AndroidHealthClinic

ben jij voor of tegen wilders?

Peiling Peiling ben jij voor of tegen wilders ?

• ervoor

Stemmen: 65 57,5%
  • ertegen

Stemmen: 34 30,1%
  • anders..

Stemmen: 14 12,4%

• Totaal stemmers
    113
Vind hem een leipe gast, aan de andere kant heeft hij gelijk dat de islam teveel invloed krijgt op het Westen en dat het een halt toegeroepen moet worden.

Ergens tussenin dus, hij heeft iig meer ruggegraat dan die andere eikels in de regering, wat een balletjes zeg.

ik ben voor Wilders maar tegen zijn ideologi.

Anders. Ik sta volledig achter sterke kritiek op religie en politieke correctheid, maar politiek gezien zou ik nooit op iemand als Wilders stemmen, omdat hij simpelweg niet in staat zou zijn een regering te vormen, eraan deel te nemen, laat staan een land te besturen. Leuk als oppositie, maar daar houd het dan ook mee op.

Hij is de enige met ballen...de rest zit er alleen maar om zijn huis te kunnen betalen.

Tegen, vooral gisteren werd duidelijk dat Wilders niet te vertrouwen is, mensen voor leugenaars uitmaken terwijl hij letterlijk een poging heeft gedaan om op basis van een leugen mensen te beschadigen. Hij dacht een bom te plaatsen onder het kabinet maar heeft een klein beetje te gemakkelijk blufpoker gespeeld.

Voor natuurlijk!
De islam moet weg uit ons land, hoort niet bij onse cultuur!;)

Tegen, vooral gisteren werd duidelijk dat Wilders niet te vertrouwen is, mensen voor leugenaars uitmaken terwijl hij letterlijk een poging heeft gedaan om op basis van een leugen mensen te beschadigen. Hij dacht een bom te plaatsen onder het kabinet maar heeft een klein beetje te gemakkelijk blufpoker gespeeld.

bewijs? Zeker Donner vergeten die net zo makkelijk zijn notulen wijzigt zodat het in zijn straatje past. Daarbij zijn de notulen gemaakt op 31 november.

+1 tegen dus.

-Wilders heeft geen flauw idee van oplossingen
-Ik geloof wel in politieke correctheid in de goede zin van het woord dan en anders moet politieke incorrectheid een doel dienen die dat rechtvaardigd. Zijn manier van debateren is lomp om het lomp zijn
-Wilders loopt mij teveel in lijn met zijn geliefde Israël (zie wiki bijvoorbeeld) en de joods christelijke traditie.

Ik wil een politicus die een ferme streep zet voor religie in de politiek. Tot hier en niet verder. Of het nu moslims CDA-ers of christen fundamentalisten van de SGP zijn. Individuele vrijheid, zelfs vrijheid tot spirituele verrijking door geloof is gebaat bij seculiere politiek. Er kan immers zomaar een politieke stroming ontstaan die mij in mijn geloof dwarsboomt. Politici behoren inderdaad geloof thuis aan de kapstok te laten. Zo bedoelde Thieme het gisteren ook waarvan Slob (CU) zich de pl**ris schrok. Om een lang verhaal kort te maken, Wilders is mij te selectief met de islam bezig terwijl het gevaar van alle geloof komt.

Gisteren iemand opgevallen hoe vaak God Jezus en geloven genoemd is in het debat?! Geloof in de tweede kamer is weer helemaal in en dat zint me helemaal niet:mad:

Waar komt dit 31 november verhaal vandaan? Bron?

Constatering van Pechtold tijdens het debat gisteren met een streep door de drie volgens de voorzitter net iets later. Zoals ik elders schreef het is een vod papier zonder een duidelijke datum en zonder een paraaf van de aanwezigen. Dat niemand dat gek vindt verbaasd me.

+1 tegen dus.

1Wilders heeft geen flauw idee van oplossingen
2Ik geloof wel in politieke correctheid in de goede zin van het woord dan en anders moet politieke incorrectheid een doel dienen die dat rechtvaardigd. Zijn manier van debateren is lomp om het lomp zijn
3Wilders loopt mij teveel in lijn met zijn geliefde Israël (zie wiki bijvoorbeeld) en de joods christelijke traditie.

1 - De rest van het kabinet wel dan? Ja, ze kunnen alleen ja en amen zeggen tegen hetgeen wat moslims uit naam van de Koran zeggen/eisen.
2 - Lomp debateren is misschien juist wel nodig in deze tijd. Zo zie je het contrast hoe ons politiek den haag in slaap is gesust. Je kan en je mag nooit over je heen laten gaan dat de Islam de democratie verwerpt. je zou je moeten schamen als je dat wel zou doen.
3 - Sorry? Haal je nu niet iets aan wat even niet relevant is?

Waar komt dit 31 november verhaal vandaan? Bron?

Dat maakte Wilders er van en wordt nu voor waar aangenomen. Begrijp niet dat Wilders wel wordt geloofd en kabinetsleden niet. Niet dat ik Hirsch Ballin nou zie als meest geloofwaardige maar buiten hem zijn er meer die kennis hebben genomen van de gevoerde gesprekken. Zou dan een complot tegen Wilders zijn als ze stukken vervalsen. Stukken die het kabinet in principe geheim wilde houden vanwege de vertrouwelijkheid van die stukken.

Constatering van Pechtold tijdens het debat gisteren met een streep door de drie volgens de voorzitter net iets later. Zoals ik elders schreef het is een vod papier zonder een duidelijke datum en zonder een paraaf van de aanwezigen. Dat niemand dat gek vindt verbaasd me.

Mocht dat kloppen is het op zich wel merkwaardig natuurlijk. Vraag me dan ook af hoe andere notulen er daar uit zien.

Omdat het geen direct gespreksverslag betreft en alleen maar aantekeningen van hetgene wat de gesprekspartners van Wilders hebben gezegd. De woorden van Wilders zijn niet genoteerd. Het is inderdaad een vodje en zeker geen volledig gespreksverslag. Alleen is het maar de vraag of bewindslieden gaan liegen over zo'n vodje terwijl ze zelf dat vodje geheim wilden houden.

Al het gezeur in de politiek gaat om: geloof
Ik zelf ( persoonlijk ) snap niet waarom mensen geloven? Ik vind het groote onzin.. Heel veel oorlogen hebben te maken met geloof. Als iedereen nou niet geloofd.. scheeld dat een hoop elende!

Voor!! Ik vervloek de angsthaas politiek.

Anders, ook al vind het een brulaap die weinig toevoegt aan de openbare discussie over de onderwerpen die een stokpaardje vormen van zijn partij. Feit blijft dat zijn partij een redelijke grote aanhang kent en op voorhand ben ik niet tegen degenen die aanhangers zijn van partij en daarmee ook niet tegen Wilders. De politieke partijen hebben lopen slapen en de PVV mogelijk gemaakt, ergens tegen zijn laat ik wel over aan diezelfde PVV.

Terug
Naar boven