Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep dat is echt dagelijkse kost in de steden in Nederland![]()
Ben je wel eens in een burgeroorlogsgebied geweest? Lijkt me niet. Ik wel trouwens en zelfs daar gaat het er niet aan toe zoals jij nu schetst. Ook al is natuurlijk niet iedere burgeroorlog gelijk.
Lijkt me eerder dat je een bang provinciaaltje bent die eens in de zoveel tijd zich verbaast over de stadse fratsen en hardhollend terugrent naar zijn inteeltdorpje als hij weer eens in de grote stad is geweest. Ja ik kan ook ad hominem opmerkingen en gelet op jouw uitingen zal ik me wat dat betreft ook niet meer inhouden. Angsthaas.
Een angsthaas is iemand die uit angst zijn land laat verkrachten.
Lachen kunnen de linkse + buitenlanders hierom.Dat is nog veel erger dan alles bij elkaar.Maar ooit zullen ook diegene die tegen wilders zijn smeken om hun vrijheid en nederlandse cultuur, maar dat ben jij waarschijnlijk niet, maar je kinderen of kleinkinderen.

arnoldfan overdrijft en dramatiseerd de zaken natuurlijk enorm, net als de extreem-rechtse partijen, maar ontkennen dat er een probleem is moet ook niemand doen, dat is net zo erg.
Volgens mij ontkent ook helemaal niemand dat er een probleem is.
Ken maar zeer weinig probleemontkenners. Ook al wordt een niet agressieve houding t.o.v. minderheden volgens mij tegenwoordig ook al gezien als zijnde probleemontkenning.
Bijna iedereen heeft weinig op met extremisten, criminelen, raddraaiers etc. Maar het heeft weinig zin om de zaken anders voor te stellen dan ze zijn. Arnoldfan laat het voorkomen alsof Nederland bijna in een staat van burgeroorlog is terwijl er buiten enkele probleemgebieden het in Nederland gewoon goed toeven is.
Lullig als je in zo'n probleemgebied woont natuurlijk maar overwegend zijn het de allochtonen zelf die last hebben van hun overlast veroorzakende wijkgenoten. Het is nou niet opeens zo dat je gemiddeld veel meer kans hebt op gewelddadigheden als je je begeeft in 1 van de grote steden van Nederland. Hooguit in gebieden waar normaal gesproken amper dagjesmensen komen.
Amsterdam was bijvoorbeeld 25 tot 30 jaar terug echt wel onveiliger voor dagjesmensen. Toen liep je het station uit en kon je gelijk een horde junks of probleemjeugd van je afslaan. Hetzelfde gold voor Utrecht (Hoog Catharijne), Rotterdam (Perron 0) of Den Haag (Den Haag HS).
De zaken onderschatten is net zo verkeerd als de zaken overdrijven alleen is er tegenwoordig een tendens om alles tot ongekende proporties op te blazen. Meestal door blagen die net komen kijken en dan ook nog eens wonen in gebieden waar amper allochtonen wonen.
), en doodat er geen moslims/allochtonen meer in Nederland zijn zullen we verlost zijn van alle ellende die er momenteel is. Doordat er geen steuntrekkers/fraudeurs/criminelen meer zijn kunnen de belastingen ook weer omlaag, en leeft iedereen nog vredig en gelukkig.
Als je echt grote veranderingen wilt dan moet je op arnoldfan stemmen. Wilders kan geeneens in de schaduw van arnoldfan staan. Hij heeft pas echt leipe, maar (in zijn ogen) geniale plannen om de allochtonen uit Nederland te verwijderen.
Denk eens na over de mogelijkheden die dat biedt. Geen (gekleurde) allochten meer in Nederland, iedereen heeft het recht op een wapen, blonde meisjes zullen de nieuwe trent worden(lekker lekker), en doodat er geen moslims/allochtonen meer in Nederland zijn zullen we verlost zijn van alle ellende die er momenteel is. Doordat er geen steuntrekkers/fraudeurs/criminelen meer zijn kunnen de belastingen ook weer omlaag, en leeft iedereen nog vredig en gelukkig.
In een ideale wereld, of niet arnoldfan ?![]()
Als je echt grote veranderingen wilt dan moet je op arnoldfan stemmen. Wilders kan geeneens in de schaduw van arnoldfan staan. Hij heeft pas echt leipe, maar (in zijn ogen) geniale plannen om de allochtonen uit Nederland te verwijderen.
Denk eens na over de mogelijkheden die dat biedt. Geen (gekleurde) allochten meer in Nederland, iedereen heeft het recht op een wapen, blonde meisjes zullen de nieuwe trent worden(lekker lekker), en doodat er geen moslims/allochtonen meer in Nederland zijn zullen we verlost zijn van alle ellende die er momenteel is. Doordat er geen steuntrekkers/fraudeurs/criminelen meer zijn kunnen de belastingen ook weer omlaag, en leeft iedereen nog vredig en gelukkig.

Ik woon in een wijk met 90%+ buitenlanders en wellicht een van de grootste concentraties Marokkanen. Volgens jouw woon ik temidden van een burgeroorlog? Jij denkt als tiener even haarfijn de diagnose te stellen van de Nederlandse situatie, nota bene in vergelijking met de rest van de westerse wereld... Realiteitswaanzin ten top. Ik groet elke dag mijn Marokkaanse buurman en diens zoons. Ga naar de Turkse kruidenier voor groene thee en dergelijke. Het is een prima leefbare wijk, goedkoop en zeker niet zo onveilig als jij je er kennelijk waant. Natuurlijk is er meer criminaliteit dan in de provincie, er zijn hier ook veel meer jongeren die nota bene minder participeren, maar trapte ik vroeger niet ook fietsen in elkaar uit baldadigheid?
Komt er iemand weer met persoonlijke ervaringen..... Sorry hoor maar als dat door de andere kant gebeurt worden ze uitgelachen. Dit is dus ook zinloos omdat ik ook kan komen met meer dan 10 negatieve ervaringen met Marokkanen (wel 100 met Antilianenen maar da's gewoon in Den Helder) dit terwijl ik er niet eens tussen woon.

Wat een beest ben jij!! wow!! hoe oud waren ze ? 10 - 11 ? .. ik begin bang van je te worden![]()