AndroidHealthClinic

Ben jij van plan om ooit te kuren?

Peiling Peiling Ben jij van plan om ooit te kuren?

• Nee, ik wil natural blijven

Stemmen: 72 28,0%
  • Ja, ik wil ooit gaan kuren

Stemmen: 67 26,1%
  • Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur

Stemmen: 51 19,8%
  • Ik twijfel nog

Stemmen: 67 26,1%

• Totaal stemmers
    257
Optie 3 !!
Ik kuur vanaf dit jaar 2 x per jaar na 4 jaar naturel getraint te hebben,zit momenteel in me massa kuur die 14 weken gaat duren.

1/3 diana 50 mg/d
1/14 test 250mg o4d
1/12 supa deca 250 mg o4d

Ik vindt dat iedereen voor zichzelf moet weten of die gaat kuren of nie ,zolang je er maar verstandig en voorzichtig mee bent ,en ik vindt dat je zowel naturel als met aas keihard moet trainnen om resultaat te boeken,en het zijn 2 totaal verschillende manieren van trainen en doelstellingen

M.v.g Ironeather

kuurplan

kuren is slecht

Laatst bewerkt:
Nee nooit.

Altijd die discussie over de health risks van anabolen,

Kijk de documantiare bigger stronger faster en ga dan nog een keer komen met je health risks, steek ondertussen ook een peuk op en drink een glas bier...die zijn toch legaal dus zal wel sneu zitten.

Kijk, dit is op zich een goed aangevoerd argument.

Maar iedereen weet ook wel dat het drank en drugs gebruik onder juicers zèker niet afwezig is bij een meerderheid. Misschien nog wel gretiger dan naturals. Anno 2008 is kuren, proper eten, trainen en slapen bijna zeldzaam geworden.

Als bijv. Mister 10, G-Men of T met hun levensstijl twee keer per jaar dik zouden gaan kuren kun je wel spreken van die hards voor wie steroiden ècht een investering zijn. Maar valt me op dat juist dat soort levers voor de sport juist veel minder vaak kuren, of nooit.

meestal is het zo dat het in het begin het leukst is, dus ik train nog even een jaar of 2 door zoals ik nu doe, heb ik dan nog steeds het verlangen om te groeien en veel plezier in het trainen maar blijven de resultaten een beetje uit, dan zal ik het overwegen.

Nee.

Nee zal nu niet meer er aan beginnen.
Ben 46 en ik denk dat het voor mij geen zin heeft.
Heb zelf ook een leverinfectie gehad toen ik jong (12) was (ging er bijna aan kapot) dus weet ook niet of het wel verstandig is voor mijn lever.
Ben wel erg jaloers op al die hele brede gasten waarvan ik het vermoeden heb dat ze gebruiken. Ze trainen net zo hard als ik maar groeien 3x zo snel en dat is klote (voor mij)

Nee, Ik hou het lekker bij volmesten en ''normale'' supplementen...
wil nog 10 kilo winnen en dat kan ook zonder. (Duurt alleen wat langer :) )
Daarna vind ik het gesneden koek en probeer ik het zo lang mogelijk te behouden.

Groet,

ja tel de dagen af.

heheheehe

bij deze ;)

bigorexia.jpg

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/jij-last-bigorexia-185413/

hehehehe top man

geen idee, denk gewoon dat voor mij de stap te groot is ( voorlopig toch )
ik weet zelfs gasten die kuurden voor ze trainden ( om zo zeker op te vallen in de gym, natuurtalent hé). Mocht ik het ooit doen zal het grootste probleem zijn om die drempelvrees te overwinnen

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven