- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben een aantal weken terug al begonnen. Ging sneller als verwacht, dus eerst nog even bulken![]()

Ja, geen cardio ofzo, alleen wat minder 7-up, chips en andere zooi eten. Dat hielp al beter als verwacht. Zit sowieso al vrij laag in bf, dus was misschien wat overbodig....

Vorige week begonnen.. zit nu op zo'n 19 %
Wil graag naar de 12 toe rond Augustus.. of t haalbaar is??
Ik moet nu al van de chips enz afblijven om in bf te zakken![]()

Tuurlijk wel, gewoon een schema maken per maand voor je vet % en dann daar naartoe werken. Dan heb jee ook het snelste door als je iets niet goed doet.
Je hebt dus nog een 3 weken maart, april, mei, juni & juli = 4 maand en 3weken... Moet makkelijk te doen zijn denk ik!Vorige week begonnen.. zit nu op zo'n 19 %
Wil graag naar de 12 toe rond Augustus.. of t haalbaar is??
Je hebt dus nog een 3 weken maart, april, mei, juni & juli = 4 maand en 3weken... Moet makkelijk te doen zijn denk ik!
Ik begin begin april en wil naar de 10 a 12 procent en dan cleanbulken naar de 90 kg!
Je hebt nu ook veel light producten, maar daar ben ik niet zo'n fan van. Als je bv in plaats van 7-up of cola Pickwick Green tea drinkt kun je ook weer bijna de helft aan suikers weglaten en toch nog fris drinken....![]()

Oke oke, ik heb nog nooit echt gecut zoals ik nu aan het doen ben dus heb geen idee hoe snel het gemiddeld gezien kan gaan bij eten onder onderhoud + 3x per week cardio.. dit wil ik eventueel met een maand opvoeren naar 4x per week 45 min..
Maarre succes met de 10% halen!
---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------
Nee ik ben dr ook niet zo'n fan van heb zoiets van of wel chips of niet.. en ik wil iets dus dan zal ik dr ook dingen voor moeten laten.
Ik drink nu eigenlijk alleen nog maar water en groene thee![]()