XXL Nutrition

ben jij voor of tegen wilders?

Peiling Peiling ben jij voor of tegen wilders ?

• ervoor

Stemmen: 65 57,5%
  • ertegen

Stemmen: 34 30,1%
  • anders..

Stemmen: 14 12,4%

• Totaal stemmers
    113
Als hij normaal deed, zou hij geen assumpties maken op een fout
En niet een of andere semi psychologische bullshit assesment maken, maar hey op het internet is iedereen psycholoog

ik denk dat jij eerder als extremist bestempeld wordt dan een psycholoog hoor :rolleyes:

ik ben het wel eens met wilders maar ik betwijfel of hij nederland goed zou kunnen laten draaien :P ik vind het trouwens wel goed van hem dat hij staat voor zijn mening en die die mening koste wat het kost wil laten zien.

ik ben het wel eens met wilders maar ik betwijfel of hij nederland goed zou kunnen laten draaien :P ik vind het trouwens wel goed van hem dat hij staat voor zijn mening en die die mening koste wat het kost wil laten zien.

Ja het is tenslotte wat half Nederland denkt hij komt er voor uit

Ja het is tenslotte wat half Nederland denkt hij komt er voor uit

Jij denkt dat half Nederland iedere moslim ziet als een potentieel gevaar voor de samenleving? Denk je dat de helft van de Nederlandse bevolking vindt dat de Koran verboden zou moeten worden?

Jij denkt dat half Nederland iedere moslim ziet als een potentieel gevaar voor de samenleving? Denk je dat de helft van de Nederlandse bevolking vindt dat de Koran verboden zou moeten worden?

Nee ik denk dat half Nederland alle Extremistische moslims als potentieel gevaal voor de samenleving ziet. En ook denk ik dat de meeste Nederlanders vinden dat de koran verboden zou moeten zijn nu ze weten wat er in staat.

Weet iemand wat SWT betekent? Studiewerktijd is niet juist..

Nee ik denk dat half Nederland alle Extremistische moslims als potentieel gevaal voor de samenleving ziet. En ook denk ik dat de meeste Nederlanders vinden dat de koran verboden zou moeten zijn nu ze weten wat er in staat.

Ik denk dat wel meer mensen extremistische moslims als gevaar zien voor de samenleving, echter denk ik dat de meeste mensen wel beseffen dat dit maar een miniscuul klein deel is van de moslims in Nederland in tegenstelling tot wat Wilders suggereert.

Daarnaast denk ik dat de Nederlandse bevolking voor het grootste deel wijs genoeg is om te bevatten wat de gevolgen zijn voor een samenleving zodra je dergelijke dingen gaat verbieden.

Ik denk dat wel meer mensen extremistische moslims als gevaar zien voor de samenleving, echter denk ik dat de meeste mensen wel beseffen dat dit maar een miniscuul klein deel is van de moslims in Nederland in tegenstelling tot wat Wilders suggereert.

Wil je hiermee zeggen dat een miniscuul deel niet veel schade kan berokkenen ?

ik vind wel en dat merk ik zelf ook wel op straat enzo dat er wel een grotere wig word gedreven tussen moslims en bijvoorbeeld de gewone nederlander. Ik ben de laatste dinsdag uitgeweest en was betrokken bij vechtpartij omdat 1 iemand ervoor uitkwam dat hij het eens was met wilders en voor we het wisten stonden er 4 moslims om ons heen die direct begonnen te schelden etc toen we weg wilden lopen gaf 1 van hen ons een duw en toen hebben we toch wel even laten zien dat ze niet zo gevaarlijk waren als ze dachten :P 1 kerel deinsde al terug en de rest lag in no time op de grond.

ik vind wel en dat merk ik zelf ook wel op straat enzo dat er wel een grotere wig word gedreven tussen moslims en bijvoorbeeld de gewone nederlander. Ik ben de laatste dinsdag uitgeweest en was betrokken bij vechtpartij omdat 1 iemand ervoor uitkwam dat hij het eens was met wilders en voor we het wisten stonden er 4 moslims om ons heen die direct begonnen te schelden etc toen we weg wilden lopen gaf 1 van hen ons een duw en toen hebben we toch wel even laten zien dat ze niet zo gevaarlijk waren als ze dachten :P 1 kerel deinsde al terug en de rest lag in no time op de grond.

Jij beest!

deze jongen verdient karma.. bij deze!

ga zo door....

....en je krijgt meer karma ;)

ervoor hij is een van de weinige die van zichdurft te late horen en egt een mening heeft en niet om de feiten heen draait

en niet om de feiten heen draait

Welke feiten precies heb je het over?

Wat vind je als liefhebber van oprechtheid en directheid over de leugen waarmee hij gisteren werd geconfronteerd?

edit:
Kan je mij mischien ook vertellen waarom voorstanders veel slechter (of is het slegter?) de Nederlandse taal lijken te beheersen dan anderen, en dat voor trotse Nederlanders?

ze moeten die fl**ker uit de politiek trappen en direct, zonder bescherming , in een grote moslimwijk droppen!

kijken of Geertje zijn blauwe boontjes kan doppen cq ontwijken!

( hoe eerder hoe liever, zijn gedrag is hem vergeven, zijn persoon moet of bekeren of verdwijnen)

Dit bewijst dat die moslims niet in onse samenleving thuis horen!

ze moeten die fl**ker uit de politiek trappen en direct, zonder bescherming , in een grote moslimwijk droppen!

kijken of Geertje zijn blauwe boontjes kan doppen cq ontwijken!

( hoe eerder hoe liever, zijn gedrag is hem vergeven, zijn persoon moet of bekeren of verdwijnen)

omfg, jij begint net zo gevaarlijk te worden als die spiertrekking

Wat een beest ben jij!! wow!! hoe oud waren ze ? 10 - 11 ? .. ik begin bang van je te worden :o

Terug
Naar boven