MuscleMeat

Beoordeling van je eigen lichaam

Peiling Peiling Waar sta jij?

• Een 2.. commentaar overbodig.

Stemmen: 6 4,2%
  • Een 3, is dit een BB-forum dan..?

Stemmen: 2 1,4%
  • Een 4, heb nog een lange weg te gaan.. :(

Stemmen: 17 11,8%
  • Een 5, ik ben nog hard aan het beelhouwen!

Stemmen: 21 14,6%
  • Een 6je, ben op de goede weg maar Rome is nog niet in zicht.

Stemmen: 43 29,9%
  • Een 7, Ik kan er mee door maar ben nog niet geheel tevreden..

Stemmen: 26 18,1%
  • Een 8! Ik ben tevreden, maar wil nog MEERR!!

Stemmen: 25 17,4%
  • Een 9! Mijn droomfysiek is niet meer ver verwijderd..

Stemmen: 3 2,1%
  • Een dikke 10! Ik ben al de kloon van Schwarzeneger

Stemmen: 1 0,7%

• Totaal stemmers
    144
8. Ben erg tevreden met mijn fysiek.

Heb mijn oude goals (zo goed als) allen bereikt: 100kg 8% (102kg 8%) - 50cm armen (49.5cm) - 500 totaal (550)

Wat rest is met veel plezier naar de gym blijven gaan om lekker (zwaar) te kunnen trainen om langdurig kwaliteitsmassa te behouden. Merk dat ik in een soort evenwichtstoestand in goede shape ben, maar doordat ik niet meer zo strikt ben met mijn dieet resulteert dit wel in een net iets hoger vetpercentage dan ideaal.

Misschien dat ik in de toekomst nog met nieuwe doelstellingen kom.

Laatst bewerkt:
wie een 10zegt is geen bodybuilder want een bodybuilder is nooit tevreden en nooit af!

8. Ben erg tevreden met mijn fysiek.

Heb mijn oude goals (zo goed als) allen bereikt: 100kg 8% (102kg 8%) - 50cm armen (49.5cm) - 500 totaal (550)

Wat rest is met veel plezier naar de gym blijven gaan om lekker (zwaar) te kunnen trainen om langdurig kwaliteitsmassa te behouden. Merk dat ik in een soort evenwichtstoestand in goede shape ben, maar doordat ik niet meer zo strikt ben met mijn dieet resulteert dit wel in een net iets hoger vetpercentage dan ideaal.

Misschien dat ik in de toekomst nog met nieuwe doelstellingen kom.

naturel allemaal? niet dat het uit maakt als je gekuurt hebt, nette stats :)

als ik net van me bed kom een 4. na de training 8, gemiddeld een 6

een 6je. Ik ben nog aan het begin van de lange weg, maar ik zie wel potentie om er wat van te maken.

Een 1 een zieke geest in een kapot lichaam.

een 7 en dat zal waarschijnlijk ook altijd zo blijven. Tis toch nooit goed genoeg. Toen ik 10 kilo lichter was dacht ik ook ''Ja nu begint het echt te komen :D''

moeilijk hoor...is ook een beetje wisselend wat ik ervan denk, als ik het positief bekijk is het 6 en als ik baal zonder twijfel een 2....
Een 4 zou ook kunnen maar een 3 of een 5 weer niet; ik wéét dat dit BB forum moet voorstellen, en beeldhouwen doe ik niet aan :P

massa kan ik na een lange tijd wel veel van hebben, maar als ik de vorm van arnold die dan snap ik echt niet hoe iemand er zo uit kan zien,
ik vat het gewoonweg niet, maar ook echt niet,
en aangezien ik ook maar een beetje op arnold wil lijken, moet ik me met hem vergelijken omdat hij mijn echte einddoel zou zijn.
en aangezien ik naturel wil blijven, zal ik vergeleken met arnold nooit hoger dan een 5 ofzo komen

Een 8-. Zal nooit een "massive shredded beast" worden, maar mag niet klagen. Slanke taille, alles in verhouding, mooi droog.

Een 4, heb nog een lange weg te gaan..

6je ... to much blubber!

2 is gepast voor mij

Geef mezelf tussen een 7 en een 8...

Ben 1.80 en weeg 86/87kg @12%..

Vind mezelf iets te vet en wil iets meer massa..dus zeg 90-95kg @9-10%..

Met name mis ik massa op upperchest, bi, tri en kuiten..

Terug
Naar boven