Fitness Seller

benen en kuiten voor de zomer.

Waarom is die oefening slecht?

Open kinematische keten. De druk op de knieën is immens groot. Ik doe al een tijdje geen leg extensions meer en het bevalt me wel. Niet dat ik ooit knie klachten gehad heb. Bij squat alleen al heb je zoveel varianten om te doen, waarom bezig houden met leg extensions...

Open kinematische keten. De druk op de knieën is immens groot. Ik doe al een tijdje geen leg extensions meer en het bevalt me wel. Niet dat ik ooit knie klachten gehad heb. Bij squat alleen al heb je zoveel varianten om te doen, waarom bezig houden met leg extensions...

Bij de Legpress krijg ik tijdens de oefening bij het uitstoten wel pijn aan me rechterknie en bij Squats/LegExtensions niet.

Waarom?

denk je zelf dat je op anderhalve maand gespierde benen gaat krijgen?

noujah, beter benen en kuiten dan het 1000ste topic met als topic 'dikke armen voor de zomer'

je bedoelt waarschijnlijk iets als:

"Help, de zomer komt eraan" en daarna iets als sixpack,dikke armen of (héél) gespierd worden:cool:

Squat, Front Squat, Deadlift en wat Calf Raises. :thumbs:

je moet je benen het hele jaar door trainen...

• Topic Starter Topic Starter
Weet ik maar ik wil dr extra aand8 aan besteden ;)

te laat.. benen en kuiten trainen moet je in het najaar doen. In het voorjaar moet je cutten om het resultaat in de zomer te kunnen laten zien.

Eigenlijk is dit het beste antwoord.
Maar als je echt nog wat benen wil kweken, en gezien je leeftijd enzo, zou ik 3x per week squatten. For real.

3x per week squatten moet er niet aan denken :D. succes!!

Terug
Naar boven