jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
+1.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee maar hij past wel in een envelop.-.-
Ja, want de Ipad heeft ook echt wel het formaat dat past in je broekzak
Jij ook Ethiopiër wannabe.

Misschien koop ik hem ook wel, maar dan gebruik ik hem uitsluitend voor het lezen van boeken.
ga er geen kopen. Het is een luxeproduct en je vindt er vast wel een moment/functie voor om te gebruiken, maar ik kan alles met mijn macbook pro en iphone. Het lezen op een lcd-powered apparaat is sowieso niet zo lekker voor je ogen en 's avonds verstoort het teveel je biologische klok waardoor je minder makkelijk slaapt.
Prima apparaat verder, en als je het geld hebt en je houdt van gadgets dan is het zeker een aanrader.
http://www.youtube.com/watch?v=r9Cd-wiAbO8Koop liever een Windows tablet. Kost waarschijnlijk minder en kan meer....
.en alsnog minder zwak dan de ipad.dat ding is nu nog te zwak, na de zomer komt er een snellere.
vertel...Werk nu al bijna een jaar op mijn netbook (n120) en heb mijn desktop ondertussen al opgeruimd. Echt een heerlijk snel, stylish en mobiel ding, ik zou niet meer zonder kunnen.
Zit er nu aan te denken een ipad te kopen, deze kan eigenlijk alles wat ik doe met mijn netbook, en dan nog beter. Netbook houd ik dan als backup, en voor het downloaden.
Lijkt me echt heerlijk om 's morgens de krant te lezen op een ipad.
Nope, ik ga al voor de Iphone 4, en de Ipad is in mijn ogen gewoon de grote versie van een ipod touch.
iPhone 4 zit vol met bugs, iPad is te beperkt en aansluitingen zijn van de vorige eeuw...

Vol met bugs? zoals?iPhone 4 zit vol met bugs, iPad is te beperkt en aansluitingen zijn van de vorige eeuw...