- Waardering
- 22.094
Graag een toelichting erbij, waarom wel of niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je wil internetten ga je maar achter je pc zitten.
nee. Nutteloos ding. Mijn leven wordt er niet minder fraai op als ik dat ding niet koop.
echt niet.
Ik wordt helemaal gek van die apple shit. Best geil stuff hoor, maar het is echt overal ipad dit, iphone dat, itunues hier, ipapp daar... Goede marketing, dat wel, maar ik snap niet dat er door content-leveranciers niet naar andere platformen gekeken wordt en dat men zich alleen richt op het deel van de markt dat bedient wordt door slechts 1 fabrikant.
Trouwens, zo nuttig vind ik een ipad niet.. Heb hem de afgelopen 40 jaar nog niet als een gemis ervaren.
nee, nooit.
Weer eens een duur ding wat niets extra toevoegd voor mij persoonlijk.
hell no, even pointless als al die andere gadgets imo. net als die blackberry bullshit enzo... een telefoon is voor bellen en smsen (enige overige handige feat kan foto's zijn) als je wil internetten ga je maar achter je pc zitten.
Is zo onhandig, mijn pc en in bepaalde mate zelfs laptop overal mee naar toe slepen om een filmpje te kijken of te internetten. Lijkt me een prima maat voor op het strand, in bed of waar dan ook.