MuscleMeat

Beperkingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gwn wat vet kweken dan kanje beter rug oefeningen doen :D
 
Je hebt maar 1 rug wees daar dus zuinig op.
Heb zelf ook tijden last van mijn rug gehad. Hij is onderin ook een beetje gedraait niet zichtbaar. Zo nu en dan kan ik verwachten dat ik er weer last van krijg. K*t maar goed.
Als ik er ff geen last meer van heb ga ik er voor anders maar alleen squaten en legpressen. Wat ik nu ook doe is puur op techniek trainen, Wel zwaar maar houding staat op eerste plaats.

Met db row
cable row
legpress verschillende varinten
legextentions

Kun je net zo veel massa op je rug benen plakken,
 
Hoe train je benen dan??? ben wel erg nieuwsgierig:D

train ik niet, heb zoals ik al zei flinke poten van mezelf... heb ze vroeger wel zwaar getraind en ze zijn niet echt veel minder geworden
pfff... ik zie gelijk weer een treiterpost van die finseheks:mad:
 
train ik niet, heb zoals ik al zei flinke poten van mezelf... heb ze vroeger wel zwaar getraind en ze zijn niet echt veel minder geworden
pfff... ik zie gelijk weer een treiterpost van die finseheks:mad:


Zo, dan heb je mazzel;)
Maar nog steeds last van je rug?? (je had toch last van je rug)
EN Hoe doe je dat dan met je beperking??:rolleyes:
 
Zit net naar je foto's te kijken:) echt knap van je !!
 
Zit net naar je foto's te kijken:) echt knap van je !!

dank je:p en toch loop ik niet langs mijn schoenen, ben niet arrogant ofzo en praat ik met gewone mensen, ik zet zelfs mijn eigen vuilniszakken buiten... het siert me echt:rolleyes:
 
Zo, dan heb je mazzel;)
Maar nog steeds last van je rug?? (je had toch last van je rug)
EN Hoe doe je dat dan met je beperking??:rolleyes:

je leert er omheen trainen
 
Ik heb rugklachten omdat ik nogal hard in een banaan sta :).. Ik heb vaak heel veel last van mijn lage onderrug. (Ook omdat ik een tijdje terug mijn staartbeentje heb gebroken haha). Nu wat de kinésist tegen mij heeft gezegd (maar of dit een goede bron is...) dat buikspieroefeningen, de klassieke crunches, hier goed voor zijn. Door je buikspieren te trainen zouden je rugspieren ook steviger worden...
 
je bedoelt holle rug met dat banaan? welkom bij de club! mijn ervaring leert dat die buikspieroefeningen niks hebben bijgedragen aan de verbetering van mijn rug.
normaal rust je bovenlichaam op de spieren van je onderrug, bij holle rug niet, dan rust het op je gewrichten.. pijn, stijf en stram.
 
je bedoelt holle rug met dat banaan? welkom bij de club! mijn ervaring leert dat die buikspieroefeningen niks hebben bijgedragen aan de verbetering van mijn rug.
normaal rust je bovenlichaam op de spieren van je onderrug, bij holle rug niet, dan rust het op je gewrichten.. pijn, stijf en stram.

Inderdaad... Nu zit ik weer met een rug die precies helemaal vast zit. echt niet leuk
 
Ik heb ook een heftige rugblessure achter de rug, waardoor ik ook niet kan squatten en deadliften. Ik probeer het echter zo goed mogelijk op te vangen met legpress, legextension en curl oefeningen. Zal misschien niet zo goed zijn als squatten, maar je komt echt een heel eind hoor!
 
skinnie zegt: **** de compoundoefeningen, is allemaal overrated, met isolatieoefeningen kom je ook een heel eind zoniet evenver
 
Inderdaad... Nu zit ik weer met een rug die precies helemaal vast zit. echt niet leuk

niet te lang zitten, staan of liggen.. afwisselen
en één ding.. rechtop zitten is het slechtste wat er is dan rust je bovenlichaam nog op je gewrichten, lekker hangen, achterover hangen met zitten
 
oki :)... bij squats en deadlifts krijg ik soms ook wel last..maar misschien komt dit omdat ik een te harde holle rug maak
 
naar één punt blijven kijken met deadliften en squatten en blijven concentreren, laat je niet afleiden door mensen om je heen
 
Nee doe ik ook niet.. ik doe het op mijn kamer..heb mijn eigen gewichten. In de fitness durf ik niet tussen al die brede mannen te gaan staan, dan schaam ik mij
 
Nee doe ik ook niet.. ik doe het op mijn kamer..heb mijn eigen gewichten. In de fitness durf ik niet tussen al die brede mannen te gaan staan, dan schaam ik mij

Waar zou je je voor moeten schamen?
Denk dat je alleen maar waardering krijgt hoor.
Ik heb in iedergeval respect voor iedereen die hard traint.

In de sportschool kan je ook altijd iemand vragen of je de oefening wel goed doet. Is bij een oefening als squat en deadlift wel zo belangrijk!

Dus gewoon naar de sportschool. Iedereen is ooit een beginner geweest!
 
Back
Naar boven