- Waardering
- 359
zet je stem neer in de enquete en geef je mening waarom..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen, vooral gisteren werd duidelijk dat Wilders niet te vertrouwen is, mensen voor leugenaars uitmaken terwijl hij letterlijk een poging heeft gedaan om op basis van een leugen mensen te beschadigen. Hij dacht een bom te plaatsen onder het kabinet maar heeft een klein beetje te gemakkelijk blufpoker gespeeld.
bewijs? Zeker Donner vergeten die net zo makkelijk zijn notulen wijzigt zodat het in zijn straatje past. Daarbij zijn de notulen gemaakt op 31 november.
Tegen, vooral gisteren werd duidelijk dat Wilders niet te vertrouwen is, mensen voor leugenaars uitmaken terwijl hij letterlijk een poging heeft gedaan om op basis van een leugen mensen te beschadigen. Hij dacht een bom te plaatsen onder het kabinet maar heeft een klein beetje te gemakkelijk blufpoker gespeeld.

+1 tegen dus.
1Wilders heeft geen flauw idee van oplossingen
2Ik geloof wel in politieke correctheid in de goede zin van het woord dan en anders moet politieke incorrectheid een doel dienen die dat rechtvaardigd. Zijn manier van debateren is lomp om het lomp zijn
3Wilders loopt mij teveel in lijn met zijn geliefde Israël (zie wiki bijvoorbeeld) en de joods christelijke traditie.
Constatering van Pechtold tijdens het debat gisteren met een streep door de drie volgens de voorzitter net iets later. Zoals ik elders schreef het is een vod papier zonder een duidelijke datum en zonder een paraaf van de aanwezigen. Dat niemand dat gek vindt verbaasd me.
Constatering van Pechtold tijdens het debat gisteren met een streep door de drie volgens de voorzitter net iets later. Zoals ik elders schreef het is een vod papier zonder een duidelijke datum en zonder een paraaf van de aanwezigen. Dat niemand dat gek vindt verbaasd me.