Fitness Seller

ben jij voor of tegen wilders?

Peiling Peiling ben jij voor of tegen wilders ?

• ervoor

Stemmen: 65 57,5%
  • ertegen

Stemmen: 34 30,1%
  • anders..

Stemmen: 14 12,4%

• Totaal stemmers
    113
Anders. Ik sta volledig achter sterke kritiek op religie en politieke correctheid, maar politiek gezien zou ik nooit op iemand als Wilders stemmen, omdat hij simpelweg niet in staat zou zijn een regering te vormen, eraan deel te nemen, laat staan een land te besturen. Leuk als oppositie, maar daar houd het dan ook mee op.

Agree.....

Dit is iets helemaal anders en heeft niets te maken met wat ik beweer. Ik heb het over een reactie van mensen binnen een geloof op kritiek van dat geloof, jij hebt het over indoctrinatie van een hele bevolking. Twee totaal verschillende zaken.

Je kan mensen via de media inderdaad enorm bespelen als politieker. Maar daar gaat het nu niet over. Mijn punt was dat extremisten binnen een geloof niet ontstaan door kritiek op dat geloof. Die extremisten ontstaan juist door indoctrinatie en brainwashing van radicalen binnen dat geloof naar jongeren toe bijvoorbeeld.

Radicalisme kan net zo goed ontstaan als tegenbeweging. Daar kunnen de Hutu's en Tutsi's over meepraten. Als je wordt ingedeeld als tweederangs burger is het een kwestie van tijd dat die tweederangs burgers gaan morren en in opstand komen.

Wat Wilders wil uitvoeren staat gelijk aan onderdrukking en als tegenreactie kan dat ook de meer gematigden meesleuren richting extremisme. Wilders gaat wel iets verder dan kritiek hebben op een geloof natuurlijk, hij staat een segregratie voor die niet meer van deze tijd is. Dat kan sommige mensen terecht angst aanjagen, zeker als je ziet dat de PVV qua aanhang bijna net zo groot is als de groep waar tegen de PVV meent te moeten strijden.

Gematigde moslims weten natuurlijk ook dat democratische en fatsoenlijke politieke partijen (meerderheid) niet met iemand als Wilders zullen coalitie vormen. Ze gaan echt niet plots radicaliseren omdat een pipo als Wilders hun geloof aanvalt hoor. Trouwens je hebt zelf de reacties gezien van de moslims in Nederland op de film: het bleef rustig.

Gematigde moslims weten natuurlijk ook dat democratische en fatsoenlijke politieke partijen (meerderheid) niet met iemand als Wilders zullen coalitie vormen. Ze gaan echt niet plots radicaliseren omdat een pipo als Wilders hun geloof aanvalt hoor. Trouwens je hebt zelf de reacties gezien van de moslims in Nederland op de film: het bleef rustig.

Nog wel maar als Wilders qua aanhang groeit en hij het toch voor elkaar krijgt om een gedeelte van zijn plannen door te voeren is er een reeele mogelijkheid dat er nog meer radicalisme optreed. Degenen die nu al angstig zijn wat dat betreft zullen in ieder geval meer openstaan voor radicalisme net zo goed als xenofoben uit angst op partijen als de PVV zullen stemmen. Bange extremisten tegenover bange extremisten, wat is de wereld toch mooi. Maar helaas is aan beide kanten die angst niet te onderschatten.

Ik hoop dat Wilders z'n plannen kan uitvoeren en meer mensen achter zich kan krijgen.
Want als dit te lang duurt heeft Wilders geen kans meer want dan zijn we al overspoeld door moslims en buiterlanders en krijgt Wilders nooit meer genoeg stemmen

Ik hoop dat Wilders z'n plannen kan uitvoeren en meer mensen achter zich kan krijgen.
Want als dit te lang duurt heeft Wilders geen kans meer want dan zijn we al overspoeld door moslims en buiterlanders en krijgt Wilders nooit meer genoeg stemmen

Dat een ventje van 13 met dit soort uitspraken komt is niet zo'n probleem, daarom hebben ventjes van 13 ook geen stemrecht maar het trieste feit dat volwassen mensen, mensen waarvan je zou denken dat ze volledig ontwikkeld zijn ook dit soort dingen roepen is erger.

Daarom zeg ik ook, verder ontwikkelen dat stemrecht gebeuren. Heel vroeger was er geen stemrecht, toen mocht je stemmen als je bepaalde bloedbanden had, vervolgens werd je invloed gekoppeld aan je landelijke bezittingen en weer daarna werd er gewoon naar je marktwaarde gekeken. Tegenwoordig is het voornamelijk leeftijd en burgerstatus dat je stemrecht geeft..ik zeg volgende stap stemrecht op basis van geestelijke capaciteiten!

voor natuurlijk..

Anders

Dat een ventje van 13 met dit soort uitspraken komt is niet zo'n probleem, daarom hebben ventjes van 13 ook geen stemrecht maar het trieste feit dat volwassen mensen, mensen waarvan je zou denken dat ze volledig ontwikkeld zijn ook dit soort dingen roepen is erger.

Daarom zeg ik ook, verder ontwikkelen dat stemrecht gebeuren. Heel vroeger was er geen stemrecht, toen mocht je stemmen als je bepaalde bloedbanden had, vervolgens werd je invloed gekoppeld aan je landelijke bezittingen en weer daarna werd er gewoon naar je marktwaarde gekeken. Tegenwoordig is het voornamelijk leeftijd en burgerstatus dat je stemrecht geeft..ik zeg volgende stap stemrecht op basis van geestelijke capaciteiten!

Ey kerol heb je fitna gezien?
Wat vind je daarvan?

Tegenwoordig is het voornamelijk leeftijd en burgerstatus dat je stemrecht geeft..ik zeg volgende stap stemrecht op basis van geestelijke capaciteiten!

Ik zou zeggen koppel het aan een examen dat bewijst dat je op z'n minst weet waar je het over hebt.

Als je 18 bent kun je ook niet zomaar de auto in stappen en maar rijden. Nee, eerst lessen nemen en dan nog maar zien of je door dat examen heen komt, i.e. bewijzen dat je verantwoord kunt rijden.

Het feit dat je zodra je stemgerechtigt bent je daar ook zomaar gebruik van kunt maken zonder dat er enige vorm van controle plaats vindt die bepaalt of je daar wel of niet gequalificeerd voor bent is, durf ik het te zeggen, op het debiele af. En ja, dat je dan debiele politieke taferelen krijgt is iets dat je makkelijk kunt voorspellen.

En met 'debiele politieke taferelen' verwijs ik niet zozeer naar een gast als Wilders maar naar de Nederlandse politiek in het algemeen; een gast als Wilders is daar slechts een herhaaldelijk terugkerend phenomeen van dat toch niet veel debieler is dan de rest.

Voor, omdat de islam in nederland sneller groeit dan de mieren over de hele wereld.De kans op terroristen dus ook steeds groter word en op lastige ventjes die overvallen plegen, mensen geweld brengen wat nederland een triest land maakt.Als het niet gestopt word zijn de moslims ooit de baas... of dat nou over 50 jaar of 500 jaar is maar het gebeurd.Bovendien wil geen enkele echte nederlanders tussen een berg moslims om zich heen leven en wonen.

Hij is de enige die hier iets aan kan doen dus ben ik voor hem.

+1 tegen dus.

-Wilders heeft geen flauw idee van oplossingen
-Ik geloof wel in politieke correctheid in de goede zin van het woord dan en anders moet politieke incorrectheid een doel dienen die dat rechtvaardigd. Zijn manier van debateren is lomp om het lomp zijn
-Wilders loopt mij teveel in lijn met zijn geliefde Israël (zie wiki bijvoorbeeld) en de joods christelijke traditie.

Ik wil een politicus die een ferme streep zet voor religie in de politiek. Tot hier en niet verder. Of het nu moslims CDA-ers of christen fundamentalisten van de SGP zijn. Individuele vrijheid, zelfs vrijheid tot spirituele verrijking door geloof is gebaat bij seculiere politiek. Er kan immers zomaar een politieke stroming ontstaan die mij in mijn geloof dwarsboomt. Politici behoren inderdaad geloof thuis aan de kapstok te laten. Zo bedoelde Thieme het gisteren ook waarvan Slob (CU) zich de pl**ris schrok. Om een lang verhaal kort te maken, Wilders is mij te selectief met de islam bezig terwijl het gevaar van alle geloof komt.

Gisteren iemand opgevallen hoe vaak God Jezus en geloven genoemd is in het debat?! Geloof in de tweede kamer is weer helemaal in en dat zint me helemaal niet:mad:

Ook gister het debat gezien, werd 100 keer gezegd dat hij geen oplossingen had maar hij verteld duidelijk dat de grenzen dichtmoeten en er gewoon geen moslims meer binnen mogen komen.

En dan komen derest hem aanvallen , je hebt geen oplossingen! wat een gekken bij elkaar daar in die 2e kamer, erger me kapot aan die koppen die wijze woorden kunnen spreken maar voor derest nare regels opstellen.Bovendien hebben ze een goed loontje en dus een leuk leventje wat ze niet op het spel willen zetten.Ze houden het liever bij diertjes verbieden in een circus.En prijzen omhoog knallen.

Al het gezeur in de politiek gaat om: geloof
Ik zelf ( persoonlijk ) snap niet waarom mensen geloven? Ik vind het groote onzin.. Heel veel oorlogen hebben te maken met geloof. Als iedereen nou niet geloofd.. scheeld dat een hoop elende!

Indd, het probleem is alleen dat je onthoofd word als je dat hun komt vertellen.;)

hij probeert beroemd te worden en aapt pim voortuin na en nee ik ben niet voor hem want hij is een sukkeltje die vroeger teveel gepest is

Ook goed, de meeste moslims mogen dan ook niet stemmen :roflol:

Laat die klaaswitz maar het kontje likken van de moslims maar wat jij hier zegt, of je nou 13 ben of 33...... is toch de keihard waarheid, er is geen moslim die op wilders stemt, dus heel simpel....meer moslims is minder kans voor wilders.Maar dat links jong snap waarschijnlijk nog minder dan jou.

hij probeert beroemd te worden en aapt pim voortuin na en nee ik ben niet voor hem want hij is een sukkeltje die vroeger teveel gepest is

Je avater geeft een antwoord op dit domme antwoord, maar je bent te stom om je in hem te verdiepen.

Terug
Naar boven