AndroidHealthClinic

Berdje

zoals ik ook al bij je foto poste..

ben benieuwd naar je schema's... erg goede progressie!
alleen je reacties zijn beetje vreemd!?

Je hebt een erg kinderachtige instelling vind ik zelf. Je post zelden informatieve posts en in de contest geef je kale en anderen onterrecht lage cijfers.

Maar ontopic: Als ik al zei je ziet er goed uit missch iets meer aand8 aan je benen en je borst heb je nog flink werk aan. Verder ben je een grote jongen.

Juriaan zei:
Je hebt een erg kinderachtige instelling vind ik zelf. Je post zelden informatieve posts en in de contest geef je kale en anderen onterrecht lage cijfers.

Mee eens.

Verder zie je er top uit :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Heb niet zoveel tijd heb hier ook nog een lief klein zoontje thuis die heeft iets meer aandacht nodig dan jullie, ben ik van mening.

maar goed zal effe posten hoe ik train:
ma- quads+hams+calves 8-6-6 reps
di-borst+achterkant schouders+buik 8-6-6 reps
wo- rug+biceps+triceps 8-6-6 reps om de week 20-20-20 reps
do- quads+hams+calves 20-20-20 reps
vr- borst+achterkant schouders+buik 20-20-20 reps

en nu doe ik er iedere dag 20 minuten joggen op helling 7 snelheid van 7 km/ph
gewoon hard trainen amper rusten tussen sets, goeie genetische aanleg van mijn papa & mama :D dat is weleen must
verder gewoon goed rusten en goed eten

En heb verder weinig zin/tijd/motivatie om hier van alles op te zetten, dit werkt gewoon voor mij ik heb dit grotedeels allemaal van het internet en Arnold z'n encyclopedie die kennen jullie denk ik zelf ook wel behalve mijn voeding & cardio daar heb ik een reddende engel voor!!! :D
heb strak dieetje
08.00 havermout+water+whey shake
10.00 ananas+makreel
12.00 whey shake+water
12.30 trainen
14.00 rijst+kipfilet
16.00 magere kwark+rijstewafels+blikje tonijn
18.00 kipfilet+aardappels
21.00 brinta+melk+water+whey shake

zo effe uit de mouw geschud.

is dit een beetje goed zo?

En ja borst en benen lopen een 8ter dat weet ik maar mijn borst is al n stuk voller als voorheen!!!
benen krijgen ook meer aandacht :eek:[/U][/I]

Laatst bewerkt door een moderator:
gruwelijk

Maar vind je freaky borst hebben :S

wel groot hoor maar beetje raar :D

Ik ben het helemaal met Juriaan eens. Ik had nog nooit één post van je gelezen, maar je beoordeeld mijn eerste foto's wel direct met een 0. Dat ze geen hoge wardering verdiende ben ik helemaal met je eens, maar niet iedereen is als ie 4 maanden bezig is al zo groot als jou. Ik vind dat je voor iemand die vader is een behoorlijk kinderachtige instelling hebt.

OT:
Je ziet er echt groot uit! Jammer dat je borst achterloopt. Benen mogen nog iets groter. Voor de rest: respect voor je doorzettingsvermogen.

kun je nog meer vertellen over je training? welke reprange? varieer je met schema's ed.?
wat is je filosofie verder mbt trainen en voeding?

Ja vertel eens wat meer info..

Heb je al eens gekuurd btw?

Een goede body hebben is 1 ding, maar anderen dus afvallen omdat ze er minder uitzien dan jij is not done.

Dat hebben we in het verleden wel gezien met Wido en z'n gang. Prachtige fysiek die gozer, maar een attitude van hier tot Timboektoe. En doordat hij bijna niets kwijt wilde over training/voeding enzo was het niet echt een toegevoegde waarde voor dit board.

Hopenlijk zal dit niet bij jou het geval zijn! :thumb:

Ontopic:
Armen, rug, en schouders zijn echt top. Borst en traps kunnen nog wat aandacht gebruiken.

Ga zo door! (Qua progressie, niet qua attitude of course. ;) )

Offtopic:

Ik vond je foto in je avatar leuker dan die 'kikker' die er nu staat. Of is het geen kikker?

btw mooi fysiek :thumb:

Ziet er goed uit bro!
Maar een behoorlijk zwaar trainingsschema als ik dat zo zie.
Maar zo te zien ga je er goed op :D

Ik geef hem een 1! :cool:

Huge ubermensch ! :D

Laatst bewerkt:
Hij traint niet "pas" vier maanden, en als iedereen de teksten onder zijn foto's leest dan weet je dat ie naturel is!! Over het slecht beoordelen van anderen hoor je mij niet, dat vind ik ook niet kunnen. Een strak dieet en zwaar trainingsschema, doe het maar eens na (NATUREL!) Iedereen lult teveel, dit is niet goed, dat is niet goed. Waar blijven jullie foto's? Het gaat nu even om zijn fysiek. Ik vind hem mooi droog (van boven), benen zijn naturel moeillijk droog te krijgen (heb ik zelf ook ondervonden). Hij gaat goed naar wedstrijdvorm.

Berd, doe je nog mee met de NK Naturel?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven