Fitness Seller

Ben jij van plan een Ipad te kopen?

Nee, want ik heb niet het idee dat ik het nodig heb, en het geld groeit niet op m'n rug.

Nee, het ziet er misschien leuk uit maar ik vind het best overbodig, je zou er boeken mee kunnen lezen etc, ik bedoel zeg eerlijk het is toch veel fijner een echt boek in je handen te hebben?

Dit is maar een voorbeeld.

Nooit.
I hate apple shit.

echt niet.

Ik wordt helemaal gek van die apple shit. Best geil stuff hoor, maar het is echt overal ipad dit, iphone dat, itunues hier, ipapp daar... Goede marketing, dat wel, maar ik snap niet dat er door content-leveranciers niet naar andere platformen gekeken wordt en dat men zich alleen richt op het deel van de markt dat bedient wordt door slechts 1 fabrikant.

Trouwens, zo nuttig vind ik een ipad niet.. heb hem de afgelopen 40 jaar nog niet als een gemis ervaren.

Nee. Nutteloos ding. Mijn leven wordt er niet minder fraai op als ik dat ding niet koop.

Leuk als onderzetter dat dan weer wel.

Nee, nooit.
Weer eens een duur ding wat niets extra toevoegd voor mij persoonlijk.

Ik heb hem gekregen, 64g 3g blablabla, het zal wel.
Me pa houd van die speeltjes en ik ben een lieve zoon, 1 + 1 = 2

Gisteren even mee gekloot, vandaag internet etc. regelen :D Leuk hebbedingetje. Of het echt handig is, of wat dan ook, nog geen idee!

Ik koop nooit een gadget als die net op de markt komt, dan betaal je altijd teveel. Als ik er een voor 400-450 euro kan kopen doe ik dat. Waarschijnlijk na kerst begin 2011 zal de prijs wel dalen.

Ik zou 'm best willen hebben, om mobiel mee te internetten en films te kijken. Is net iets comfortabeler dan op een laptop of gsm. Maar ten eerste is die veel te duur en ten tweede moet je eerst je film bestanden converteren naar apple formaat. Boeken lezen doe ik gewoon in papieren vorm.

hell no, even pointless als al die andere gadgets imo. net als die blackberry bullshit enzo... een telefoon is voor bellen en smsen (enige overige handige feat kan foto's zijn) als je wil internetten ga je maar achter je pc zitten.

als je wil internetten ga je maar achter je pc zitten.

Is zo onhandig, mijn pc en in bepaalde mate zelfs laptop overal mee naar toe slepen om een filmpje te kijken of te internetten. Lijkt me een prima maat voor op het strand, in bed of waar dan ook.

Dat ding schijnt ook handige dingetjes te kunnen zoals het maken van bookmarks en eigen referenties in digitale boeken, hiermee kun je heel gemakkelijk een database maken van aantekeningen met directe linken naar het bronmateriaal. Handig voor studenten en onderzoekers. Niet dat ik hem daarvoor zou gebruiken maar toch.

nee. Nutteloos ding. Mijn leven wordt er niet minder fraai op als ik dat ding niet koop.

echt niet.

Ik wordt helemaal gek van die apple shit. Best geil stuff hoor, maar het is echt overal ipad dit, iphone dat, itunues hier, ipapp daar... Goede marketing, dat wel, maar ik snap niet dat er door content-leveranciers niet naar andere platformen gekeken wordt en dat men zich alleen richt op het deel van de markt dat bedient wordt door slechts 1 fabrikant.

Trouwens, zo nuttig vind ik een ipad niet.. Heb hem de afgelopen 40 jaar nog niet als een gemis ervaren.

nee, nooit.
Weer eens een duur ding wat niets extra toevoegd voor mij persoonlijk.

hell no, even pointless als al die andere gadgets imo. net als die blackberry bullshit enzo... een telefoon is voor bellen en smsen (enige overige handige feat kan foto's zijn) als je wil internetten ga je maar achter je pc zitten.

+ 100

Ook nooit dus.

Laatst bewerkt:
nope

al was hij 50 euro kocht ik m nog niet. Kansloos geval. Je kan er weinig mee.

Is zo onhandig, mijn pc en in bepaalde mate zelfs laptop overal mee naar toe slepen om een filmpje te kijken of te internetten. Lijkt me een prima maat voor op het strand, in bed of waar dan ook.

waarom zou je dat willen hebben ergens anders dan op je pc... het is altijd als vermaak, echt zelden omdat het functioneel is. ik vind het werkelijk zo irritant dat iedereen maar loopt te k*tten met die telefoons lately... als je op een verjaardag bent, een feest, tijdens het uitgaan, in de kroeg, in de gym, op het strand... whatever... i.p.v. dat er normaal gecommuniceerd word zit iedereen via zen blackberry of zo'n andere telefoon met elkaar te ouwehoeren. ik vind het echt zo'n slechte ontwikkeling en dit ding gaat er zeker aan bijdragen... je word er niet socialer op zeg maar

edit: thnx for je karma trouwens :D

Laatst bewerkt:
Wat een zuur conservatief gezeik. Ditzelfde werd er ook geroepen met de televisie en met de mobiele telefoon. Telefoneren doe je maar lekker thuis en dat soort gelul. Ik hou er van om overal waar ik kan op een comfortabele manier te kunnen internetten en een filmpje te kunnen bekijken. En nee, dat is wat mij betreft niet op een feestje of iets dergelijks. Dat zou ik met zo'n i-pad kunnen doen mits hij niet zo belachelijk duur was en hij wat typische Apple beperkingen niet had gehad.

Het argument dat het 'nutteloos' zou zijn is nogal selectief. Ik vreet mijn lul op als er ook maar één iemand die hier heeft gereageerd zich alleen maar bezig hield met nuttige zaken en met nuttige producten. Ik bedoel aan zware gewichten rukken is ook vrij nutteloos, welke drogredenering je ook te binnen schiet om dit te trachten te weerleggen. De hele samenleving hangt van zogenaamde nutteloosheid uit elkaar. Comfort en plezier zijn niet bepaald nutteloze zaken voor de mens.

Laatst bewerkt:
Nope, ik ga al voor de Iphone 4, en de Ipad is in mijn ogen gewoon de grote versie van een ipod touch.

Ik neem volgende week een Samsung Galaxy, die doet dat ook allemaal zo'n beetje minus de typische Apple beperkingen, alleen op een wat kleiner scherm :D

Terug
Naar boven