Fitness Seller

Ben jij al begonnen met cutten?

Peiling Peiling Ben jij al begonnen met cutten?

• Ja

Stemmen: 22 23,4%
  • Nee

Stemmen: 48 51,1%
  • Ik ben sniperX

Stemmen: 15 16,0%
  • Ik ben een powerlifter

Stemmen: 9 9,6%

• Totaal stemmers
    94
3 weken geleden langzaam begonnen, in ieder geval meer cardio e.d. Vanaf volgende week een goed schema opstellen wat ik nog wel een paar weken vol kan houden.

wat bedoel je met AL?

Is er een rede om nu te gaan cutten dan?

Begin april begin ik hopelijk, wil uiteindelijk rond de 11-12% staan. Heb de vorige 3 jaren vooral gebulkt en nooit onder de 13% gegaan.

eeuwige bulk FTL.

ja rustig aan begonnen, het was nodig ook.
Cardio opgeschroefd, langzaam koolhydraatinname wat minderen.

Zeker, al sinds februari bezig. Wil langzaam naar de 8% toe en dat year-round vasthouden. Ben vorige week gemeten op 11,9% met harbingen tang.

Nope, maar mn spiergeheugen doet zn werk op moment en verlies 1kg vet per 2 weken en win 1kg vvm. Voedings is wel superclean en 4*25min cardio na KT.

Echte cut komt half mei.

wat is cutten? sorry ben nog skinny hier doe ik niet aan

ja 1 januari 2010 :D

hoopte er nu wel te zijn, maar denk nog zeker 3x zolang nodig te hebben (kom van zeer ver :()

M'n 4de dag nu :)
Ik doe carb-cycling. 2 high, 2 moderate en 3 low kh dagen.
Heb gelezen dat er mensen zijn die 3 low en daarna 1 high doen. En dat dan telkens opnieuw.
Zou dit een beter effect geven?

Ik doe al een tijdje niet meer aan bulken en cutten. Ik vind het beter om het gehele jaar een beach-proof fysiek te hebben.

Begin april ga ik voor de eerste keer cutten, ik wil naar 10-12% toe. Op hoeveel bf% ik nu sta heb ik geen idee van.

Terug
Naar boven