AndroidHealthClinic

Benen uit proportie door Rippetoe?

Bitchfight!!:popcorn:

Het is goed mogelijk voor een vrouw om in 2 maanden strakke benen te krijgen. Zeker als je vaker per week je benen pakt. We hebben nogsteeds pics nodig om te kunnen zien in hoeverre de
gluteus maxidinges
benen voorlopen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is wat voorbarig om je daar druk over te maken als je nog niet zoveel massa hebt, aangezien dan alles achterloopt. Je kan je dan beter eerst op de basis focussen.

@TS, wat zijn je stats en traintijd? Je op heeft wat weinig informatie om je verder te helpen.

Oja, niet 3x pw gaan deadliften.

Wie zegt dat ik me druk maak? :) ik geef TS advies, met daarin een klein stukkie; ik merk het ook wel.
Meer niet :p

Edit: ik train 3x per week benen, net zoals TS, met Rippetoe.

Wie zegt dat ik me druk maak? :) ik geef TS advies, met daarin een klein stukkie; ik merk het ook wel.
Meer niet :p

Edit: ik train 3x per week benen, net zoals TS, met Rippetoe.

Kzou fakking quadzilla worden als ik 3x per week benen zou doen XD

Bijna elk topic waar jij iets post loopt uit op een discussie Hell..
TS: Je benen kunnen imo nooit écht te groot zijn in verhouding met je bovenlichaam. Wees blij dat ze in jou ogen voorlopen op je bovenlichaam, zie je er tenminste normaal uit.
Benen lekker zo vaak blijven trainen, misschien dat je 1x zou kunnen wisselen voor deadlift?
Als je het zat begint te worden kap je er toch mee en ga je voor een ander schema? Niemand die je tegen gaat houden. Nu je toch vakantie hebt zou je misschien ook je borst nog een extra keer kunnen doen om die wat bij te trekken?

Bijna elk topic waar jij iets post loopt uit op een discussie Hell..
TS: Je benen kunnen imo nooit écht te groot zijn in verhouding met je bovenlichaam. Wees blij dat ze in jou ogen voorlopen op je bovenlichaam, zie je er tenminste normaal uit.
Benen lekker zo vaak blijven trainen, misschien dat je 1x zou kunnen wisselen voor deadlift?

Geloof mij, als je terug leest, niet mijn schuld.
Ik gaf advies aan TS, iemand anders begint te mierennken over 1 zinnetje wat over mijzelf gaat en slaat gewoon het hele advies over.

Hopelijk heb je wat aan mijn advies TS..

Geloof mij, als je terug leest, niet mijn schuld.
Ik gaf advies aan TS, iemand anders begint te mierennken over 1 zinnetje wat over mijzelf gaat en slaat gewoon het hele advies over.

Hopelijk heb je wat aan mijn advies TS..

Laat je niet de les lezen door die k*tjes hier:roflol:, doe je naam eer aan.
kaartjes voor de thursday night sissy fights nu te koop

Omdat je nog niet heel lang traint, zou ik nog een tijdje voor kracht gaan. Je zou prima Wendler 5-3-1 kunnen doen en een bodybuilding template kunnen gebruiken: http://www.jimwendler.com/2012/09/531-and-bodybuilding/ ,omdat je wss 3x per week kunt trainen kun je het gewoon opschuiven.

• Topic Starter Topic Starter
lol wat have I started :D

Ik train nu ongeveer zo'n 6 maand op rippetoe. Idd nog een beginner dus..

Wendler 5-3-1 spreekt me wel aan samen met BB template. Probleem is ik train thuis waar ik enkel beschik over een free Rack, bankje, monkeybar, dip bars, T-bar optie.

Enkel op Dag 4 (Leg & Abs) zit ik met een probleem. Daar moet je Leg curls, extension en Leg Press doen.
Hoe kan dit het beste oplossen? Kan ik deze oefeningen vervangen door Lunges, Front Squats en Straight Leg Deadlift? Of kennen jullie nog een betere oefening?

En kan ik op dag 2 die triceps pushdown vervangen door gewoon skullcrushers of een lying triceps extension?

Kan ook de Boring But Big template pakken maar die lijkt me wel zoals de naam het al zegt vrij saai...

Ooooooffffffffffff

Had tijdje ander schema gemaakt gericht op massa, welk raden jullie aan

Schema ziet er als volgt uit:

Training 1: Borst en biceps

Training 2: Benen en schouders

Training 3: Rug en triceps

Borst en Biceps

Borst:
Flat Bench 3X12-10-8
Incline Bench Press 3X12-10-8
Dumbell Press 3X12-10-8
Dumbell Flyes 3X12-10-8