- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%

do they have cookies over there?

Sowieso moet ik nog eerst een paar procentjes zakken in BF. (eventueel met hulp)
En dan zien we wel weer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

do they have cookies over there?
Sowieso moet ik nog eerst een paar procentjes zakken in BF. (eventueel met hulp)
En dan zien we wel weer.
Moet je toch wel een goed fysiek uit halen met schone voeding en misschien een anit-e. Alleen zou ik de eca of clen absoluut met de t3 laten meelopen.

ik wou het ooit proberen, maar toen ik al de nadelen hoorde ben ik er maar van af gestapt
ik wou het ooit proberen, maar toen ik al de nadelen hoorde ben ik er maar van af gestapt
Kijk ff in de door schade en schande wijs worden bro,daar zal je wel het een en ander vinden,door de doorsnee jip en janneke gebruikers.
Ik vind gewoon dat je gebruik niet moet bagitaliseren.Door het te "doen'',zal je ondervinden dat het puur persoonsgebonden is.Mijn infarct bijv door clen,kunnen we wel onder de bank schuiven als ''dom'' Zal niet ergens beschreven staan,jawel in de bijsluiter
Of mijn gescheurd vat in mijn testikel,ook als dom.Staat ook niet ergens in een rapport vermeld.
Of mijn verhoogde leverwaardes....dom etc,maar het is keihard bewijs dat al ga je er zorgvuldig mee om,het toch tegen je kan keren.Met alle respect bro,kep zelf een Analisten opleiding op post HBO gehad,ben zelf hoofdlaborant,dus niet de eerste de beste dickhead,die maar wat klept.
Die handel blijft gewoon link....en nee stoppen doe ik niet,maar wel NOG zorgvuldiger omgaan met middelen,dat wel.En ik ben echt overtuigd dat ik later ga denken.....ja toch waarschijnlijk door de roids.Ben nu 22 jaar bezig,en heel wat jongens gezien.Ikzelf kuur bescheide,dus niet denken dat ik 12mnd volsta.Ik neem hoeveelheden,waar een ander denkt,nou ik zou wat meer pakken,dus dat valt allemaal erg mee.
Ja als er in mijn tijd een bron zoals DBB was geweest.Daarom heb ik zo een schurft aan newbees,die een deca only,dianabol,winny only doen,zonder enig inzicht.En als je daar wat van zegt,een grote bek krijgt als toegift.
Ja als er in mijn tijd een bron zoals DBB was geweest.Daarom heb ik zo een schurft aan newbees,die een deca only,dianabol,winny only doen,zonder enig inzicht.En als je daar wat van zegt,een grote bek krijgt als toegift.