XXL Nutrition

Ben je nog naturel als je synthol hebt gebruikt?

Verantwoord Synthol gebruik is niet zichtbaar en word door alle pro's gedaan. Persoonlijk als ik wedstrijd ambities zou hebben of krijgen zou ik het ook overwegen om toch je pakket wat completer te maken. Maar wel zo miniem dat het never zichtbaar is

Klopt!

Maar anderszijds James, onregelmatig winnen in de sport zou ik mee kunnen leven. Maar het idee dat je een deel op je lichaam draagt wat feitelijk geen spier is, zou jij met dat in het achterhoofd willen rondlopen?

Buiten dat:

Niemand begint met synthol nog voordat hij AS gebruikt heeft. En veelal komt niemand uitzichzelf op het idee, maar door media. Dus bij aanvang is de naturel status allang geen vraagstuk meer.

Bovendien zal iemand met synthol ambities een '**** it' attitude hebben. Dus wat heeft de term naturel dan voor waarde.

Bovendien impliceerd naturel of niet dat we het over bodybuilding hebben. Met synthol is het a) geen bouwen en B) body = het hele lichaam en niet specifieke groepen als delts, arms en kuiten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg nu dus pm's van mensen die vragen waar ik m'n synthol haal omdat ze ook geinteresseerd zijn:roflol:.

Yep, je bent dan een "natural loser".

Synthols blaast toch alleen maar (tijdelijk?) op. Je wordt er toch niet zoals met as sterker van?

Voor 1,5 jaar ja, maar als je AAS gebruikt en dan 1,5 jaar niet meer traint dan ben je het nog sneller kwijt dan Synthol. Als je echter doortraint blijf je je progressie houden en dan is het wel waar wat je zegt.

Terug
Naar boven