- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een zuur conservatief gezeik. Ditzelfde werd er ook geroepen met de televisie en met de mobiele telefoon. Telefoneren doe je maar lekker thuis en dat soort gelul. Ik hou er van om overal waar ik kan op een comfortabele manier te kunnen internetten en een filmpje te kunnen bekijken. En nee, dat is wat mij betreft niet op een feestje of iets dergelijks. Dat zou ik met zo'n i-pad kunnen doen mits hij niet zo belachelijk duur was en hij wat typische Apple beperkingen niet had gehad.
misschien jij niet, maar voor veel mensen zal dit wel het geval zijn. misschien niet voor mensen van jouw leeftijd maar in mijn vriendengroep en kennissenkring lopen ze vrijwel allemaal lekker aso te k*tten met hun telefoons, op elk mogelijk moment. twitter, hyves, pingen, heel de tijd reageren op elkaar via het internet en de real life conversaties moeten daar maar op wachten. maar goed, schijnbaar ervaar jij het heel anders, dat kan natuurlijk.

+1iemand zei:
+1echt niet.
Ik wordt helemaal gek van die apple shit. Best geil stuff hoor, maar het is echt overal ipad dit, iphone dat, itunues hier, ipapp daar... Goede marketing, dat wel, maar ik snap niet dat er door content-leveranciers niet naar andere platformen gekeken wordt en dat men zich alleen richt op het deel van de markt dat bedient wordt door slechts 1 fabrikant.
Trouwens, zo nuttig vind ik een ipad niet.. heb hem de afgelopen 40 jaar nog niet als een gemis ervaren.
kan ook met een laptopIk zou 'm best willen hebben, om mobiel mee te internetten en films te kijken. Is net iets comfortabeler dan op een laptop of gsm. Maar ten eerste is die veel te duur en ten tweede moet je eerst je film bestanden converteren naar apple formaat. Boeken lezen doe ik gewoon in papieren vorm.
ooit gehoord van netbooks?Is zo onhandig, mijn pc en in bepaalde mate zelfs laptop overal mee naar toe slepen om een filmpje te kijken of te internetten. Lijkt me een prima maat voor op het strand, in bed of waar dan ook.
Dat ding schijnt ook handige dingetjes te kunnen zoals het maken van bookmarks en eigen referenties in digitale boeken, hiermee kun je heel gemakkelijk een database maken van aantekeningen met directe linken naar het bronmateriaal. Handig voor studenten en onderzoekers. Niet dat ik hem daarvoor zou gebruiken maar toch.
ja en maak van meer veel meerNah, ik zou gewoon een laptop kopen dan. Ik vind het echt een raar ding :/
En met een laptop kan je toch alles wat dat ding kan + nog meer en het is even portable toch?
+1
+1
kan ook met een laptop
ooit gehoord van netbooks?
---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------
ja en maak van meer veel meer
de vetgedrukte zin is dan ook toe te passen op jouw tekst.onzin argumenten.
Heel veel dingen kunnen inderdaad ook met een laptop, maar het gaat om het gemak.
Een tablet is voor de functies waar het voor gemaakt is gewoon makkelijker dan een laptop is voor die zelfde functies.
Ga je ook zo kijken bij een auto, fiets, brommer, motor, en die overdekte dingen zoals een bmw c1?
Heel veel dingen kunnen anders, er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, dat wil nog niet zeggen dat er, omdat er al 1 weg naar rome leidt, dat de andere dan maar afgebroken moeten worden omdat ze niet nodig zijn.
En ja, ik ga hem halen, alleen wel de 2e generatie, die een webcam heeft etc.
Wat een zuur conservatief gezeik. Ditzelfde werd er ook geroepen met de televisie en met de mobiele telefoon. Telefoneren doe je maar lekker thuis en dat soort gelul. Ik hou er van om overal waar ik kan op een comfortabele manier te kunnen internetten en een filmpje te kunnen bekijken. En nee, dat is wat mij betreft niet op een feestje of iets dergelijks. Dat zou ik met zo'n i-pad kunnen doen mits hij niet zo belachelijk duur was en hij wat typische Apple beperkingen niet had gehad.
Het argument dat het 'nutteloos' zou zijn is nogal selectief. Ik vreet mijn lul op als er ook maar één iemand die hier heeft gereageerd zich alleen maar bezig hield met nuttige zaken en met nuttige producten. Ik bedoel aan zware gewichten rukken is ook vrij nutteloos, welke drogredenering je ook te binnen schiet om dit te trachten te weerleggen. De hele samenleving hangt van zogenaamde nutteloosheid uit elkaar. Comfort en plezier zijn niet bepaald nutteloze zaken voor de mens.
flash zal het nooit krijgen nadat adobe gebashed is en een volwaardig os ook niet want dan gaat de batterij nog sneller leeg. je kan wel wachten op html5Oh zeker, daarom koop ik 'm voorlopig onder meer ook nog niet.
Yep, zou voor dat geld liever een netbook kopen, klein, sexy en je kunt er vrijwel alles mee.nee,
koop liever een laptop voor de zelfde centen.
voor sommige toepassingen kan ik het me wel indenkenden dat iemand hem koopt..
waarom zou je dat willen hebben ergens anders dan op je pc... het is altijd als vermaak, echt zelden omdat het functioneel is. ik vind het werkelijk zo irritant dat iedereen maar loopt te k*tten met die telefoons lately... als je op een verjaardag bent, een feest, tijdens het uitgaan, in de kroeg, in de gym, op het strand... whatever... i.p.v. dat er normaal gecommuniceerd word zit iedereen via zen blackberry of zo'n andere telefoon met elkaar te ouwehoeren. ik vind het echt zo'n slechte ontwikkeling en dit ding gaat er zeker aan bijdragen... je word er niet socialer op zeg maar