XXL Nutrition

Beoordeling van je eigen lichaam

Peiling Peiling Waar sta jij?

• Een 2.. commentaar overbodig.

Stemmen: 6 4,2%
  • Een 3, is dit een BB-forum dan..?

Stemmen: 2 1,4%
  • Een 4, heb nog een lange weg te gaan.. :(

Stemmen: 17 11,8%
  • Een 5, ik ben nog hard aan het beelhouwen!

Stemmen: 21 14,6%
  • Een 6je, ben op de goede weg maar Rome is nog niet in zicht.

Stemmen: 43 29,9%
  • Een 7, Ik kan er mee door maar ben nog niet geheel tevreden..

Stemmen: 26 18,1%
  • Een 8! Ik ben tevreden, maar wil nog MEERR!!

Stemmen: 25 17,4%
  • Een 9! Mijn droomfysiek is niet meer ver verwijderd..

Stemmen: 3 2,1%
  • Een dikke 10! Ik ben al de kloon van Schwarzeneger

Stemmen: 1 0,7%

• Totaal stemmers
    144

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Tijdens het douchen begonnen mijn hersenspinsels weer overuren te draaien en vroeg ik mezelf af op welk punt ik nou ben belandt, met betrekking tot het perfectioneren van mijn eigen lichaam.

Om het Fonkmeistahiaans even te vertalen: je droomfysiek (die we allemaal in ons hoofd hebben) heeft als eindoordeel een 10 als cijfer, waar bevindt jij je dan nu op dit moment?

Aangezien mijn grote pens (k*t carnaval..) mij weer tot de realiteit wekte zou ik mezelf raten met een 5,5. Er zit nog te weinig spiermassa op en de kilo's aan overbodige vetcellen teren nog op mijn lichaam.

Genoeg geluld, nu aan jullie het woord.

Laatst bewerkt:
7.
Buffere schouders ,kuiten en quads . Iets droger , pak een 12 percent bij 90 kg ofzo en dan ziet het er erg goed uit .

6, nog beetje te veel vet en te weinig massa op sommige plaatsen en veel te weinig massa op andere plaatsen voor men droomfysiek

nog veel werk te verzetten, 2/3 jaar doorbeulen en dan moet het toch wel in de buurt zijn
wat mij wel opvalt is dat ik voordat ik ga trainen mijn lichaam matig vind, maar na het trainen vind ik het altijd wel redelijk eruit zien

6, over het geheel moet er nog een pakweg meer massa bij.
Mijn vet % zit wel steeds goed waardoor ik altijd toch wel mooi figuur heb, dus ben wel tevree als ik in de spiegel kijk.

6! van de 25 kilo heb ik er nu 10 opzitten. Nu beter bezig met voedingsschema :D! Gaat wel snel komen nu.

een 8 dus maar ik wil meeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr

Een 6.

10kg meer, vollere schouders, 42+ armen, 45+ kuiten, dikke rug en benen, ... Genoeg werk te doen.

• Topic Starter Topic Starter
nog veel werk te verzetten, 2/3 jaar doorbeulen en dan moet het toch wel in de buurt zijn
wat mij wel opvalt is dat ik voordat ik ga trainen mijn lichaam matig vind, maar na het trainen vind ik het altijd wel redelijk eruit zien

Dat heb ik dus ook. :D

Wanneer ik op sta en ik kijk in de spiegel dan vraag ik me toch af wat ik de afgelopen jaren heb gedaan, terwijl als ik net klaar ben met sporten en ik trek mijn bezwete shirt uit, ik niet kan ontkennen dat die aanwezige pomp er toch wel geil uit ziet. :sd:

:jk:

P.S Kan een admin ervoor zorgen dat we kunnen zien wie er wat gestemd heeft?! :D

Verschild per dag. Ene dag voel ik me een Ethiopiër en de andere dag voel ik me tijdens het trainen een griekse God.

een 6je, ben groter dan de meeste van me leeftijd ( in mijn omgeving dont get me wrong ), maar nog geen fractie van wat me doel is :D Hoop werk dus en nu naar de gym !

Een 2, maar ik ben wel weer goed bezig nu.

nu best laag ivm leegstaan en vochtvasthouden. normaal geef ik mezelf toch wel een 8.

Als ik stel dat ik toen ik begon m'n lichaam een 1 zou geven, zit ik nu denk ik op een 4 of 5. Ik hoop dat ik na deze cut periode een 6 toe kan kennen aan m'n lichaam :p

Wat denk ik toch wel het lullige is, is dat ik nooit een 10 zal bereiken omdat dit helaas niet naturel haalbaar is :(

Ok, ik geef mezelf een zesje.
Ik kan nog wel wat massa gebruiken, en iets minder vet kan ook geen kwaad.
Laatste bulk is heel hard gegaan.

denk niet dat een 10 haalbaar is. Zelfs de grootsten hebben altijd puntjes te verbeteren.

Terug
Naar boven