Fitness Seller

benauwd gevoel na injecteren bold

Dan verdiend hij een darwin award! :rolleyes:

Als je naar mij komt met klachten over hoofdpijn. En ik zeg je dat als je voor de trein springt je ook geen last meer hebt van je hoofdpijn. Dan betekend dat toch ook niet dat je dat gaat doen. En zelfs al zou je het doen dan kan ik daar nooit verantwoordelijk voor gehouden worden. Ik heb je enkel iets gezegd, heb dat niet onder ede gedaan, ben geen arts, ben geen wetsdienaar die je iets oplegt en heb je zeker niks onder dwang verteld.

Als iemand het advies van andere mensen blind opvolgt verdient die zeker de darwin arward

OT : Op zijn kop injecteren voor beste resultaat

Als ik dit allemaal zo lees heeft die vent er zelf ook niet echt verstand van dusjah ik denk ik zeg het even. Het zal niet de eerste keer zijn

• Topic Starter Topic Starter
wrm niet ??? bold moet toch hoog gedoseert worden??? en heb geen neven effecten buiten vandaag na injetie bold

Ik wou net zeggen.....dit lijkt mij de verkeerde sectie voor AAS vragen :p

Betekend dat je kinkhoest hebt, nu ga je dood... sorry :(

dat schema voor te eten werk voor mij sorry he

tumblr_lwg6i8oZFq1qzjix8.gif - 288845

ik ben van 14% naar 9gegaan en ben 5kilo bij op 4weken toch niet slecht ???

tren hoest bij injecteren bold ??

Weet niet wat er zo grappig hier aan is, iemand enig idee wat er gebeurd als je in een ader spuit?

Idd benauwdheid doordat het in de bloedvaatjes van je longen blijft zitten.

Was hier al een andere knul die met 70% zuurstof in zijn bloed naar het ziekenhuis gebracht was en daar ff 3 dagen mocht blijven....

Het is eerder triest, maar TS is blijkbaar niet de slimste thuis...

Grappig is het zeker niet, maar die gozer moet zich gewoon even inlezen voor hij ergens aan begint.

Weet niet wat er zo grappig hier aan is, iemand enig idee wat er gebeurd als je in een ader spuit?

Was hier al een andere knul die met 70% zuurstof in zijn bloed naar het ziekenhuis gebracht was en daar ff 3 dagen mocht blijven....
Spuiten en dan vragen stellen...lijkt me niet echt doordacht van TS...

--> aas.

Staat de AAS sectie vol mee....

klopt, die vragen blijven terug komen of je nu wil of niet.. er blijven mensen ondoordacht kuurtjes pakken alsof het snoepjes van de jamin zijn..

toch vraagt ts niet of hij dom bezig is, de vraag die hij stelt is gewoon normaal te beantwoorden. door schade en schande word men wijs, ts stoot vanzelf ze hoofd wel

precies wat Sniezel eerder al zei, de juice of een gedeelte ervan in je ader injecteren zorgt voor dergelijke klachten.
- benauwd
- hoesten
- duizelig
- flauwvallen
- buiten bewustzijn raken
...en dan gauw naar het ziekenhuis

@ts: heb je wel geaspireerd?
uit wikipedia:
De steroïden worden rechtstreeks geïnjecteerd in het spierweefsel (in een ader kan dodelijk zijn) en hoeven dus niet direct door de lever te passeren. Uiteindelijk worden ze wel onschadelijk gemaakt door de lever. Met behulp van aspireren kan een injectie onmogelijk de fout ingaan. Aspireren is het terugtrekken van de spuit nadat deze in het spierweefsel zit. Indien er zich bloed in de spuit bevindt, dan zit de naald in een bloedvat of ader. De toediener dient dan op een andere plaats te injecteren.

ik snap hem niet.. je staat er hetzelfde bij als mij en ik ben zelfs nog iets langer, dit heb ik na een jaar trainen. why nu al kuren?:S

Btw: ik weet dat ik hier niet mag posten:$ maar ik ben een stoute jongen HAHA

Staat de AAS sectie vol mee....
Kom daar niet echt, als het zo is is dat wel enorm spijtig.

Ik ben er zeker van dat indien je hier correct mee omspringt je geen negatieve gevolgen zal ervaren, maar als je eerst doet en dan pas gaat nadenken kom je vroeg of laat in de problemen.
Geen wonder dat bodybuilding en AAS gebruik (misbruik) naar de buitenwereld toe aan elkaar vasthangen...

• Topic Starter Topic Starter
klopt, die vragen blijven terug komen of je nu wil of niet.. er blijven mensen ondoordacht kuurtjes pakken alsof het snoepjes van de jamin zijn..

toch vraagt ts niet of hij dom bezig is, de vraag die hij stelt is gewoon normaal te beantwoorden. door schade en schande word men wijs, ts stoot vanzelf ze hoofd wel

precies wat Sniezel eerder al zei, de juice of een gedeelte ervan in je ader injecteren zorgt voor dergelijke klachten.
- benauwd
- hoesten
- duizelig
- flauwvallen
- buiten bewustzijn raken
...en dan gauw naar het ziekenhuis

@ts: heb je wel geaspireerd?
uit wikipedia:

dit was dus de vraag mercie voor het antwoord en ja ik aspireer altijd

Ik vind veel reacties hier triest. Het lijt er sterk op dat de bold in zijn bloed is gekomen, want de benaudheid kwam direct na het injecteren van zijn bold, na dat hij al een tijdje aan de tren zat. Dus trenhoest is het niet, daar lijken de klachten ook niet naar.
Zo'n gozer uit Emmen injecteerde ok in zijn bloedbaan, ging thuis even liggen en later lag hij dood in bed.
Mensen, wees in het vervolg liever wat serieuzer met dit soort topics, laggen jullie nog zo als de TS dood acter zijn pc ligt?
Ik hoop het niet want dan zijn velen te triest voor woorden. Ik keur verder ook iet goed waar de TS mee bezig is maar dan
moet je wel normaal kunnen helpen vind ik?

Waarom dit waarom dat waarom zus en waarom zo, deze flapdrollen kunnen beter weg blijven uit dit soort gevaarlijke topics.

172cm bij 74 kg is trouwens niet zo heel klein overgens. Qua lengte wel maar qwa massa kan het best wel netjes zijn bij 11 echte procenten.

Snap ook niet echt dat er nog biet iets is gezegd over de samen stelling van ze kuur.
1e kuur, tren a.
Tren en Bold in 1 kuur.

TS, dom bezig, nu als een malle alles gaan lezen voordat je je zelf straks dood spuit.

Komop man, zoveel onwetendheid en onbenulligheid is toch gewoon lachwekkend?
En ja, ik weet wat het is als er iets in je aderen terechtkomt.
Waarschijnlijk ben je wel met me eens dat als er idd een substantiele hoeveelheid in de bloedbaan terechtkomt dat TS nauwelijks meer in staat zou zijn hier een topic te openen?

Zo'n gozer uit Emmen injecteerde ok in zijn bloedbaan, ging thuis even liggen en later lag hij dood in bed.
Mensen, wees in het vervolg liever wat serieuzer met dit soort topics, laggen jullie nog zo als de TS dood acter zijn pc ligt?

Hij kan nog posten dus het zal wel los lopen.
Betreft de rest heb je wel een punt.

Terug
Naar boven