BelowZero
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 170
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Het is goed mogelijk voor een vrouw om in 2 maanden strakke benen te krijgen. Zeker als je vaker per week je benen pakt. We hebben nogsteeds pics nodig om te kunnen zien in hoeverre debenen voorlopen.gluteus maxidinges
Het is wat voorbarig om je daar druk over te maken als je nog niet zoveel massa hebt, aangezien dan alles achterloopt. Je kan je dan beter eerst op de basis focussen.
@TS, wat zijn je stats en traintijd? Je op heeft wat weinig informatie om je verder te helpen.
Oja, niet 3x pw gaan deadliften.
ik geef TS advies, met daarin een klein stukkie; ik merk het ook wel.
Wie zegt dat ik me druk maak?ik geef TS advies, met daarin een klein stukkie; ik merk het ook wel.
Meer niet
Edit: ik train 3x per week benen, net zoals TS, met Rippetoe.
Bijna elk topic waar jij iets post loopt uit op een discussie Hell..
TS: Je benen kunnen imo nooit écht te groot zijn in verhouding met je bovenlichaam. Wees blij dat ze in jou ogen voorlopen op je bovenlichaam, zie je er tenminste normaal uit.
Benen lekker zo vaak blijven trainen, misschien dat je 1x zou kunnen wisselen voor deadlift?
Geloof mij, als je terug leest, niet mijn schuld.
Ik gaf advies aan TS, iemand anders begint te mierennken over 1 zinnetje wat over mijzelf gaat en slaat gewoon het hele advies over.
Hopelijk heb je wat aan mijn advies TS..
, doe je naam eer aan.