N000b
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
waarom zou trainen voor kuffar zijn . ( dus omdat ik nu train ben ik een ongelovige? ) let op je woorden broeder..(ze zijn niet juist)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zou trainen voor kuffar zijn . ( dus omdat ik nu train ben ik een ongelovige? ) let op je woorden broeder..(ze zijn niet juist)

Tegen, deze kerel is een schande voor ons land en beschamend voor elke inwoner er van.
Een groot deel van de marokanen in nederland die er een zooitje van maken, DAT is beschamend voor een land als die van ons.En mensen die deze nietsnutten verdedigen is nog veel beschamender.
Een groot deel van de marokanen in nederland die er een zooitje van maken, DAT is beschamend voor een land als die van ons.En mensen die deze nietsnutten verdedigen is nog veel beschamender.

Ik had nooit gedacht dat mensen in nederland hier zo over zouden denken, Het is echt verschrikkelijk als ik mensen hoor praten na alles wat er gebeurd is, en de ongelooflijk hoge cijfers van moslims in europa en nederland.Dat er mensen tegen zijn om de grenzen dicht te gooien en een groot deel of alles het land uit te zetten zodat in de toekomst ons land geen islamitsch land zal worden.Ik noem het de stille oorlog, er vallen geen bommen en veel mensen hebben het zelfs niet in de gaten dat ons land overgenomen word.Langzaam nestelen ze zich in.En nog zijn er mensen die zo blind en simpel zijn dat ze alleen aan de goede moslims denken die dan gekwets zullen zijn, in de krant ook staat....deze moeilijke tijd voor moslims.Dit is gewoon diep triest als ik kijk hoeveel nederlanders al jaren in een moeilijke tijd zitten en keihard gediscrimineerd worden en bang zijn voor de marokanen en turken enzovoort.Velen zwembaden die bepaalde uurtjes los zijn omdat moslims niet in het bijzijn van westerlingen willen zwemmen.Maar als ik vraag of er ook bepaalde uurtjes zijn dat moslims niet het bad in mogen komen, raar aangekeken word omdat ik me schuldig maak aan racisme.En dan praten ze over een moeilijke tijd voor moslims, in de 2e kamer hebben ze geen flauw idee over hoe de toestanden zijn.Ik ben al in alle grote steden en minder grote steden geweest in nederland en nog altijd gaf het me een gevoel alsof ik in turkije of marokko op vakantie was in een burgeroorlogsgebied, mensen worden vies aangekeken in bepaalde wijken....honderen auto's die afbranden.Mensen die in elkaar getimmerd worden, En nog steeds worden ze gelijk gezien als de echte nederlandse burger die weet hoe hij of zei zich hoort te gedragen.
Er is geen enkel land waar de mensen zo schijterig zijn als in nederland,ze laten het land afpakken en verkopen het.Ik denk ook dat er te weinig mensen zijn die op wilders stemmen en dat hij het niet haalt aankomende verkiezingen.Dat hij vroeg of laat doodgeschoten word of het zowieso niet haalt en dat nederland verloren is.Europa heeft zich tot nu toe overal uit kunnen worstelen met of zonder hulp van amerika maar dit keer frees ik voor een verschrikkelijke afloop.

.Ik ben al in alle grote steden en minder grote steden geweest in nederland en nog altijd gaf het me een gevoel alsof ik in turkije of marokko op vakantie was in een burgeroorlogsgebied, mensen worden vies aangekeken in bepaalde wijken....honderen auto's die afbranden.Mensen die in elkaar getimmerd worden, En nog steeds worden ze gelijk gezien als de echte nederlandse burger die weet hoe hij of zei zich hoort te gedragen.