AndroidHealthClinic

Ben je vroeger gepest op school? En waarom?

Peiling Peiling Ben je vroeger gepest op school ?

• Totaal stemmers
    120
Pesten doe je om 2 redenen:

1. Door een ander te kleineren daalt diegene zijn imago, waardoor je eigen imago er relatief beter voor staat

2. Het is een vertoning van macht: door iemand succesvol te pesten laat je diegene (en ten overstaan van anderen) zien wie er mentaal de baas is, de sterkste is.

3 omdat de pester dagelijks van zijn eigen vader anaal genomen word

Ja, Ik ben SniperX

ik werd juist gepest omdat ik lang en slungelig was op de bassisschool

uiteindelijk ben ik maar 1,78m geworden :)

Pester..
Zal wel met een van die twee redenen of allebei te maken hebben die joep had genoemd.

Allemansvriend.
Maar vandaag ben ik sniperx.

Ik was altijd populair op school.

Nee, waarom?

Ja, en niet alleen op school :cool:

De rede was denk ik dat ik heel goed was in gepest worden.

op de basisschool gepest, en op de middelbare school was ik een en al TERROR.. nu ben ik de brave student en allemansvriend:)

jammer genoeg wel:(
heb er nu geen last meer van:rolleyes: stelletje ecto's:D

Ik werd vooral gepest door de juf: ze wilde steeds aan facesitting love doen :(

Ik, en nog een paar anderen, hebben vroeger best wel veel andere schoolgenoten gepest. Het ging niet echt ver, maar het was wel een machtsvertoon over de rest.

Nu heb ik daar echt erg spijt van, het doet me echt pijn als ik zie dat kinderen gepest worden. Maar kinderen zijn zo hard, ze denken niet na over de daden en hoe ze iemand mentaal kunnen beschadigen.
Ik voel me er nog weleens schuldig over, ik had best aardiger willen zijn voor de kinderen die niet aan de top van de voedselketen stonden, maarja wijsheid komt met de jaren.

Terug
Naar boven