AndroidHealthClinic

Ben je vroeger gepest op school? En waarom?

Peiling Peiling Ben je vroeger gepest op school ?

• Totaal stemmers
    120
De wet van de jungle

pfff ik werd niet gepest alhoewel eventjes wel tot ik die gast tegen de muur omhoog duwde en toen was het gedaan.....

Ik, en nog een paar anderen, hebben vroeger best wel veel andere schoolgenoten gepest. Het ging niet echt ver, maar het was wel een machtsvertoon over de rest.

Nu heb ik daar echt erg spijt van, het doet me echt pijn als ik zie dat kinderen gepest worden. Maar kinderen zijn zo hard, ze denken niet na over de daden en hoe ze iemand mentaal kunnen beschadigen.
Ik voel me er nog weleens schuldig over, ik had best aardiger willen zijn voor de kinderen die niet aan de top van de voedselketen stonden, maarja wijsheid komt met de jaren.

//

Laatst bewerkt:
Ja, in groep 1,2, en 3. Reden? Omdat ik niet snel genoeg was. Yeah right, stoere reden om te pesten. Oh, en ik deed niks terug. Lekker makkelijk doelwit. Toen kwam groep 4, die lerares had het er mee gehad en het is nooit weer gebeurd.

Kon het altijd met iedereen wel goed vinden eigenlijk. Allemansvriend dus.

Noppes, allemansvriend is mijn middelste naam.

Ach ja, de pester is natuurlijk de schuldige, maar diegene die gepest wordt kan alleen maar zwakte tonen.. Niemand verdient natuurlijk gepest te worden, want de pester is vaak zwakker dan diegene die gepest wordt.

nooit gepest

Op de basisschool werd ik altijd gepest omdat ik de kleinste was.:(

Toen ging ik naar de middelbare school met een superagressieve houding en werd ik never nooit meer gepest.:D

K*t ik zag te laat dat sniperx een optie was :D

Nu komen de gepeste jongens met ak's naar school om iedereen neer te knallen. Beetje opletten dus.

Nope, was altijd diegene die pestte.

Als ik er aan terug denk was ik soms eigenlijk best wel een kl***zak op de middelbare school. Maar sommige mensen zijn echt open doelen die je echt geweldig in de maling kan nemen en ALTIJD happen. Bij ons werd er niemand echt gepest, maar soms konden we wel behoorlijk hard uit de hoek komen.

Het eerste jaar dat ik op mijn laatste school zat al een contract moeten tekenen dat ik bij het minste beetje buiten vloog.
Had daarvoor ook een tijd vast gezeten en kon voor het minste beetje wat mis liep terug gaan.
Hier door altijd gezeik gehad met een paar kansloze types zij wisten dat ik voor het minste beetje een hoop problemen kon krijgen dus probeerden ze het de hele tijd uit te lokken.

Nee nooit gepest, Ik ben gewoon faking lauw

ja omdat ik klein en dun was, nu niet meer maar word nog steeds gepest :(

Terug
Naar boven