Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Zal vreemd uitzien zo´n trainingsbroek op het strand bij 30 graden..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

niet kijken wat je niet meer kan doen, maar kijken naar wat je wel kan doen..

ben wel erg nieuwsgierig

train ik niet, heb zoals ik al zei flinke poten van mezelf... heb ze vroeger wel zwaar getraind en ze zijn niet echt veel minder geworden
pfff... ik zie gelijk weer een treiterpost van die finseheks![]()

Zit net naar je foto's te kijkenecht knap van je !!
en toch loop ik niet langs mijn schoenen, ben niet arrogant ofzo en praat ik met gewone mensen, ik zet zelfs mijn eigen vuilniszakken buiten... het siert me echt
Zo, dan heb je mazzel
Maar nog steeds last van je rug?? (je had toch last van je rug)
EN Hoe doe je dat dan met je beperking??![]()
.. Ik heb vaak heel veel last van mijn lage onderrug. (Ook omdat ik een tijdje terug mijn staartbeentje heb gebroken haha). Nu wat de kinésist tegen mij heeft gezegd (maar of dit een goede bron is...) dat buikspieroefeningen, de klassieke crunches, hier goed voor zijn. Door je buikspieren te trainen zouden je rugspieren ook steviger worden...je bedoelt holle rug met dat banaan? welkom bij de club! mijn ervaring leert dat die buikspieroefeningen niks hebben bijgedragen aan de verbetering van mijn rug.
normaal rust je bovenlichaam op de spieren van je onderrug, bij holle rug niet, dan rust het op je gewrichten.. pijn, stijf en stram.
Inderdaad... Nu zit ik weer met een rug die precies helemaal vast zit. echt niet leuk
Nee doe ik ook niet.. ik doe het op mijn kamer..heb mijn eigen gewichten. In de fitness durf ik niet tussen al die brede mannen te gaan staan, dan schaam ik mij