MuscleMeat

Ben jij een cardiotijger?

Peiling Peiling Ben jij een echte cardiotijger?

• Ja

Stemmen: 26 18,8%
  • Cardio, wat is dat?

Stemmen: 9 6,5%
  • Ja, ik ben niet van de crosstrainer af te slaan

Stemmen: 12 8,7%
  • Niet echt, cardio: alleen omdat het moet

Stemmen: 70 50,7%
  • Ik hoef geen cardio te doen, ben al ripped to the bone

Stemmen: 4 2,9%
  • Ik ben niet van het roeiapparaat af te slaan

Stemmen: 5 3,6%
  • Ik ben niet van de fiets af te slaan

Stemmen: 6 4,3%
  • Nee, ik blijf liever hangen in de bulkfase

Stemmen: 18 13,0%
  • Ik ben niet van de loopband af te slaan

Stemmen: 6 4,3%
  • Cardio: a waste of time

Stemmen: 9 6,5%

• Totaal stemmers
    138
  • Peiling gesloten .
Heb er echt een hekel aan, maar als ik later ga cutten gaat die cardio nu eenmaal wel moeten ;)

Alleen omdat het moet :p

Nog niet :D Ben aan het opbouwen. :)

Niet echt, cardio: alleen omdat het moet

Ik hoef geen cardio te doen, ben al ripped to tha bone.

Ik keek er erg tegenop... maar als je eenmaal in het ritme me zit voel je je schuldig als een keer cardio overslaat ;)

Ik ben een tijger in bed.

Dagen dat ik aan cardio doe kunnen op de kalender :P

Ik speel voetbal, wat ik uiteraard wel als leuke cardio zie. Uren fietsen/roeien/etc. heb ik echter een kotshekel aan

Ik zit liever in een bulkfase met minder/geen cardio. Maar denk dat ik het nu bij ga houden bij de volgende clean bulk, om te zorgen dat ik niet teveel in percentage stijg.

Doe nu tijdens de cut 5 keer per week cardio, wil bij de bulk 2 keer per week blijven doen.

• Topic Starter Topic Starter
Doe het omdat het moet, maar favoriet is toch wel de crosstrainer.

Mijn cardio is trouwens altijd hardlopen.

Ik doe best veel cardio.
Op apparaten ben ik een poging aan het doen want dat vind ik saai.(vandaag is het me 25 minuten gelukt)
Buiten cardio vooral op de fiets en groepslessen hou ik meer van.:)

Ik haat cardio in de gym. Maar ik maak wel grote skate, schaats en skitochten.

Daarnaast doe ik nog aan bedrijfszaalvoetbal en laat ik me iedere keer weer overhalen om mee te doen met rugby wedstrijdjes van onze lokale Ierse pub. Al 2 keer een rib gekneusd :sad:

cardiotijger :roflol:

Het is een noodzakelijk kwaad en ik heb het leren waarderen. Voel mij ook beter in mijn vel als ik regelmatig loop enzo.

als ik het in een omgeving kon doen die ikzelf had geschept, met voor mij ideale omgeving, zou ik er wel zin in hebben
maar s'ochtends als het regent, dat drukke k*t verkeer...nee bedankt

Tja, ik ben ook meer van; cardio, niet echt superfun maar omdat het moet. Maar 't is ook weer niet zo dat ik er een hekel aan heb of zo, want ik vind het op zich wel lekker. Ook om m'n conditie op peil te houden. Maar wat ik wel vervelend vind zijn die ellenlange cardiosessies van > half uur, het lijkt net of de tijd dan dubbel zo traag gaat en dat vind ik wel erg saai moet ik zeggen.

Terug
Naar boven