruikt die op de lijst van verboden dopingprodukten staan. Eiwit shakes bevatten normaal geen substanties die in die lijst voorkomen. Het zijn nl. meestal gewoon eiwitten uit melk gefilterd...

Gezien er nogal veel gelogen wordt over dopinggebruik moet je in de praktijk de definitie van 'natural' wel wat ruimer zien. Zolang je er in slaagt de meerderheid van de mensen wijs te maken dat je de laatste tijd niets verkeerds hebt gebruikt, ben je natural. Dat is de praktijk. Een beetje triest, maar waar.

laat maar . ;)

Naturel met shakes?!
:nowai:

Als je ooit koffie gedronken hebt, ben je al niet natural meer. Om over poederproteinen nog maar niet te spreken.

Klote, en ik maar beweren dat ik naturel ben :(

Bedankt voor deze inlichting!

Terug
Naar boven