AndroidHealthClinic

ben jij voor of tegen wilders?

Peiling Peiling ben jij voor of tegen wilders ?

• ervoor

Stemmen: 65 57,5%
  • ertegen

Stemmen: 34 30,1%
  • anders..

Stemmen: 14 12,4%

• Totaal stemmers
    113
Ach reageer toch niet op die marokkaanse relschoppert. Als de pl**ris uitbreekt is hij de eerste die rillend in een hoekje zit te wachten.

waarom zou trainen voor kuffar zijn . ( dus omdat ik nu train ben ik een ongelovige? ) let op je woorden broeder..(ze zijn niet juist)

Spiertje is over het algemeen niet een van de meest fijnzinnige types hier maar dit keer was het toch echt een vorm van sarcasme :o

Goed topic!

Tegen, deze kerel is een schande voor ons land en beschamend voor elke inwoner er van.

Tegen, deze kerel is een schande voor ons land en beschamend voor elke inwoner er van.

Een groot deel van de marokanen in nederland die er een zooitje van maken, DAT is beschamend voor een land als die van ons.En mensen die deze nietsnutten verdedigen is nog veel beschamender.

Een groot deel van de marokanen in nederland die er een zooitje van maken, DAT is beschamend voor een land als die van ons.En mensen die deze nietsnutten verdedigen is nog veel beschamender.

Hou toch eens op met het argument dat er mensen zijn die criminelen, extremisten of andere oproeikraaiers verdedigen. Iedereen wil af van dat soort lastpakken, maar dan wel binnen de wettelijk gestelde kaders. Die malloot van een Wilders heeft geen oplossingen op dat gebied aangezien zijn oplossingen voorbij de gestelde wetten gaan. Vaak zelfs voorbij de grondwet. Een grondwet die het fundament is van de vrijheden in de Westerse samenlevingen.

C'mon dude, hoor je mij dat ontkennen? ZOWEL Wilders als de groep waar jij op doelt beschamen dit land. En aanhangers van Wilders zijn dus indirect verantwoordelijk voor deze (imago)schade.

En de zwakzinnige retoriek dat tegenstanders van Wilders plotseling gelden als verdedigers van Wilders' tegenstanders mag je ook achterwege laten.

Ik had nooit gedacht dat mensen in nederland hier zo over zouden denken, Het is echt verschrikkelijk als ik mensen hoor praten na alles wat er gebeurd is, en de ongelooflijk hoge cijfers van moslims in europa en nederland.Dat er mensen tegen zijn om de grenzen dicht te gooien en een groot deel of alles het land uit te zetten zodat in de toekomst ons land geen islamitsch land zal worden.Ik noem het de stille oorlog, er vallen geen bommen en veel mensen hebben het zelfs niet in de gaten dat ons land overgenomen word.Langzaam nestelen ze zich in.En nog zijn er mensen die zo blind en simpel zijn dat ze alleen aan de goede moslims denken die dan gekwets zullen zijn, in de krant ook staat....deze moeilijke tijd voor moslims.Dit is gewoon diep triest als ik kijk hoeveel nederlanders al jaren in een moeilijke tijd zitten en keihard gediscrimineerd worden en bang zijn voor de marokanen en turken enzovoort.Velen zwembaden die bepaalde uurtjes los zijn omdat moslims niet in het bijzijn van westerlingen willen zwemmen.Maar als ik vraag of er ook bepaalde uurtjes zijn dat moslims niet het bad in mogen komen, raar aangekeken word omdat ik me schuldig maak aan racisme.En dan praten ze over een moeilijke tijd voor moslims, in de 2e kamer hebben ze geen flauw idee over hoe de toestanden zijn.Ik ben al in alle grote steden en minder grote steden geweest in nederland en nog altijd gaf het me een gevoel alsof ik in turkije of marokko op vakantie was in een burgeroorlogsgebied, mensen worden vies aangekeken in bepaalde wijken....honderen auto's die afbranden.Mensen die in elkaar getimmerd worden, En nog steeds worden ze gelijk gezien als de echte nederlandse burger die weet hoe hij of zei zich hoort te gedragen.

Er is geen enkel land waar de mensen zo schijterig zijn als in nederland,ze laten het land afpakken en verkopen het.Ik denk ook dat er te weinig mensen zijn die op wilders stemmen en dat hij het niet haalt aankomende verkiezingen.Dat hij vroeg of laat doodgeschoten word of het zowieso niet haalt en dat nederland verloren is.Europa heeft zich tot nu toe overal uit kunnen worstelen met of zonder hulp van amerika maar dit keer frees ik voor een verschrikkelijke afloop.

:roflol: dramaqueen.

Lachen kunnen de linkse + buitenlanders hierom.Dat is nog veel erger dan alles bij elkaar.Maar ooit zullen ook diegene die tegen wilders zijn smeken om hun vrijheid en nederlandse cultuur, maar dat ben jij waarschijnlijk niet, maar je kinderen of kleinkinderen.

Ik had nooit gedacht dat mensen in nederland hier zo over zouden denken, Het is echt verschrikkelijk als ik mensen hoor praten na alles wat er gebeurd is, en de ongelooflijk hoge cijfers van moslims in europa en nederland.Dat er mensen tegen zijn om de grenzen dicht te gooien en een groot deel of alles het land uit te zetten zodat in de toekomst ons land geen islamitsch land zal worden.Ik noem het de stille oorlog, er vallen geen bommen en veel mensen hebben het zelfs niet in de gaten dat ons land overgenomen word.Langzaam nestelen ze zich in.En nog zijn er mensen die zo blind en simpel zijn dat ze alleen aan de goede moslims denken die dan gekwets zullen zijn, in de krant ook staat....deze moeilijke tijd voor moslims.Dit is gewoon diep triest als ik kijk hoeveel nederlanders al jaren in een moeilijke tijd zitten en keihard gediscrimineerd worden en bang zijn voor de marokanen en turken enzovoort.Velen zwembaden die bepaalde uurtjes los zijn omdat moslims niet in het bijzijn van westerlingen willen zwemmen.Maar als ik vraag of er ook bepaalde uurtjes zijn dat moslims niet het bad in mogen komen, raar aangekeken word omdat ik me schuldig maak aan racisme.En dan praten ze over een moeilijke tijd voor moslims, in de 2e kamer hebben ze geen flauw idee over hoe de toestanden zijn.Ik ben al in alle grote steden en minder grote steden geweest in nederland en nog altijd gaf het me een gevoel alsof ik in turkije of marokko op vakantie was in een burgeroorlogsgebied, mensen worden vies aangekeken in bepaalde wijken....honderen auto's die afbranden.Mensen die in elkaar getimmerd worden, En nog steeds worden ze gelijk gezien als de echte nederlandse burger die weet hoe hij of zei zich hoort te gedragen.

Er is geen enkel land waar de mensen zo schijterig zijn als in nederland,ze laten het land afpakken en verkopen het.Ik denk ook dat er te weinig mensen zijn die op wilders stemmen en dat hij het niet haalt aankomende verkiezingen.Dat hij vroeg of laat doodgeschoten word of het zowieso niet haalt en dat nederland verloren is.Europa heeft zich tot nu toe overal uit kunnen worstelen met of zonder hulp van amerika maar dit keer frees ik voor een verschrikkelijke afloop.

Zo denk ik er ook over!

.Ik ben al in alle grote steden en minder grote steden geweest in nederland en nog altijd gaf het me een gevoel alsof ik in turkije of marokko op vakantie was in een burgeroorlogsgebied, mensen worden vies aangekeken in bepaalde wijken....honderen auto's die afbranden.Mensen die in elkaar getimmerd worden, En nog steeds worden ze gelijk gezien als de echte nederlandse burger die weet hoe hij of zei zich hoort te gedragen.

Yep dat is echt dagelijkse kost in de steden in Nederland :roflol:

Ben je wel eens in een burgeroorlogsgebied geweest? Lijkt me niet. Ik wel trouwens en zelfs daar gaat het er niet aan toe zoals jij nu schetst. Ook al is natuurlijk niet iedere burgeroorlog gelijk.

Lijkt me eerder dat je een bang provinciaaltje bent die eens in de zoveel tijd zich verbaast over de stadse fratsen en hardhollend terugrent naar zijn inteeltdorpje als hij weer eens in de grote stad is geweest. Ja ik kan ook ad hominem opmerkingen en gelet op jouw uitingen zal ik me wat dat betreft ook niet meer inhouden. Angsthaas.

:roflol: daar gaan we weer...

arnoldfan overdrijft en dramatiseerd de zaken natuurlijk enorm, net als de extreem-rechtse partijen, maar ontkennen dat er een probleem is moet ook niemand doen, dat is net zo erg.

Terug
Naar boven