Fitness Seller

ontevreden resultaat TEST E + Bold

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,


Nu: 1.80 m -25 jaar- 97 kg - vetpercentage tussen 18-22%
Doel: 85-90kg - vetpercentage 10-12% - droger worden/cutten

Al aantal zomers een kuurtje achter de rug. Meestal 2ml test e, de laatste keer met tren en daarna met mast. Nu alweer 1,5 jaar niks gedaan en sporten ook een beetje verwaarloosd.
Mijn idee is het volgende:

wk 1-4 winstrol
wk 1-14 test e 375mg pw+ bold e 500mg pw (i.v.m. meer uithoudingsvermogen, hardheid spieren en lage vochtretentie)
wk 14-26 test e 375mg pw + primo e 500mg pw (ik lees betere resultaten qua droogheid & hardheid spieren, en sneller werkend dan bold e)

Of primo i.p.v. de bold en helemaal geen bold?!

Ik hoor graag van jullie
gr Tyson
 
Denk idd, voeding, training, en maar grootste kans is fake gear...nou ja je mag geen fake zeggen maar er zit niet in wat het etiketje zegt... Dus dan is het echt volgens vele hier

Als.t idd de Milligrammen zijn die je zegt te nemen zou normaal goed genoeg moeten zijn om resultaten te behalen
 
Laatst bewerkt:
Beste,


Nu: 1.80 m -25 jaar- 97 kg - vetpercentage tussen 18-22%
Doel: 85-90kg - vetpercentage 10-12% - droger worden/cutten

Al aantal zomers een kuurtje achter de rug. Meestal 2ml test e, de laatste keer met tren en daarna met mast. Nu alweer 1,5 jaar niks gedaan en sporten ook een beetje verwaarloosd.
Als je jezelf niet kunt motiveren zonder gear, zoek dan een andere hobby, ipv jezelf te verwaarlozen.
 
Denk idd, voeding, training, en maar grootste kans is fake gear...nou ja je mag geen fake zeggen maar er zit niet in wat het etiketje zegt... Dus dan is het echt volgens vele hier

Als.t idd de Milligrammen zijn die je zegt te nemen zou normaal goed genoeg moeten zijn om resultaten te behalen

Doe niet zo butthurt man :roflol: TS zal er inmiddels ook wel uit zijn denk ik.
 
Gevoelig plekje? Haha
 
Laatst bewerkt:
Heb je aanraders? :p
Darten met een biertje.
Voetballen, maar dan alleen voor de derde helft.
Of gewoon ontbijten bij de Mac.

Maar dat past allemaal niet bij jou. Misschien wil jij wel anders maar één keer gebeten door the iron-bug kun je niet meer anders.
 
Darten met een biertje.
Voetballen, maar dan alleen voor de derde helft.
Of gewoon ontbijten bij de Mac.

Maar dat past allemaal niet bij jou. Misschien wil jij wel anders maar één keer gebeten door the iron-bug kun je niet meer anders.
Ontbijt bij de Mac is echt smerig, wachten tot 11 en eurodeals knallen is meer mijn ding
 
Gevoelig plekje? Haha
van Galen legt jou uit waar de echt of nep sectie voor dient en vervolgens moet je er hier weer op terug komen. Je komt dan wat gekrenkt over, maar dat zijn we wel gewend van je. Maar leg eens uit, op welke manier kan dit dan een gevoelig plekje zijn bij mij?
 
Galen is geloof ik bang dat die underground steroid makers bij hem aan de deur komen als er op dit forum slecht wordt gesproken over een bepaald merk :hahaha: Daarom mag het hier niet besproken worden.
 
van Galen legt jou uit waar de echt of nep sectie voor dient en vervolgens moet je er hier weer op terug komen. Je komt dan wat gekrenkt over, maar dat zijn we wel gewend van je. Maar leg eens uit, op welke manier kan dit dan een gevoelig plekje zijn bij mij?
Ik ben een ouwe man al he... Beetje grumpy... Maar nee ben niet gekrenkt maar het is grwoon zinloos, maakt.mij niet uit of galen het uitlegd om mn zoontje van 2,5... Als het niet klopt dan klopt het niet.

Ik begrijp de opzet. ECHT word geroepen omdat een merk niet gemaakt word... Of er in zit wat er in hoort dat mogen we niet zeggen...
 
Ik ben een ouwe man al he... Beetje grumpy... Maar nee ben niet gekrenkt maar het is grwoon zinloos, maakt.mij niet uit of galen het uitlegd om mn zoontje van 2,5... Als het niet klopt dan klopt het niet.

Ik begrijp de opzet. ECHT word geroepen omdat een merk niet gemaakt word... Of er in zit wat er in hoort dat mogen we niet zeggen...

Ik geef je gelijk hoor. Eigenlijk weet je nog steeds niets nadat het een echt of nep stempel heeft gekregen.
 
Denk idd, voeding, training, en maar grootste kans is fake gear...nou ja je mag geen fake zeggen maar er zit niet in wat het etiketje zegt... Dus dan is het echt volgens vele hier

Als.t idd de Milligrammen zijn die je zegt te nemen zou normaal goed genoeg moeten zijn om resultaten te behalen
Bedoel 1,5 jaar niet gekuurd. Tot december jl. 2/3x per week getraind en iets minder op eten gelet.. train al 10 jaar dus dat de motivatie minder wordt zonder kuur vind ik niet heel gek..
 
Bedoel 1,5 jaar niet gekuurd. Tot december jl. 2/3x per week getraind en iets minder op eten gelet.. train al 10 jaar dus dat de motivatie minder wordt zonder kuur vind ik niet heel gek..

Niemand praat tegen jou maat, misschien ff een eigen topic openen ipv hijacken?
Maar ik kan je zo ook wel vertellen dat niet kuren het advies gaat zijn wanneer je anderhalfjaar niet getraind hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven