XXL Nutrition

Ben jij van plan om ooit te kuren?

Peiling Peiling Ben jij van plan om ooit te kuren?

• Nee, ik wil natural blijven

Stemmen: 72 28,0%
  • Ja, ik wil ooit gaan kuren

Stemmen: 67 26,1%
  • Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur

Stemmen: 51 19,8%
  • Ik twijfel nog

Stemmen: 67 26,1%

• Totaal stemmers
    257
:roflol:

do they have cookies over there? :p

Sowieso moet ik nog eerst een paar procentjes zakken in BF. (eventueel met hulp)
En dan zien we wel weer.

Nee Rob,koekjes kan niet in de cut,maar er zijn hier wel allemaal gewillige chickies enzo,die maar 1 ding willen .....mmmmmmmm

Damn t'gaat er hier weer lekker aan toe:p

Hehehe ... ik heb wel al eerlijk gezegd een plan, moest ik eraan beginnen :p

Zeg eens........:o

Wel, gezien ik nog een paar procentjes moet zakken

-T3 + Winny (mss nog een ECA stackje erachter/ervoor) dan tijdje tussen laten
-test E voor 12 weken (eventueel primo erbij) dan weer tijdje tussen laten
-dan zit ik in de zomer dus wederom T3 + Winny (mss nog een ECA stackje erachter)

ofwel ga ik gewoon gelijk voor cutkuur
- ECA stackje eerst, gelijk erachter
- Test Prop met wat T3 erbij (winny optioneel)

en dan na enkel maandjes nog een cleane bulkkuur met Test E & Primo

Laatst bewerkt:
Moet je toch wel een goed fysiek uit halen met schone voeding en misschien een anit-e. Alleen zou ik de eca of clen absoluut met de t3 laten meelopen.

Moet je toch wel een goed fysiek uit halen met schone voeding en misschien een anit-e. Alleen zou ik de eca of clen absoluut met de t3 laten meelopen.

Ja, arimidex laat ik meelopen, gezien ik toch geneigd ben tot manboobs :p
En nakuur is natuurlijk ook gepland.

Clen heb ik goede ervaringen mee, dus idd, dat hou ik dan nog onderbeschouwing ;)

netjes

Maar zoals ik al zei ... heb nog niets besteld :D
En zolang ik nog niet beslis heb of ik voor optie 1, of voor optie 2 ga,
kan ik er ook nog niet aan beginnen :p

Ja !
Liefst zo snel mogelijk de spuit erin!!

Ik heb gekozen voor twijfel :) het liefst ga ik naturel nog 20 jaar door.
Maarja weet ik veel wat er dan allemaal voor mooie toverdrankjes op de markt komen ;)

Ik zou ook gefrustreerd worden als je over een lange tijd 0,0 progressie boekt.

ik wou het ooit proberen, maar toen ik al de nadelen hoorde ben ik er maar van af gestapt

Kijk ff in de door schade en schande wijs worden bro,daar zal je wel het een en ander vinden,door de doorsnee jip en janneke gebruikers.

Ik vind gewoon dat je gebruik niet moet bagitaliseren.Door het te "doen'',zal je ondervinden dat het puur persoonsgebonden is.Mijn infarct bijv door clen,kunnen we wel onder de bank schuiven als ''dom'' Zal niet ergens beschreven staan,jawel in de bijsluiter
Of mijn gescheurd vat in mijn testikel,ook als dom.Staat ook niet ergens in een rapport vermeld.
Of mijn verhoogde leverwaardes....dom etc,maar het is keihard bewijs dat al ga je er zorgvuldig mee om,het toch tegen je kan keren.Met alle respect bro,kep zelf een Analisten opleiding op post HBO gehad,ben zelf hoofdlaborant,dus niet de eerste de beste dickhead,die maar wat klept.

Die handel blijft gewoon link....en nee stoppen doe ik niet,maar wel NOG zorgvuldiger omgaan met middelen,dat wel.En ik ben echt overtuigd dat ik later ga denken.....ja toch waarschijnlijk door de roids.Ben nu 22 jaar bezig,en heel wat jongens gezien.Ikzelf kuur bescheide,dus niet denken dat ik 12mnd volsta.Ik neem hoeveelheden,waar een ander denkt,nou ik zou wat meer pakken,dus dat valt allemaal erg mee.

Bedankt man, ik had al gehoopt dat er meer schuilde achter je nonchalante posts(no offence). Ik weet ook wel dat er problemen kunnen optreden door gebruik, zeker met middelen zoals clenbuterol. Het is gewoon moeilijk een grens te stellen waar veilig gebruik ligt. Ik ben ook niet de eerste de beste dickhead die wat klept, al lijkt dat wel zo. Ik ben prima op de hoogte van de mogelijke gevaren. En veel van die gevaren zijn er mede doordat er te weinig onderzoek naar gedaan is. Omdat testen op mensen in de ogen van vele als ethisch onverantwoord wordt beschouwd, helaas. Ik denk dat iedereen zichzelf zo goed mogelijk moet informeren over deze middelen en bewust de afweging moet maken het wel of niet te doen.

En nog een vraag, terugkijkende op de lichamelijke problemen die je tegen gekomen bent. Denk je dat die dingen voorkomen hadden kunnen worden? En zo ja, hoe?

Ja als er in mijn tijd een bron zoals DBB was geweest.Daarom heb ik zo een schurft aan newbees,die een deca only,dianabol,winny only doen,zonder enig inzicht.En als je daar wat van zegt,een grote bek krijgt als toegift.

Ja als er in mijn tijd een bron zoals DBB was geweest.Daarom heb ik zo een schurft aan newbees,die een deca only,dianabol,winny only doen,zonder enig inzicht.En als je daar wat van zegt,een grote bek krijgt als toegift.

Heb je nou trouwens dan onherstelbare schade? ik bedoel dan wel waar je tjidens trainen of dagelijkse activiteiten (trainen dus) last van kan hebben.

Dat is inderdaad een groot probleem op dit forum, veel mensen die denken dat ze even een magisch pilletje kunnen slikken. En inderdaad, commentaar zijn ze vaak niet van gediend. Ik durf echt absoluut geen stof in m'n lichaam te stoppen als ik de structuur en/of het werkingsmechanisme niet weet. Zelfs medicatie die ik van de huisarts krijg ondergaat eerst een heel onderzoek in boeken en/of internet.
Het is jammer dat veel mensen zich niet realiseren hoe waardevol fora zoals deze kunnen zijn, en hoe belangrijk het advies kan zijn van de mensen hier.

Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit ga kuren. Ben 34 en train intussen bijna 14 jaar. Ik zie het nut er niet van in voor mij. Daarbij is het niet bepaald gezond imo. Ik wil niet mijn gezondheid op het spel zetten (er kleven nou eenmaal risico's aan). Dat is het mij gewoon niet waard. Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet maar toch snap ik het vaak niet dat iemand aan die zooi begint. Als je wedstrijdambities hebt snap ik het nog enigzinds maar voor de rest.....
Dan kijk ik alleen maar op m'n eigen sportschool naar sommige breezahs/superdudes die dan ook aan het kuren zijn. Echt alleen maar om een beetje "de man" uit de hangen. Tenminste dat merk je aan hun hele manier van doen.

Neemt niet weg dat ik ook gasten (niet allemaal met wedstrijdambities) ken die in combi met goede voeding ,doorzettingsvermogen en training wel ontzettend mooie resultaten behalen waar ik dan toch echt wel respekt voor heb!

Terug
Naar boven