XXL Nutrition

Ben je nog naturel als je synthol hebt gebruikt?

niet-naturel is alles dat NIET op een natuurlijke manier verkregen is.
Maakt je lichaam synthol? Nee! Maakt je lichaam borstimplantaten??? Nee!
Lijkt me vrij logisch, hier hoef je geen professor voor te zijn om dit te snappen.

Verantwoord Synthol gebruik is niet zichtbaar en word door alle pro's gedaan. Persoonlijk als ik wedstrijd ambities zou hebben of krijgen zou ik het ook overwegen om toch je pakket wat completer te maken. Maar wel zo miniem dat het never zichtbaar is

ik spuit da in mijnen lul

ik ga synthol in mijn ballen spuiten.

ik spuit het in m'n gezicht

monsterplofkop! :D

weer een discussie over naturel of niet...

iedereen wilt ook van alles proberen mits ze nog vrolijk kunnen zeggen dat ze naturel zijn. imo stimuleert van alles je groei en er zijn zat dingen die je natuurlijke productie van allerlei hormonen indirect stimuleren. Dus waar wou je eigenlijk de grens trekken? Nu is de term naturel wel gegeven aan mensen die geen aas gebruiken. Maar wat als iemand nou synthol en pro-hormonen gebruikt? Nou zal je niet dezelfde resultaten als aas hebben maar toch wel meer dan iemand die echt "naturel" is. Stel je voor iemand kuurt 1x per jaar en daarmee boekt die, ik zeg maar wat 5kg massa. De rest van het jaar gebruikt die niet en pakt die 10kg erbij. Noem je nou deze gast ook niet meer naturel en dat die al zijn gains door het gebruiken van aas heeft?

Het is gewoon een zinlose discussie. De term naturel of niet is een soort van discriminatie in bb. Ga gewoon lekker trainen man en laat iedereen in zijn eigen waarde. En als je niet blij bent kan je toch zelf altijd gaan kuren. Iedereen heeft immers zijn kans om dat te toen, dus je moet ook niet zeuren als anderen dat wel doen en jij niet.

Volledig naturel, want je kloot niet met je hormonen.
Pec- en bicep implantaten zijn ook naturel.
Wat is dit voor flauwekul? Naturel slaat niet op hormonen maar op rommelen met je spieren/uiterlijk door andere dingen dan voeding of supps.

OMG, dat mensen serieus reageren op dit topic! :roflol:

Tja..zolang het niet in het GHH staat reageer ik serieus.

Wat is dit voor flauwekul? Naturel slaat niet op hormonen maar op rommelen met je spieren/uiterlijk door andere dingen dan voeding of supplementen.

Synthol = olie
Olie = natuurlijk

Denk maar aan zonnebloemolie, olijfolie en oliewinning uit de grond.

Inderdaad, wat is de volgende stap, dat we olie nieteens meer mogen eten??

Geweldig wat een Rellerts (monsterspelling) hiero..:D

Synthols blaast toch alleen maar (tijdelijk?) op. Je wordt er toch niet zoals met as sterker van?

Terug
Naar boven