MuscleMeat

Ben jij van plan een Ipad te kopen?

Misschien koop ik hem ook wel, maar dan gebruik ik hem uitsluitend voor het lezen van boeken.

+1 tenminste dat zou DE reden zijn voor mij dit ding te kopen, rest van de features is bijzaak. Eis is dan wel dat het beeldscherm zo comfortabel leest als de echte e-book readers. Een ebook-reader met wat extra's als internet en filmpje kijken lijkt mij best leuk .

Ik vind een laptop geen volwaardig alternatief voor het lezen van boeken, ik ga daar geen honderden pagina's pdf op lezen. Terwijl er inmiddels wel al duizenden boeken op mijn vakgebied op usenet staan.

Ik zit er nu op, perfect om mijn bed te dbb-en, en dat is alles wat ik wil !!!

Koop liever een Windows tablet. Kost waarschijnlijk minder en kan meer....

Ga er geen kopen. Het is een luxeproduct en je vindt er vast wel een moment/functie voor om te gebruiken, maar ik kan alles met mijn macbook pro en iphone. Het lezen op een LCD-powered apparaat is sowieso niet zo lekker voor je ogen en 's avonds verstoort het teveel je biologische klok waardoor je minder makkelijk slaapt.

Prima apparaat verder, en als je het geld hebt en je houdt van gadgets dan is het zeker een aanrader.

ga er geen kopen. Het is een luxeproduct en je vindt er vast wel een moment/functie voor om te gebruiken, maar ik kan alles met mijn macbook pro en iphone. Het lezen op een lcd-powered apparaat is sowieso niet zo lekker voor je ogen en 's avonds verstoort het teveel je biologische klok waardoor je minder makkelijk slaapt.

Prima apparaat verder, en als je het geld hebt en je houdt van gadgets dan is het zeker een aanrader.

+1

Nee ik zou er echt in 2 minuten op uitgekeken zijn.
Maar ik heb dan ook de aandacht span van een poffertje.

Werk nu al bijna een jaar op mijn netbook (n120) en heb mijn desktop ondertussen al opgeruimd. Echt een heerlijk snel, stylish en mobiel ding, ik zou niet meer zonder kunnen.

Zit er nu aan te denken een ipad te kopen, deze kan eigenlijk alles wat ik doe met mijn netbook, en dan nog beter. Netbook houd ik dan als backup, en voor het downloaden.

Lijkt me echt heerlijk om 's morgens de krant te lezen op een ipad :).

dat ding is nu nog te zwak, na de zomer komt er een snellere.
en alsnog minder zwak dan de ipad.
Werk nu al bijna een jaar op mijn netbook (n120) en heb mijn desktop ondertussen al opgeruimd. Echt een heerlijk snel, stylish en mobiel ding, ik zou niet meer zonder kunnen.

Zit er nu aan te denken een ipad te kopen, deze kan eigenlijk alles wat ik doe met mijn netbook, en dan nog beter. Netbook houd ik dan als backup, en voor het downloaden.

Lijkt me echt heerlijk om 's morgens de krant te lezen op een ipad :).
vertel...

Nee ga er geen kopen. Heb al iPod touch en iPad is volgens mij min of meer een grote versie daarvan

Als het ding 400 euros kosten, en ik moest een nieuwe laptop hebben voor wat mails te lezen, dbb, facebook enzo dan zou ik het wel kopen.

Weet iemand hoelang die batterij er van mee gaat ik heb gehoord 15 uur ofzo kan dat ?

iPhone 4 zit vol met bugs, iPad is te beperkt en aansluitingen zijn van de vorige eeuw...
Vol met bugs? zoals?

Het hele gebeuren rondom te antenne is ook opgeblazen, met de htc touch pro die ik momenteel heb is precies hetzelfde aan de hand, net als bijna elke andere telefoon die je op die manier vast pakt.

Terug
Naar boven