AndroidHealthClinic

Benzine weer goedkoper

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Marktleider Shell heeft de adviesprijs voor benzine donderdag wederom verlaagd. Een liter euro ongelood wordt per direct 1 cent goedkoper, waardoor de literprijs uitkomt op 1,465 euro. De twee voorgaande dagen schroefde Shell de benzineprijs ook al terug.
Shell baseert zijn adviesprijzen voor brandstoffen op diverse internationale productnoteringen, waarvan de prijs voor een vat ruwe olie een belangrijk onderdeel uitmaakt.​

Schande, de hele marktwinst gaat zo naar de klote. Als de prijs niet snel omhoog geschroefd wordt, ga ik fietsen :mad:

Wel slim van ze. Eerst een paar weken 1 cent laten zakken, om vervolgens in een paar weken 2 cent laten stijgen. Over een paar weken, staat de benzine boven de 1,50.

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak me niet druk, tank toch altijd voor 25 euro

Ik tank meestal in Duitsland

nou das goedkoop, maar niet heus. Ik woon aan de duitse grens en de rit naar duitsland compenseert weer die 2 centen per liter, dus echt winstgevend is het niet. Of je moet een tankwagen hebben, maar die past niet in mijn garage :(

Ik moet zowieso voor anderen zaken wel vaker naar Duitsland, dus net zo handig om daar dan te tanken.

Dan is het wel handig ja....heb geen zaken in germany :( op traangas na dan :P

Mijn auto rijdt op traangas.

kopen?

Terug
Naar boven